היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח חברת "רהיט להיט"

עבודה מס' 050277

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת העסק, ניתוח חיצוני ולפי מודל פורטר, ניתוח פנימי לפי מודל SWOT היתרונות התחרותיים, הבעיה וחלופות אסטרטגיות.

5,098 מילים ,1999

תקציר העבודה:

לאחר 7 שנות ניהול של חברה לייצור רהיטים, חזר אופיר ליבר מארצות הברית לביתו בכפר סירקין, עם מלאי לא גדול של יחידות דמויות שידה שיוצרו בסדרה בארה"ב, הניח אותן בסככת האופניים שלו, ופרסם מודעה בחוברת הויזה של אז, אשר בה הופיעה תמונה של השידה ואליה צמוד המחיר הנמוך ביותר בשוק בזמנו.
הכותרת שהופיעה מעל המוצר היתה "רהיט-להיט!". מלאי השידות, איתו חזר ליבר מחו"ל, נמכר במהירות. בשנת 1994 החל אופיר להעסיק מספר עובדים והקים חברה בשם דאטה פוינט שהביאה רהיטים מחו"ל ומכרה אותן דרך החוברות של הויזה והישראכרט. לאחר שנה נקנתה החברה על ידי הבעלים של "קל וחומר", ונקראה
"אפגל מערכות ריהוט בע"מ". ההשקעה יצרה בסיס שממנו המשיכה "רהיט להיט" לצמוח עד היום.
כיום חברת "רהיט-להיט" היא הגדולה בארץ ליבוא ושיווק רהיטי DIY, כלומר רהיטים בשיטת "עשה זאת בעצמך", ורהיטים בכלל. לחברה אולמות תצוגה ענקיים בסניפים בכל הארץ, מערך לוגיסטי הכולל צי של משאיות הובלה, 2 - 3 קונטיינרים המגיעים בשבוע מצרפת, דנמרק, איטליה, ארה"ב, ואנגליה. לחברה מחזור שנתי ענק, תקציב פרסום מרשים, סניפים ארציים, רשת זכיינים, עובדים רבים וכו'.

תוכן עניינים:
1. רקע היסטורי
2. מהות העסק
3. ניתוח חיצוני כולל
ניתוח לפי מודל פורטר
4. ניתוח פנימי
5. ניתוח הסביבה הפנימית לפי מודל SWOT
6. היתרונות התחרותיים
7. הגדרת הבעיה המרכזית של הפירמה
8. קביעת מטרות ויעדים לפירמה עבור השנים הבאות
9. זיהוי החלופות האסטרטגיות לפעולה
10. בחירת האסטרטגיה המועדפת

תגים:

רהיטים · ריהוט · חלופות · אסטרטגיות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח חברת "רהיט להיט"", סמינריון אודות "ניתוח חברת "רהיט להיט"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.