היישום אינו מחובר לאינטרנט

התמכרויות בקרב בני נוער (תרגיל)

עבודה מס' 064785

מחיר: 107.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית על נושא ההתמכרויות לסמים בקרב בני נוער ובכלל

1,726 מילים ,2 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

ההתמכרות היא תלות נפשית או מצב רגשי, תלות גופנית לכמות מסוימת של סם, הרגליות, התמכרות, מצב של שימוש כרוני חוזר ונשנה עם נטייה להגדיל את הכמויות כדי להגיע למצב רגשי או גופני רצוי, וסיבולת לסם כלומר, כושרו של האורגניזם להתרגל לכמויות גדולות של החומר תוך שימוש חוזר. לשימוש בסמים ובאלכוהול יש היבטים רפואיים, חברתיים, כלכליים וביטחוניים. סוגי הסמים הנמצאים בשימוש בישראל משתנה בהתאם למצב המדיני והחברתי בארץ. אוכלוסיית הסיכון הגבוה לשימוש בסמים היא אוכלוסיית המתבגרים בגילאי 15-17. אחת הסיבות להתחלת השימוש בסמים בגיל זה נוטים לייחס לזיהוי הסם עם מרד נעורים ואנטי-ממסדיות. אחוז מסוים מהמשתמשים עושים בו גם שימוש מסחרי. מלבד אוכלוסיית המתבגרים יש גם את אוכלוסיית המבוגרים המתחילים להשתמש בסם מסיבות שונות. מדובר בהתמכרות לכדורי שינה ואחרים, יש כאלה המתמכרים לסמים כצורך להרגעה ואחרים כדי לא להתיר לסימני הגיל המתקדם לתת בהם את אותותיו בכל התפקודים.

תוכן העניינים:
חלק א'- התמכרויות: סקירה כללית.
הסיבות לשימוש בסמים קלים.
האבחנה.
דרכי הטיפול.
סוגי התלות לסמים קלים.
שתיית אלכוהול בצורה מופרזת.
חלק ב'- השימוש בסמים קלים בקרב בני הנוער.
השימוש בל.ס.ד. בפסיכיאטריה.
ביבליוגרפיה.

קטע מהעבודה:

תופעת השימוש בסמים קשורה בשינוי הקיומי שחל במצבו של האדם שגרר שינוי בצורת התמודדות עם חרדה וכאב. באמצעות החומרים הכימיים האדם חש הקלה והפוגה מהכאב ומפסיק להתמודד עם בעיותיו.

תגים:

נוער · סמים · פסיכופתולוגיה · פסיכיאטרייה · קלים · התמכרות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התמכרויות בקרב בני נוער (תרגיל)", סמינריון אודות "התמכרויות בקרב בני נוער (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.