היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול העסק הזעיר - חברת מעדני רמי ובניו

עבודה מס' 063980

מחיר: 108.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח תמציתי של החברה.

2,058 מילים ,2 מקורות ,1995

תקציר העבודה:

ענף המוצרים הקפאים הינו ענף הנמצא בהתפתחות בשנים האחרונות בישראל, כאשר הדבר בא לידי ביטוי הן בריבוי החברות והן מבחינת מגוון המוצרים והמותגים המיוצרים, דבר אשר החריף את התחרות וגרם לחברות להציע מגוון מאוד רחב של מוצרים על מנת לשרוד בתחרות ולהיות אטרקטיביים לצרכנים.
מטרת העבודה היא בדיקת כדאיות הכנסת מוצר חדש, לסקור את שוק המוצרים בישראל הנמצא בתהליך של צמיחה, תוך התייחסות לתנודות בענף.

תוכן העניינים:
רקע
תיאור החברה
תיאור המוצר
ניתוח הסביבה העסקית
תחרות ומתחרים
מודל SWOT
ניתוח PEST
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

חברת מעדני רמי ובניו הינה חברה פרטית שנוסדה ב- 1975, החלה כעסק משפחתי וגם כיום עובדת במתכונת זו, כאשר היא נמצאת בבעלות משפחתית. החברה התרחבה מאז הקמתה וכיום עובדים בתשלובת כולה בסביבות 70 עובדים. החברה מוכרת ונתפשת בארץ כחברה למוצרי מאפה וסלטים, כגון:

מקורות:

אהרוני י., "אסטרטגיה עסקית", ת"א, גומא, 1982.
פלזנשטיין ד., שוורץ ד., "החסמים בצמיחת העסק הקטן", מנהלים, גליון 57, פברואר, עמ' 46-49, (תדפיס).

תגים:

מזון · קפוא · אוכל

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול העסק הזעיר - חברת מעדני רמי ובניו", סמינריון אודות "ניהול העסק הזעיר - חברת מעדני רמי ובניו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.