היישום אינו מחובר לאינטרנט

נישואים חד מיניים

עבודה מס' 063493

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: היחס לנישואים חד מיניים בישראל ופיתרונות שיוכלו ליישם אתהנישואים תוך התייחסות למושגי האזרחות והמגדר.

1,685 מילים ,6 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

בתחילת ספר "בראשית", כאשר מסופר על בריאת העולם, אלוהים מחליט כי יש לברוא את האישה כי "לא טוב היות האדם לבדו"; מכאן נגזרת פרשנות מסורתית המדברת על חיי זוגיות של גבר ואישה. כיום ניתן לראות פרשנות נוספת כי הכוונה היא לחיים בזוגיות, כאשר אין הזוגיות הטרוסקסואלית בלבד, אלא היא יכולה להיות גם זוגיות הומוסקסואלית. נייר עמדה זה יעסוק בהפליה כלפי האוכלוסייה החד מינית בישראל בפרט ובעולם בכלל בתחום מוסד הנישואים. בעולם המודרני פרט לחיי אישות, נשואים זכאים לזכויות אזרחיות מסוימות, אשר זוגות חד מיניים לא מורשים לקבלם עקב אי האפשרות להינשא.
נייר עמדה זה ידון בזכויות האזרחיות כגון הטבות כלכליות ואפשרות לאימוץ, הנגזרות מהנישואין; יציג את המצב בארץ ובעולם כלפי זכויות של זוגות חד - מיניים בהשוואה לזכויות של זוגות נשואים ביחס לזכויות בזמן הנישואים ולזכויות שמתקבלות במצבי גירושין ואלמנות.
בנוסף יוצע פתרון אלטרנטיבי שמטרתו להגיע לשוויון או להציע לפחות דרך שתוביל לשוויון בין זכויות אזרחיות של זוגות נשואים הטרוסקסואלים וזוגות חד - מיניים.

מקורות:

Mackinon, Katherine, 989, in: Towards a Feminist Theory of the State, Harvard, harvard University Press, pp. 155-170
Shafir, Gershon, 1998, "Introduction: the evolving Tradition of Citizenship" in: Gershon Shafir (ed.), The Citizenship Debate- A Reader, Mineapolis and London, University of Minnesota Press, pp. 1-27
MacKinnon, Katherine, 1989, in: Towards a Feminist Theory of the State, Harvard, Harvard University Press.
MacKinnon, Katherine, 1989, in: Towards a Feminist Theory of the State, Harvard, Harvard University Press.
Shafir, Gershon, 1998, "Introduction: The Evolving Tradition of Citizenship", in Gershon Shafir (ed.), The Citizenship Debate - A reader, Minneapolis London, University of Minnesota Press.
Shafir, Gershon, 1998, "Introduction: The Evolving Tradition of Citizenship", in Gershon Shafir (ed.), The Citizenship Debate - A reader, Minneapolis London, University of Minnesota Pressץ.

תגים:

אזרחות · הומוסקסואליות · נישואים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "נישואים חד מיניים", סמינריון אודות "נישואים חד מיניים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.