היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפרסומת-האם היא קובעת נורמות או משקפת אותן?

עבודה מס' 050504

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודה זו בוחנת, באמצעות מספר דוגמאות, את הביטוי של התרבות הישראלית על גווניה השונים בפרסומות.

4,345 מילים ,16 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

בעבודה זו נבחן את המושג פרסומת, השפעתה על החברה וננסה לענות על השאלה: פרסומת - האם היא קובעת נורמות או משקפת אותן?
מציאות מוכרים כמציאות ועל מנת לנתח מציאות עכשווית אמיתית - יש לנתח את הקונבנציות (מוסכמות) התרבותיות שעיצבו לנו את האמת.
החברה הישראלית, בשל היותה חברת מהגרים עם אוכלוסייה מגוונת, מצטיינת בהטרוגניות רבה. במקביל לתרבות הכללית מתקיימות בה תרבויות משנה של לאומים (יהודים וערבים), דתות ,(יהודים, מוסלמים ונוצרים), עדות (ספרדים ואשכנזים) וזיקה לדת (חילונים ודתיים).
אנו נבחן את ביטויה של התרבות הישראלית בפרסומות וכן של תרבויות המשנה, וננסה לעמוד על הסיבות לצורך להציג ישראלי אחר בפרסומות (ישראל אחרת).

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. פרסומת, מותג וצרכנות
3. כוחה של תקשורת ההמונים
4. מרקסיזם והגמוניה
5. פוסטמודרניזם
6. החברה הישראלית - תרבות ותת-תרבויות
7. פרסומת האם היא משקפת נורמות או מקבעת אותן?
8. הצגת הפרסומות וניתוחן
9. פוסטציונות
10. סיכום
11. רשימה ביבליוגרפית

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

מקורות:

אברהמי - עינת יהודית "תרומת הפירסומת להנצחת סטריאוטיפים מיניים בתוך היא והוא בכיתה, מודן, 1989.
בן אליעזר יריב : " הממלכה השביעית - סוגיות בתיקשורת המונים". המכללה למנהל , 1990. תל אביב .
גורביץ' ד. פוסטמודרניזם, דביר, תל אביב 1997.
ג'יימסון פ.(1990) פוסטמודרניזם או ההגיון התרבותי של הקפיטליזם המאוחר,מתוך: קו גיליון מס' 10 עמודים 101-119.
ויימן גבריאל, "הפרסומת כראי החברה", סקירה חודשית עמ' 40-47, 1984
ויימן גבריאל : תהיי יבשה ונקיה - על נשים וגברים בפירסומת של הערוץ השני . המאמר הוצג בכנס שנתי של האגודה הישראלית לתקשורת
לובין א. דמות האשה בקונוע הישראלי מתוך: מבטים פיקטיביים, האוניברסיטה הפתוחה, תל אביב 1998.
למיש דפנה, "נשים יפות - סטריאוטיפים מכוערים: ניהול הפרסום בעריכת הוכניק/ברמן, אונ' פתוחה, 1996.
נמיצוב לואיזה, "ניכור בין נשים בעיני הפרסומת" נעמ"ת, ספט', תשמ"ד עמ' 24-26.
סילברשטיין ל. בין פוסט ציונות לפוסטמודרניזם מתוך: תיאוריה וביקורת גיליון מס' 9,הקיבוץ המאוחד, ירושלים 1996.
פירסט ענת, "הצגת המיניים וסטריאוטיפים מיניים המשתקפים בפרסומת המופיעה בעיתונות הישראלית", עבודת מוסמך, החוג ללימודי עבודה אונ'
שביד אליעזר "הפלורליזם התרבותי יהודי בישראל" . אנשים ומדינה - החברה הישראלית ע"מ 265-275
שלג י. (1995) ציונות- הקרב על הרייטינג. כל העיר, 6.10.95
Tod Gitlin 1979 prime Time Ideology : The Hegemonic Process in Television Entertainment . Social Problems , vol / 26, No . 3 Feb
Gledhill, C. Image and Voice: approaches to Marxist - feminist.15 Criticism, in Multiple Voices in feminist Film Criticism, University of Minnesota press, minneapolis, 1994.
Johnston, C. The Subject of Feminist Film Theory / Practice, Screen, (Vol 21, no. 2, 1980), pp. 27-34.

תגים:

פירסומת · פוסטציונות · פוסטמודרניזם · פרסום · פירסום · פוסט

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפרסומת-האם היא קובעת נורמות או משקפת אותן?", סמינריון אודות "הפרסומת-האם היא קובעת נורמות או משקפת אותן?" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.