היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין העצמה לבין האפקטיביות של אנשי מכירות בחברת בזק

עבודה מס' 064744

מחיר: 554.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם שיטות ניהול חדשניות מאפיינות את חברות ההיי טק בישראל בכלל ואת חברת בזק בפרט והאם הן פועלות באסטרטגיות של שיתוף והעצמת עובדים.

13,609 מילים ,45 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

המורכבות והתחרותיות החריפה בכל שטחי החיים ובמיוחד בתחומי ההיי טק מכריחות חברות וארגונים להגמיש את שיטות הניהול והעבודה אשר שירתו אותם בעבר. על חברות רבות, המבקשות להישרד ולהצליח בשוק התחרותי העכשווי, לנטוש ולהיפרד משיטות ניהול מסורתיות, היררכיה נוקשה ופיקוח צמוד, ולחפש שיטות ניהול חדשות אשר תאפשרנה להם להשתתף במרוץ להשגת תוצאות עסקיות טובות יותר, תפוקה גבוהה יותר, בעלות נמוכה ובעיקר שביעות רצון הלקוחות.
בעבודה זו בחרתי להתמקד בחברת בזק שהיא המובילה בתחום התקשורת בארץ. מתחילת העשור האחרון ניתן ביטוי לצורך בשינוי יסודי במשק התקשורת בארץ. בהתאם למגמות כלל עולמיות הומלץ להסדיר את ענף התקשורת בארץ. בשנת 1994 חל מיפנה כאשר התחיל תהליך הפרטה בתחום. המאפיינים הכלל עולמיים, קרי - תחרות, ליברליזציה, הפרטה, גלובליזציה, רכישות, מיזוגים וסינרגיזם של ענת התקשורת עם ענפי המיחשוב והבידור, כל אלה גרמו לכך שבחברת בזק הוחלט על התאמה לרוח התקופה. האיסטרטגיה השיווקית המודרנית מוכיחה כי הגורם החשוב ביותר להצלחת ארגון בשוק תחרותי היא התאמת המוצר או השירות לצרכי הלקוחות. בחברת בזק מתייחסים לנושא ברצינות רבה. החברה עוברת שינוי מדגש על מרכיבים הנדסיים תפעוליים לדגש על הצד העיסקי, שיווקי, כלומר, הפיכת העובדים למוכרים וליוזמים של מכירות. קידום שרותים חדשים, מתן מענה ללקוח והתיעלות, כל אלה מהוים את המוטו החדש של החברה. לחברה תדמית חיובית בהיבט של טכנולוגיה וחדשנות ושיפןר איכות המוצרים והשרותים. החברה מעוניינת לשפר תמידית את מערך המכירות שלה ולהשיג תוצאות טובות יותר מאנשי המכירות שלה ואינה חוסכת מאמצים.

מטרות המחקר
המטרה של עבודתי היתה לבחון האם שיטות הניהול החדשניות הנהוגות בעולם מאפיינות את חברת בזק בישראל והאם היא פועלת באסטרטגיות של שיתוף והעצמת עובדים. בכוונתי לבדוק האם חברת בזק יוצרת סביבת עבודה מעצימה לאנשי המכירות העובדים בה והאם לתחושת ההעצמה של אנשי המכירות יש קשר והשפעה על האפקטיביות והתוצאות העיסקיות שלהם.

הנבדקים: סה"כ התקבלו 35 תשובות מאנשי מכירות בחברת בזק באחד מהסניפים המרכזיים באזור המרכז.
ההליך: שאלונים הופצו לאנשי המכירות באמצעות איש קשר בחברה עמו יש לכותב עבודה זו קשר מגוון. מבין הפניות נענו 35 משיבים.
כלי המחקר: במחקר נעשה שימוש בשאלון אשר כלל שאלות לגבי משתני המחקר

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
סקירת ספרות.
תיאוריות של ניהול מודרני
העצמה
הדרכה
תרבות ארגונית
אפקטיביות
סיכום הסקירה התיאורטית.
המתודולוגיה.
שאלת המחקר
ממצאים
דיון
סיכום
המלצות
ביבליוגרפיה
נספחים

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת את קובצי האקסל וה- SPSS.

קטע מהעבודה:

שינוי ארגוני הוא הדלק המניע את הארגון, בלעדי שינויים ארגוניים הארגון קופא על שמריו ומתנוון. טום פיטרס אומר: "התארגנו מחדש רק לשם התארגנות מחדש" )פיטרס, 1998).
אחד האתגרים הגדולים העומדים בפני ארגון הוא מידת יכולתו להגיב לשינויים בסביבה החיצונית, שינויים שעליהם יש לארגון מעט שליטה (אם בכלל). במקביל להשתנות הסביבה על ארגונים להשתנות בהתאם. מחקרים הראו שארגונים שמסוגלים להסתגל לנסיבות משתנות נוטים לשרוד.

מקורות:

אהרוני י (1997) אסטרטגיה עסקית צריקובר מוציאים לאור בע"מ.
בן פורת, יורם. (1998). המשק הישראלי - חבלי צמיחה., המרכז ללימודי פיתוח, רחובות. עמ' 330.
גלוברזון ש (1980 ) ניהול התפעול והייצור, צריקובר מוציאים לאור בע"מ.
גנדלמן, ר., (1993), הקשר בין ציפיות העובד מקורס הדרכה לבין הישגיו בלימוד תכני הקורס ויישומם במסגרת העבודה. עבודת מוסמך אוניברסיטת תל אביב.
טאב י. מנהיים הגורם האנושי בעבודה, (תשמ"ג). הוצאת דביר.
סמואל. י ארגונים (1990 ), הוצאת הספרים של אוניברסיטת חיפה.
פורמן ש. (1991 ) ערכים מקצוענות ומנהיגות בניהול ניסיון ישראלי הוצאת מיצוב.
פיטרס,ת. ג', ווטרמן, ר,ה., (1985). כיצד להצטיין בניהול. עתרת הוצאה לאור.
קונדור יעקב, כלכלת ישראל - עמ' 330.
In English
Belasco, James A and Ralph C. Stayer ( March/April 1994) "Why Empowerment Doesn't Empower: The Bankruptcy of Current Paradigms" Business Horizons 37: 29-41
Conger, Jay A. and Rabindra N.Kanungo. 'The Empowerment Process: Integrating Theory and Practice, "Academy of Management Review. 13: 471-482 (July 1988).
Clurterbuck, D. and Kernaghan,S. (1994). The Power of Empowerment: Release the Hidden Talents of your employee, Book Club Associates London.
Collins. D (1995)., "Rooting for empowerment?", Empowerment in organizations Vol.3No l.
Collins, D. (1997) "Two Cheers for Empowerment: Some Critical Reflections", Leadership and Organization Development Journal, vol. 18, no 1
Collins, D. (1996) "Control and Isolation in the Management of Empowerment", Empowerment in Organizations, vol 2, no 2.
Connolly, T., k Conlon, E.J., (1980). "Organizational Effectiveness: A Multiple onstituency Approach". Academy of Management Review, 5, 211-217.
De Pree Leadership is an Art ISBN 0-440-50324-8
Etzioni, A., (1960). "Two Approaches to Organizational Analysis: A Critique and Suggestion". Administrative Science Quarterly, 5. 257-277.
Fukuda, J (1998) Japanese-Style Managemnt Transferred: The Expirience of east Asia ,Routledge, London
Gill, C (1985) Work, Unemployment and the New Technology, Basil Blackwell, Oxford
Ginnodo B. (1997), The Power of Empowerment, Pride Publication, Arlington Heights
Goldstein, I.L (1993) Training in Organizations: Needs Assessment Development and Evaluation. Calf: Brooks/Cole Pub. Company
Greenberg J Baron R.A ( 1993) Behavior in Organizations Allyn k Bacon
Harvey, D.F., Brown, D.R., (1988) An Experimental Approach to Organization Development. Prentice Hall International Editions. Inc.
Hunt, V Daniel ( 1993) Managing for Quality: Integrating Quality and Business Practice Homewood IL Business One Irwin
Ivanicevich, John M, Peter Lorenzi and Steven J Skinner(1994) Management Quality and Competitiveness Boston R.D.IRVIN
Johnson G. Scholes K (1993) Exploring Corporate Strategy Prentice Hall Europe
Kanter, R, M, (1989) When Giants Learn to Dance, Simon 8cShuster, London
Kinni, Theodore B. ( September 1994) "The Empowered Workforce" Industry Week 243 37-40
Kizilos, Peter( 1990) "Crazy About Empowerment" Training 27: 47-56
Koeske, G.F., Kirk, S.A., Koeske, R.D., Rankis, B,, (1994) "Measuring the Monday blues: Validation of the job satisfaction scale for the human services", Social Work Research 18 (1): 27-35
Leslie, D.R., Holzhalb, C.M., Holland, T.P. (1998). "Measuring Staff Empowerment: Development of a Worker Empowerment Scale". Research on Social Work Practice, 8(2) 212-222.
Malone, T.W., (1997) "Is Empowerment Just a Fad? Control Decision-Making and IT". Sloan Management Review. WINTER. PP. 23-35
Offerman Lynn R. (1996) Leading and Empowering Diverse Followers George Washington University
Parker, Louise and Richard Price. "Empowered Managers and Empowered Workers: The Effects of Managerial Support and Managerial Perceived Control On Workers' Sense of Control Over Decision Making," Human Relations 47: 911-927 (winter 1994).
Peters T and Waterman R.( 1986) In Search of Excellence, Harper kRow New York Pfeffer k Salomcik (1978)" The External Control of Organizations"
Porter,M.E and Miller,V E ( July August 1985) "How information gives you a competitive advantage" Harvard Business Review. 149-160
Randolph Alan W. (Spring 1994) "Navigating their Journey to Empowerment" Organizational Dynamics 23:19-31
Robbins, S.P., (1983). Organization Theory: The Structure and Design of Organizations. Englewood Cliffs, N.J.: Prentice Hall.
Rubin, H.J. Rubin, I (1986). Community Organizing and Development. Colombus: Merril Pub .Co.
Scott, C.D., Jaffe,D. T., (1991) Empowerment A Practical Guide for Success, Crisp Publications, Inc. Menlo Park, CA
Schein, E.H., (1990). "Organizational Culture". American Psychologist.
Schimd, H., (1996) "The changing role of management in human service organizations". Human Systems Management 6, 71-81
Storey J. (1992) Development in the Management of Human Resources: An Analytical Review Blackwell, Oxford
Wallace, Guy W ( September 1993) "Empowerment is Work, Not Magic" Journal for Quality and Participation 16: 10-14
Welch Jack Fortune Magazine 8/91
Vroom,V.,(1955) Work and Motivation, Wiley, New York.

תגים:

אפקטיביות · הפירסום · חברת · מונופול · תקשורת · שיטות · ניהול · שיתוף · עובדים · עובד

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין העצמה לבין האפקטיביות של אנשי מכירות בחברת בזק", סמינריון אודות "הקשר בין העצמה לבין האפקטיביות של אנשי מכירות בחברת בזק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.