היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ומנהיגות חברת redbrook

עבודה מס' 064987

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח ארוע לפי סגנונות ניהול ומנהיגות שונים

3,674 מילים ,10 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

קבוצת "Redbrook" הינה רשת מלונות ומסעדות. בבעלותה נמצאים "אולמי Redbrook", בית כפרי הממוקם ב-Derbyshire . הבניין הוקם ב 1762 וכיום שוכנים בו המשרדים הראשיים ומרכז ההדרכה של קבוצת "Redbrook".במתקן נמצאים כ 100 עובדים הממלאים פונקציות שונות בארגון.
עיסוקה העיקרי של הקבוצה הוא הדרכות בתחום הקייטרינג ופיתוח מיומנויות אישיות לעובדים ולדרג הניהולי. בנוסף משכירה החברה את המתקן ואת שרותי ההדרכה שלה לחברות אחרות למטרת כנסים והדרכות.
הבעיות בארגון: בעיות משאבי אנוש, שרות לקוחות, בעיות לוגיסטיות.

תוכן העניינים:
מבוא
סוג הארגון
מטרות הארגון
הגדרת הבעיות בארגון
1. אבחון סגנון ניהול/מנהיגות בחברת "Redbrook"
1.2 איזו תורת מנהיגות תסייע לפתרון הבעיות ב"אולמי Redbrook"
2 . זיהוי מגמות בסביבה החיצונית והשפעתן על הארגון
3. ניהול גמיש
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בבחינת התהליכים בקבוצת "Redbrook" נתגלו בעיות רבות בתחומים רבים: בעיות עובדים, בעיות ניהול, ובעיות כלליות.הסיבה לרוב הבעיות בארגון היא ניהול לקוי וכושל.
בחנתי את צורת הניהול והבעיות של הארגון על פי המודל של רדין והמלצתי לשלב את תורת הניהול המעצבת בכדי לפתור את בעיותיו של הארגון ולהצעידו לדרך חדשה ומבטיחה יותר.
מנהיגות מעצבת סוחפת אחריה את הכפיפים ויוצרת מחויבות ארגונית החסרה כל כך כיום בארגון.בעקבות יצירת המחויבות הארגונית יוכל המנהל להעלות את רמת המוטיבציה של העובדים והרצון שלהם להמשיך ולהתפתח בארגון.
על המנהלים לגבש חזון שיחלחל באופן עקבי ומסיבי ויוטמע בקרב העובדים. שיתוף העובדים בקבלת החלטות יגביר את תחושת השייכות, טיפוח המשאב האנושי ע"י הדרכות, שיפור תהליכים, מתן עצמאות, יצירת תרבות ארגונית ומתן משובים דו-סטריים בין העובדים להנהלה, ישפרו את הרגשת העובדים, יגבירו את מחויבותם לארגון ואת גודל ההשקעה שלהם בו.

תגים:

בלייק · גמיש · ומוטון · מנהיגות · מעצבת · משימתי · ניהול · סגנון · סמכותי · רדין

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ומנהיגות חברת redbrook", סמינריון אודות "ניהול ומנהיגות חברת redbrook" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.