היישום אינו מחובר לאינטרנט

שוק הגלידות בישראל מנקודת מבטה של חברת נסטלה

עבודה מס' 061775

מחיר: 167.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח השוק, ניתוח פנימי, הבעיה המרכזית של החברה והמלצות לפתרון.

6,246 מילים ,2003

תקציר העבודה:

האירוע שלפנינו כולל אלמנטים שונים של בעיות בקבלת ההחלטות וההתמודדות עם עולם השיווק.
התחום בו עוסק האירוע הנו שוק הגלידות בישראל, אשר מוערך בכ225 - מיליון דולר בשנה, כאשר רובו (%60) מתייחס למוצרי אימפולס והשאר למוצרים ביתיים (%30) ומוסדיים (%10).

גלידות נסטלה מתמודדות בשוק הגלידות בישראל בכבוד רב, לאחר שיעורי צמיחה גבוהים למדי עם שליש מנתח השוק כאשר המתחרה המובילה היא גלידת שטראוס עם %48, ומתחרים נוספים עם נתח שוק קטן יחסית.
הבעיה העיקרית של גלידת נסטלה נעוצה בחוסר הסכמי הפצה עם קמעונאים בנקודות מכירה רבות ברחבי הארץ, וזאת עקב הראשוניות ממנה נהנתה המתחרה המובילה שטראוס בנוסף ליתרונות משמעותיים כגון מערך הפצה יעיל ורחב, ניהול נבון, שת"פ עם חברת יונילבר העולמית ועוד.
בעיה משנית נוספת של חברת נסטלה היא המודעות הנמוכה יחסית של הצרכנים הישראלים לגבי מותגי נסטלה לעומת המודעות הגבוהה למותגי שטראוס.
לאחר ניתוח נתוני שוק הגלידות ואיסוף אינפורמציה מקמעונאים הגענו להנחת יסוד כי בהתייחס לקמעונאים בשוק הלא מבורקד, המהווים את רוב השוק, אלו יעדיפו לעבוד עם ספק גלידות יחיד בשל סיבות שונות - כלכלית, טכנית ואישית.
בכדי לפתור את הבעיה העלנו שני כיווני פתרון: האחד, להעמיק את האחיזה בשוק הלא מבורקד, ולנקוט באסטרטגיה של הובלת שוק זה וחסימת המתחרה המובילה ע"י השקעת משאבים רבים בפיתוחם וטיפוחם של הלקוחות הקמעונאים הקטנים. האסטרטגיה השנייה היא פעילות בשוק הגלידריות ויצירת מותג מוביל בתחום זה ואיחודו עם השווקים האחרים בכדי ליצור העדפה למותג לעומת המתחרים.
החלופה הראשונה התבררה כמומלצת ביותר בשל התשואות העתידיות הצפויות בטווח הארוך מבחירתה.

תוכן עניינים:
מנהלים
ניתוח סביבה חיצונית
ניתוח סביבות
מאפייני הכוחות הפועלים בענף
מאפייני מתחרים
מאפייני לקוחות
הצרכן
הזדמנויות ואיומים בענף
מוצרים תחליפים
KSF
חסמי כניסה ויציאה
אטרקטיביות הענף
ניתוח פנימי
אפיון הבעיה המרכזית, חלופות והמלצות

תגים:

מזון · גלידה · שטראוס · קיץ

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שוק הגלידות בישראל מנקודת מבטה של חברת נסטלה", סמינריון אודות "שוק הגלידות בישראל מנקודת מבטה של חברת נסטלה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.