היישום אינו מחובר לאינטרנט

דימויי הנשים בלוח השנה "שמנות"

עבודה מס' 065800

מחיר: 380.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מנקודת מבט פמיניסטית את לוח השנה "שמנות" שהוציא פורום שמנות ויפות בתפוז בשנת 2005.

7,179 מילים ,14 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו סוקרת את השינויים שעבר אידיאל היופי לאורך השנים עד שהגיע לדמותו הרזה הנוכחית, והגורמים הכלכליים העומדים מאחוריו. ישנם נפגעים רבים מאידיאל היופי הנוכחי (כל מי שאינו מתאים להגדרה שלו - בעצם כמעט כולנו), ועבודה זו מתמקדת בנשים השמנות אשר 'זוכות' לאפליה ויחס פוגעני מהחברה.
פורום שמנות ויפות, הדוגל בשוויון לכל צורות הגוף באשר הן ובאהבה עצמית, הוציא בתגובה לכך לוח שנה בהשתתפות חברות הפורום, אשר מציע אלטרנטיבה לאידיאל היופי.
בעבודה זו מופיע ניתוח התמונות, המציגות מיתוסים נשיים בצורה חתרנית ומתריסה, בשילוב ניתוח הכיתוב המופיע לצידן (ציטוטים מספרים ושירים שונים).
בהמשך מובאות תאוריות פסיכולוגיות המסבירות מדוע דימוי הגוף שלנו מושפע מאידיאל היופי, והסבר על תפקידה של המדיה בהשפעה זו. לבסוף מוצגים אופנים לקריאת תיגר על מיתוס היופי ודרכים להתגבר עליו.

תוכן העניינים:
מבוא
פורום "שמנות ויפות"
ניתוח התמונות
כיצד מושפע דימוי הגוף מהמדיה
כיצד ניתן להתגבר על מיתוס היופי
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: התמונות מהלוח אינן מצורפות בעבודה.

קטע מהעבודה:

ניתן להגדיר את פורום שמנות ויפות כקבוצה של שותפים לסטיגמה, אשר מעניקה עזרה ותמיכה לחבריה. הפורום הוקם באתר האינטרנט "תפוז" לפני כ-5 שנים. הוא שם לעצמו למטרה לתת ביטוי לקבוצת אוכלוסיה של נשים וגברים שמנים בישראל ומענה לקיפוחם בחברה. חשוב לציין שהפורום אינו מעודד השמנה, אלא מהות הפורום היא לעודד קבלה והערכה עצמית למען כל אדם יאהב את עצמו בכל מידה, משקל וצורה, וכן ליצור שינוי חברתי לקבלתם של השמנים באופן שוויוני בחברה.

תגים:

מיתוס היופי · סטריאוטיפ · אפליה · השוואה חברתית · סכמה · מדיה · פורום · מגדר אינטרנט

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דימויי הנשים בלוח השנה "שמנות"", סמינריון אודות "דימויי הנשים בלוח השנה "שמנות"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.