היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול הפרסום

עבודה מס' 064845

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: טיב הפרסום של שירות דרך המדיה האלקטרונית והמדיה הכתובה.

5,107 מילים ,10 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

עבודה זו דנה בטיב הפרסום של השרות דרך המדיה האלקטרונית והמדיה הכתובה וזאת על ידי בחינת ההשפעה של כל אחת מהמדיות על תהליך הרכישה של קהל היעד. המטרה הכללית של העבודה הינה לזהות את המדיה האיכותית ביותר מבין השתיים שבפועל מקדמת את תהליך הרכישה על הצד הטוב ביותר. באמצעות המחקר שבצענו, התקבל מידע ייחודי שמעיד איזו מדיה עדיפה ביותר בכל שלב של הליך הרכישה (מודעות למותג, זכירה וכוונות רכישה) ובעקבות כך ניתן ליישם את המדיה הפרסומית האידיאלית כאשר הגוף העסקי הרלוונטי הגדיר לעצמו את המטרה הפרסומית המיוחסת להליך הרכישה.
תוכנית העבודה מבוססת בתחילה על סקירת הספרות שמציגה מידע מקצועי על האלמנטים האסטרטגיים של פרסום שירותים, השיקולים האיכותיים והכמותיים בבחירת המדיה הפרסומית האידיאלית (עיתון או רדיו), תהליך הרכישה הרלוונטי לקהל היעד סוג הפרסום בעל ההשפעה הרבה ביותר על תהליך הרכישה.
לאחר סקירת הספרות הנ"ל מוצג מידע ספרות ביחס להשערות המחקר ולאחר מכן מוצג המחקר של עבודה זו אשר מספק מידע אותנטי ועכשווי על הסוגיות הנ"ל. בסוף העבודה מוצגות המסקנות הרלוונטיות ולאחר מכן מותוות ההמלצות אשר מבוססות הן על המידע הספרותי והן על המידע המחקרי של עבודה זו.

מערך המחקר בעבודה זו הנו מחקר כמותי.
שיטת הדגימה הינה דגימה הסתברותית .
הדגימה במחקר זה הינה דגימה אקראית.
בפועל נדגמו 30 נדגמים אשר הינם בחתך גילאים מ-18 ומעלה

תוכן עניינים
פרק 1 - מבוא
פרק 2 - סקירת ספרות
א) המרכיבים החשובים של פרסום שירותים
ב)שיקולים איכותיים וכמותיים בבחירת
המדיה הפרסומית(רדיו או עיתון)
ג) תהליך הרכישה שמאפיין את קהל היעד
ד) סוג הפרסום שהנו בעל ההשפעה הרבה
ביותר על תהליך הרכישה של קהל היעד
פרק 3 - השערות המחקר
פרק 4 - שיטת המחקר
פרק 5 - בדיקת השערות וממצאים אמפיריים
פרק 6 - סיכום ומסקנות
נספחים - שאלון

ביבליוגרפיה
*הערת מערכת: עבודה זו אינה כוללת את הפלטים הסטטיסטיים

קטע מהעבודה:

פרסום שירותים באופן יעיל מבוסס על השמה מוצלחת של מספר מרכיבים חשובים אשר יביאו להעברה אידילית של המסר הרצוי.
על פי (2002) Grove S. J et al. השירותים מהווים כתוצר לא מוחשי ועל כן קיים קושי מסוים בהעברת מסר אפקטיבי לקהל היעד על ידי הפרסום. בכדי להעביר את המסר הרלוונטי על הצד הטוב ביותר אזי על המפרסמים ליצור מסרים המספקים מידע עובדתי, לעורר ? או ליישם התחברות עם אלמנטים מוחשיים. הפרסומת של השירותים יכולה לשלב ארבעה כלים תקשורתיים והם: יחסי ציבור, פרסום מותג, קידום מכירות לצרכנים ופרסום תגובה ישירה.

תגים:

ניהול · פרסום · מדיה · כלי · תקשורת · שרות · מסר · פרסומי · שירותים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול הפרסום", סמינריון אודות "ניהול הפרסום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.