היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול השיווק והתפעול - טרנד ה- One-Stop Shop

עבודה מס' 066084

מחיר: 398.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת טרנד של One-Stop Shop, כחלק מאסטרטגיה עדכנית העוסקת ב- Total Customer Experience, בארגון HP Scitex

4,188 מילים ,87 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו בחנה טרנד של One-Stop Shop (פתרון כולל) להלן OSS, כחלק מאסטרטגיה עדכנית העוסקת ב- Total Customer Experience (חווית לקוח מושלמת) להלן TCE, בארגון HP Scitex להלן HPS, אשר נרכש לפני כשנה וחצי על ידי ארגון HP.
הצורך בפתרונות הדפסה כוללים מסוג של OSS בשוק בו פועל ארגון HPS, נבע מכך שצוואר הבקבוק בהדפסה דיגיטאלית עבר משלב ההדפסה לתהליכים של לפני ואחרי ההדפסה.

חלק א' - תיאר בתחילתו את ההיסטוריה והתפתחות טרנד. בהמשך סקירת ספרות על טרנד של OSS כפועל יוצא של אסטרטגיית TCE. למרות המתנגדים המועטים לטרנד של OSS שהמליצו על התמקדות במוצר / שירות, מרבית החוקרים והמאמרים העוסקים בנושא, היו תמימי דעים לגבי הצלחת ארגון המציע ללקוחותיו פתרון כולל.

חלק ב' - עסק בניתוח השוואתי של השינוי האסטרטגי בשיווק ובתפעול בארגון HPS לעומת ארגון Nur שהינו ארגון ישראלי מתחרה, בנושאים כגון: בידול, מיצוב, התנהגות צרכנים, פילוח שוק, שוק מטרה ומיתוג. המסקנה שהתקבלה מניתוח ההשוואתי מצביעה על כך, שהשינוי האסטרטגי סייע לארגון HPS לכבוש את הבכורה בתחומו, עם יתרון תחרותי שבא לידי ביטוי בנתח שוק, הכנסות וברווחיות בהשוואה לארגון Nur הממוקם במקום השלישי, כאשר בתווך שרוי ארגון Vutek האמריקאי שבעבר הוביל את התחום.

חלק ג' - עסק בניתוח הטקטיקה של ארגון HPS בהשוואה לארגון Nur, בנושאים כגון: תמהיל המוצר, שירות, ניהול המקום, תמהיל התקשורת, תמחור, שרשרת האספקה והממשקים בין מחלקות השיווק לשאר המחלקות בארגון. הניתוח הצביע על כך, שהיתרון היחידי של ארגון Nur הינו בפיתוח מדפסות מתקדמות יותר, לעומת יתרון בולט של ארגון HPS בשאר הסעיפים.

סיכום, מסקנות והמלצות - אימוץ טרנד OSS בה נקט ארגון HPS, יצר הזדמנויות עסקיות תוך מקסום חווית הלקוח ושיפור התוצאות העסקיות. הצלחת החדרת הטרנד נבעה משיתוף פעולה פורה בין מחלקות הארגון, אולם על הארגון לסיים את תהליך הטמעת תהליך S&OP, וזאת לאור גידול מוצרי הארגון כתוצאה מאימוץ טרנד OSS.
המסקנה שהתקבלה הינה שקיימת העדפת לקוחות ברורה לפתרון כדוגמת OSS, אולם על מנת לבסס את היתרון התחרותי. מחובתו של ארגון HPS להשקיע משאבים בפיתוח מדפסות, שאינן נופלות טכנולוגית מהמתחרים.

תוכן העניינים
מבוא
חלק א' - אינפורמציה על הטרנד
1. היסטוריה והתפתחות
2. מחקר וסקירה אקדמית
חלק ב' - שינוי אסטרטגי של שיווק ותפעול
שוק המטרה ומיצוב הטרנד אצל לקוחות כחלק מאסטרטגיה שיווקית תחרותית
חלק ג' - טקטיקה
1. מסחור בהתייחס לתמהיל המוצר
2. שירות
3. ניהול המקום
4. תמהיל התקשורת ויישומו
5. תמחור
6. ניהול שרשרת האספקה
7. אינטראקציה בין מחלקת השיווק לפונקציות האחרות בארגון
סיכום, מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה
נספחים
נספח א' - מדפסות חברת HP Scitex
נספח ב' - The Trend is your Friend
נספח ג' - ארבעת תחומי החוויה (Pine II & Gilmore, 1998)
נספח ד' - התקדמות של הערך הכלכלי (Pine II & Gilmore, 1998)
נספח ה' - קיים קשר אמפירי בין שיפור חוויית הלקוח לבין עלייה ברווחיות
נספח ו' - מצגת חלקית בנושא HP Scitex - Finishing & Accessories
נספח ז' - One Stop Shop Generic Model
נספח ח' - HP Scitex פלחי השוק
נספח ט' - מיצוב השוואתי של מדפסות מתוצרת HP Scitex ומתוצרת Nur
נספח י' - מבנה של HP Scitex בתוך HP
נספח יא' - HP Scitex מחזור חיי מוצר
נספח יב' - אתר אינטרנט של BESPOKE (משרד יחסי ציבור)

קטע מהעבודה:

Gladwell (2002), חקר את המניעים המובילים של הטרנד ואת האנטומיה של הטרנד, על מנת שניתן יהיה לחקותם. לטענתו, באם נבין את החוקיות של הטרנד המתפרץ, איך מפיצים בשורה, רעיון או התנהגות בקרב רבים בצורה יעילה ומהירה. ניתן יהיה להביא לשינוי חברתי, ולהניע המונים בכיוונים שנראים בעינינו חיוניים ונחוצים.
טרנד מתאפיין באורך-חיים, ניתן לצפייה באזורי שוק רבים ושונים ובמגוון רחב של פעילויות של לקוחות, ועולה בקנה אחד עם סימנים משמעותיים נוספים המתחוללים או מתגלים בו בזמן (Popcorn אצל קוטלר והורניק, 2000). טרנד מוגדר כרצף אירועים בעלי תנופה ולאורך זמן (קוטלר והורניק, 2000). כמגמה של דבר-מה הנוטה לזוז או להשתנות (Arend & Fegeler, 2004).

תגים:

טכנולוגיה · תפעול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול השיווק והתפעול - טרנד ה- One-Stop Shop", סמינריון אודות "ניהול השיווק והתפעול - טרנד ה- One-Stop Shop" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.