היישום אינו מחובר לאינטרנט

היפהפייה הנרדמת: משארל פרו לוולט דיסני

עבודה מס' 066553

מחיר: 193.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינה של הסיפור "היפהפיה הנרדמת" בגרסת שארל פרו לעומת עיבודו בסרט של דיסני מ-1959.

2,597 מילים ,7 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

העבודה בוחנת את השינויים שנעשו בגרסה המצויירת של דיסני לסרט "היפהפיה הנרדמת" לעומת המקור בו הם השתמשו של שארל פרו. השינויים נבחנים גם ברמת העלילה וגם ברמת הדמויות השונות - שחלקן לא קיימות כלל באחת מהגרסאות וחלקן משתנות מאוד. מעניין לראות כיצד הסיפור משתנה בהתאם לערכים שכל תקופה מנסה לקדם.

קטע מהעבודה:

בעבודה זו אבחן את הסיפור "היפהפייה הנרדמת" של שארל פרו מול עיבודו המודרני בסרט של דיסני הנושא את אותו השם (Sleeping Beauty). ההשענות על טקסטים ספרותיים בכלל, ומעשיות עתיקות בפרט, מאפיינת את סרטי דיסני מראשיתם, וכך גם עם מעשיה זו (ויסברוד 39).
יש לציין שלאגדה זו קיימת גם גרסה של האחים גרים. לצורך ההשוואה בחרתי בגרסה של פרו, בעיקר משום שהגרסה של דיסני מבוססת עליה באופן מוצהר.
1. העלילה:
מבחינה עלילתית ניתן להבחין בשני הבדלים עיקריים בין גרסת פרו לגרסת דיסני (וזאת מלבד הבדלים קטנים יותר כגון המספר השונה של הפיות, הסיבה השונה להינתן הקללה וכו'). ההבדל הראשון הוא בתקופת הביניים של הסיפור: גדילתה של הנסיכה ותקופת הקללה שלה.

תגים:

היפהפיה הנרדמת · דיסני · ערכים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "היפהפייה הנרדמת: משארל פרו לוולט דיסני", סמינריון אודות "היפהפייה הנרדמת: משארל פרו לוולט דיסני" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.