היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול משאב במידע

עבודה מס' 063061

מחיר: 239.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מערכת ממוחשבת לבקרת תוכן גלישה באינטרנט ברשת חינוך חרדית של ט"ס.

4,770 מילים ,2004

תקציר העבודה:

חלק א' - הצגת הבעיה ו RFP
רשת החינוך החרדית של ט"ס קיבלה החלטה אסטרטגית לפתח ולהגדיל את הפעילות הלימודית ברשת האינטרנט, על מנת להעשיר ולקדם את התלמידים, ולתת להם כלים להתמודד עם הסטנדרטים החברתיים והעסקיים המאפיינים את זמננו. כתוצאה ממדיניות זו, התעוררה בעיה של החשיפה לחומרים בלתי הולמים שאינם עולים בקנה אחד עם השקפת העולם והצרכים הלימודיים של תלמידי ט"ס. לצורך כך, החליטה רשת החינוך לפרסם מסמך RFP , שמטרתו לקבל הצעות להתקנת מוצר מדף ממוחשב לבקרת תוכן גלישה באינטרנט.

חלק ב'- שלבים בתהליך דלפי
מטרת התהליך היא לבחור בהצעה הטובה ביותר של הספק, המספקת את הפתרון המתאים והאיכותי ביותר להקמת מערך מאובטח לסינון ובקרת גישה לאינטרנט של התלמידים בבתי הספר היסודיים ברשת החינוך של ט"ס.
יעדי התהליך הם הערכת ההצעות על פי קריטריונים מוגדרים על ידי הצוות המשתתף בתהליך, ובחירה בהצעה המתאימה ביותר על פי חישובים של חשיבות הקריטריונים לבחירה.
התהליך מוגבל בזמן - המשך הנדרש הנו עד שבוע, ובמספר האנשים המרכיבים את הצוות - עד 5 אנשים.

תוכן עניינים:
חלק א'- הצגת הבעיה ו RFP
פרק 0 - מנהלה
פרק 1 - מטרות ויעדים
פרק 2 - יישום
פרק 3 - טכנולוגיה
פרק 4 - מימוש
פרק 5 - עלות
חלק ב'- תהליך DELPHI לקבלת החלטה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול משאב במידע", סמינריון אודות "ניהול משאב במידע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.