היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח שוק צבעי השיער בהתמקדות על חברת וולה.

עבודה מס' 062576

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

8,256 מילים ,12 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

תוכן עניינים
ניתוח חיצוני:
מבוא
מגמות ותנודות בסביבה השיווקית שבה פועלת הפירמה
זיהוי ואפיון הסביבות השונות
מאפייני הכוחות הפועלים בסביבה
מתחרים
מוצרים תחליפים
מאפייני הלקוחות וכוח מיקוח
חסמי כניסה ויציאה
אטרקטיביות השוק
גורמי מפתח להצלחה
ניתוח פנימי:
רקע כללי על חברת וולה
אפיון קו המוצרים
אסטרטגית המחרה
תקשורת שיווקית
מיקום וערוצי הפצה
אסטרטגיה של הפירמה
SWOT
מחזור חיי המוצר
אסטרטגית כיסוי שוק
יתרון תחרותי של הפירמה
בעיה מרכזית
הגדרת חלופות והערכתן
בעיות משנה
ניתוח כמותי של החלופות של פי מודל פישביין
המלצות
ביבליוגרפיה

מנהלים
שוק צבעי השיער בישראל הוא אחד מהמפותחים ביותר בעולם עם גידול של %7 בשנת .2002
בעבודה זו חקרנו שוק זה ואת השחקנים העיקריים המשתתפים בו: לוריאל, אינדולה, וולה
ונטורל פורמולה.
היקף מכירות צבעי השיער ברשתות השיווק בישראל (המהוות %69 מהשוק) מסתכם בכ 97.5 -
מיליון שקלים והיקף המכירות בשוק הפרטי (%31 מהשוק) מסתכם בכ52.5 - מיליון שקלים.
אנו בחרנו לחקור את חברת וולה ולנסות להבין ממה נובעת האחיזה הגבוהה שלה בשוק צבעי
השיער.
מוצרי וולה נמכרים בשוק הישראלי ע"י חברת אינטרקוסמא אשר קיבלה זיכיון מחברת וולה
העולמית לייצור, יבוא , ושיווק של מוצרי השיער המשווקים תחת שם המותג וולה וביבוא
ובשיווק מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה ומוצרים לאחזקת הבית. עד תחילת שנות ה90 - נשענה כל
פעילות החברה על זיכיון הייצוג של חברת וולה העולמית וכיום נחשבת אינטרקוסמא, לאחר
שרכשה את חברת נובל קוסמטיקס, לאחת החברות המובילות בשוק. קו צבעי השיער של חברת
וולה כולל ערכות ביתיות ושפורפרות אישיות.
מוצרי חברת וולה מובילים בשוק צבעי השיער ולמרות היותם כאלה, גילנו כי החברה מבססת
מעמד זה כתוצאה מהובלה במכירות השפורפרות. הבנו כי התבססות זו יכולה לפגוע בעתיד
בהתפתחות החברה וכן בהיותה מספר אחת בשוק זה. הבעיה השיווקית של חברת וולה נובעת
מעובדה זו שכן השפורפרות נתפסות כמוצר מיושן ולא חדשני. קהל היעד רוכש שפורפרות אלו אך
כשמדובר במוצרים יותר חדישים כערכות הביתיות, יש העדפה ברורה למוצרים של המתחרים
בקטגוריה. כלומר, תדמית החברה בעיני קהל היעד היא אומנם מקצועית אך לוקה בחסר
בחדשנות שלה.
הצענו מספר חלופות לפתרון בעיה זו כאשר החלופה שנבחרה הייתה יציאה בקמפיין פרסומי תוך
שימוש בדוברות ישראליות בגילאים שונים שיפנו אל הפלחים השונים אשר מרכיבים את קהל
היעד וידגישו לכל פלח את התועלות הניתנות לו משימוש בערכת צביעת השיער של וולה.
לחברה יש בעיות נוספות אשר העלנו אותם בעבודה כגון: החברה נוקטת באסטרטגיית כיסוי שוק
אחיד, כלומר החברה לא מדגישה בפנייה שלה לקהל היעד את ההבדל בין המוצרים השונים
לפלחים השונים ודבר זה פוגע במיצוי פלחי השוק ובסופו של דבר בהיקף המכירות הפוטנציאלי.
בעיה נוספת מראה כי למרות שחברת וולה היינה חברה בינלאומית ומוכרת ברחבי בעולם, היא
אינה נתפסת כמותג בינלאומי בישראל , הנהנה מתדמית עולמית ויוקרתית.

הערת מערכת: רוב המקורות הינם אתרי אינטרנט.

תגים:

קוסמטיקה · אסטרטגיה · וולה · לוריאל · מודל · נטורל · פורמולה · פישביין · צבעי · שיער

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח שוק צבעי השיער בהתמקדות על חברת וולה.", סמינריון אודות "ניתוח שוק צבעי השיער בהתמקדות על חברת וולה." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.