היישום אינו מחובר לאינטרנט

הכותנה בישראל- סקירה של חמישים השנים

עבודה מס' 060975

מחיר: 108.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת המאפיינים ואופן הגידול וסקירת הענף מקום המדינה עד שנות ה 2000.

3,744 מילים ,6 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

הכותנה שייכת למשפחת החלמיתיים וראשית תפוצתה באפריקה הדרומית. פרי הכותנה הוא הלקט בעל שלושה עד חמישה תאים. בתוך התאים נמצאים הזרעונים אשר הרכבם הוא: גרגר, קליפת הזרע ופלומה. תאי האפידרמיס של קליפת הזרע מצמיחים סיבים אשר אורכם משתנה בהתאם לזנים, ומגיע לחמישה עד חמישים מ"מ. מסיבים אלה מייצרים חוטי אריגה.
זני הכותנה רבים מאוד. ניתן לייחס את רוב זני הכותנה לשלושה סוגים עיקריים: כותנה אסיאנית, כותנת הרמה, כותנה מצרית.
בראשית המאה ה-20 גידלו כותנה בעמק זבולון, בעמק בית שאן, לחוף הכינרת וגם באזור עכו. במפת אזורי גידול הכותנה בעולם, בשנת 1911, מסומנת ארץ ישראל כאזור של גידול כותנה בינונית סיבים, אף כי אז עדיין לא הגיעו לכלל תרבות גידול כותנה, שיש בה שיטה ורצף.
ענף הכותנה הוא חלק מהחקלאות הישראלית, הידועה בהישגיה ומהווה חלק מהחקלאות המתקדמת בעולם. הודות לשיטות עיבוד מתקדמות ובתמיכת המחקר וההדרכה, הגיעו בארץ לשיאים עולמיים בענפי חקלאות רבים.

תוכן העניינים:
כותנה - רקע כללי
ענף הכותנה בארץ בעבר
ענף הכותנה בישראל בשנות ה-2000
ענף הכותנה - מבט לעתיד
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא נכתבו הערות שוליים\ מראי מקום.

תגים:

כותנה · חקלאות · תעשייה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הכותנה בישראל- סקירה של חמישים השנים", סמינריון אודות "הכותנה בישראל- סקירה של חמישים השנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.