היישום אינו מחובר לאינטרנט

חדירת השירותים המתקדמים לתחום התקשורת הסוללרית

עבודה מס' 063210

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מידת השפעתם של שירותי התוכן, בפרט ,SMS על ביצועי המפעיל הסוללרי, פרטנר, והתנהגות מניית פרטנר.

2,384 מילים ,7 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

נושא העבודה הנוכחית הוא חדירת השירותים המתקדמים לתחום התקשורת הסוללרית.
בשנים האחרונות, הפכו התכנים העשירים בסלולר זמינים למנויי החברות הסוללריות בארץ, ויש המאמינים, כי יהפכו בקרוב לנחלת הכלל. עם זאת, חשיבות שירותי התוכן בסלולר בעיני המנויים מעולם לא נבדקה בישראל. אמנם, סקרי פופולריות בוצעו בעבר על ידי החברות עם יציאת שירותיהן החדשניים לשוק, אך לא נבדקה המידה בה מהווים המוצרים הללו שיקול מכריע בעיני מנויים פוטנציאליים, השוקלים הצטרפות לרשת זו או אחרת.
בעבודה הנוכחית, נעשה נסיון לבחון את מידת השפעתם של שירותי התוכן, בפרט SMS, על ביצועי המפעיל הסוללרי (פרטנר), על מנת לאמוד את כוחם במשיכת המנויים, ויצירת הרווחים עבור החברות הסוללריות במישרין (תשלום ישיר עבורם) ובעקיפין (משיכת מנויים חדשים).

ניתוח התנהגות המניה אשר בוצע כאן, לא עזר לאמת את ההשערה, לפיה לשירותי התוכן השפעה על ביצועי החברה. עלי לסייג את המסקנות הללו ע"י כך, שייתכן והמדד לביצועי החברה שנבחר (שיעור ההחזר על מניית החברה) לא היה רלוונטי דיו, ואולי אף דרוש זמן נוסף על מנת להחדיר את שירותי התוכן לשוק הישראלי, כדי לגרום למנויים לחוש בנחיצותם.

ואילו ניתוח הגרף המציג את מחזור המכירות הרבעוני של החברה, מאמת את ההשערה הנ"ל.
כל אחד משירותי התוכן, אשר התווספו למגוון המוצרים המוצעים ע"י החברה, גרם באופן מובהק לזינוק מחזור המכירות של הרבעון הרלוונטי.

תוכן העניינים:
מבוא
דור הביניים של התקשורת הסוללרית
המותג אורנג' של חברת פרטנר
ניתוח התנהגות מניית פרטנר לאור השקת שירותי התוכן
סיכום ומסקנות
רשימת מקורות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חדירת השירותים המתקדמים לתחום התקשורת הסוללרית", סמינריון אודות "חדירת השירותים המתקדמים לתחום התקשורת הסוללרית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.