היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול מתנדבים

עבודה מס' 065792

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מערך המתנדבות בתנועת "אחותי" והשוואה לארגון מלכ"ר אחר

3,414 מילים ,10 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

הארגון בו בחרנו לעסוק הינו תנועת "אחותי" הממוקמת בעיר תל אביב. בעבודתנו נתאר את הארגון בקווים כלליים ונתמקד במערך המתנדבות, תפקידן, תוך השוואה לארגוני נשים נוספים. בהמשך ננתח את נקודות החוזק והנקודות הדורשות שיפור הקשורות לניהול המתנדבות ונציע תהליך ניהולי חלופי לפתרון אלו הדורשות שיפור, מתוך ראיה מערכתית רחבה.

תוכן העניינים:
מבוא
תיאור הארגון
השוואה למרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית תל אביב עפ"י תיאוריות ניהוליות ופמיניסטיות
נקודות חוזק ותורפה בניהול המתנדבות
הצעה לשיפור
סיכום תהליך העבודה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תיאור הארגון:
תנועת "אחותי" הוקמה בשנת 2000, ע"י ד"ר הנרייט דהן-כלב ונטע עמר. השתיים התנדבו קודם לכן בארגון "הקשת המזרחית", הכולל גברים ונשים, והרגישו שמקומן של הנשים המזרחיות נפקד ממוקד הדיון של הארגון. מטרתן הייתה להקים תנועת נשים מזרחית - פמיניסטית, שתעסוק בהטבת מצבן של נשים מזרחיות בחברה. תנועת "אחותי" לא הגדירה באופן רשמי את הזרם הפמיניסטי אליו היא משתייכת. כמו כן סוגיית הזהות המזרחית אינה ברורה לחלוטין. כך נוצר מצב בו האידיאולוגיה האמורה להנחות את דרכי הפעולה של הארגון, לרבות העבודה עם המתנדבות, אינה מוגדרת. בהמשך העבודה נעמיק בניתוח ביקורתי של סוגיה זו והקשיים הנובעים ממנה.

תגים:

מתנדבים · ניהול מתנדבות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול מתנדבים", סמינריון אודות "ניהול מתנדבים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.