היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול הידע בסניף בנק

עבודה מס' 066637

מחיר: 199.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניהול הידע בסניף בנק פועלים במגזר הערבי תוך התייחסות לתרבות הארגונית.

3,860 מילים ,3 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

עבודה זו מתייחסת לאבטחת מידע בסניף בנק הפועלים בישוב טירה שבמשולש. הסניף הוא קטן ויש בו המאפיינים של תרבות ארגונית במגזר הערבי.
מובאת סקירה של המבנה הארגוני של הסניף כחלק מארגון גדול הפרוש בכל רחבי ישראל.

ההתייחסות לסניף טירה בכל הנוגע לאבטחת מידע מצביע על מבנה מיוחד הן בגלל גודל הסניף, המבנה הארגוני שלו והן בגלל המקום בו הוא ממוקם. הסניף הוא למעשה קבוצה של אנשים העובדים תחת קורת גג אחת כלומר, חבורה המקיימת יחסי גומלין ספונטאניים ובלתי פורמליים למען האינטרסים של חבריה. אולם, קבוצות עבודה נדרשות בראש וראשונה לעצם קיומו של הארגון ובה ישנם חברים המחולקים לתפקידים שונים, התמחויות בעלי משימות שונות והתאמה בין הפעילויות השונות. זוהי למעשה קבוצת עבודה פורמלית שהמניע בהקמתה הוא משימות הארגון וחלוקת עבודה בתוכו.
בראש הארגון עומד מנהל סניף בעל סמכויות שעומדות מעל כל העובדים בסניף. סמכות זו באה לידי ביטוי בזכות המוענקת לממלאי תפקידים לקבל החלטות המחייבות אחרים ובמסגרת נשיאה במשרה של מנהל. זוהי סמכות חוקית במשמעות חוקתית ולגיטימית במשמעות הארגונית. ככלל, מנהל רשאי לתת הוראות רק לבעלי התפקידים הכפופים לו באופן ישיר או עקיף בארגון בו הוא משמש מנהל. הסמכות היא רק צד אחד של תפקיד ניהולי כאשר הצד השני של המטבע הוא האחריות של המנהל - כמידת הסמכות כך מידת האחריות.
כל אלה מבהירים את סוג הארגון של אבטחת המידע וזרימתו בתוך הסניף.

תוכן עניינים:
- תקציר מנהלים
- בנק פועלים - ארגון פיננסי
רקע כללי
הארגון ומטרתו
מבנה הארגון הכולל
החטיבה העסקית
החטיבה הקמעונית
חטיבת המערך הפיננסי ומערך המידע
המערך הבינלאומי
חטיבת הניהול
חטיבת משאבי אנוש ולוגיסטיקה
מערך השיווק והתכנון האסטרטגי
חטיבת התפעול והמיחשוב
חשבות
מערך הסניפים בארץ
מבנה ארגוני
תרבות ארגונית
המישור הסמוי:
המישור הגלוי:
- תחומי הליבה המהותיים בסניף הבנק בטירה
תרשים תחומי הליבה של סניף בנק הפועלים - טירה
מיפוי הידע
שירותי טכנולוגיה:
שירותים פיננסיים:
מערכת המיחשוב בבנק הפועלים
אבטחת מידע
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

סניף טירה הוא סניף קטן הממוקם במגזר הערבי. זהו סניף שיש בו מספר עובדים קטן (15 במספר) והמחלקות בו הן בהתאם למגזר ולמבנה התושבים. רוב הלקוחות הם אנשים פרטיים המחזיקים בחשבונות שוטפים על כל מרכיביהם. ניתן לציין שלושה תחומי ליבה עיקריים - כפי שמוצג בתרשים הנ"ל. מבנה זה של הסניף מפעיל בתוכו ידע פנימי וחיצוני. הידע החיצוני הוא נתונים שיש לסניף על הלקוחות, נתונים על המצב הכספי במשק, מצב הבורסה וההשקעות וכד'.
ניהול שוטף של סניף הבנק בטירה מורכב מתהליכים ויכולות שונים.

תגים:

אבטחת · מידע

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול הידע בסניף בנק", סמינריון אודות "ניהול הידע בסניף בנק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.