היישום אינו מחובר לאינטרנט

זיכרון קולקטיבי ותקשורת

עבודה מס' 066750

מחיר: 193.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח סיפור חיים של צופת טלוויזיה והבנה כיצד הטלוויזיה מעצבת את הזיכרון הקולקטיבי.

2,900 מילים ,7 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

זיכרון קולקטיבי מתייחס לאוסף זיכרונות הנשמרים מעבר לגבול הפרט, על-ידי ולמען הקולקטיב. הסוכנים המרכזיים המעבירים את הזיכרון הזה ומעצבים את התודעה האישית אודות העבר הם הורים, מורים, טלוויזיה, עיתונות, ספרים או סרטים. כלומר הזיכרון הקולקטיבי הוא אוסף של אמונות של קבוצה לגבי העבר המשותף. האמונה היא הכוח של הזיכרון הקולקטיבי - אנשים יהיו מוכנים להתגייס ולהגן עליו בשמה. אך האם העבר הוא באמת משותף? זו כבר שאלה יותר מסובכת.
בעבודה זו אציג את זכרונות הטלוויזיה של שוש, כפי שעלו מהראיון איתה, ואסווג אותם למספר קטגוריות המקובלות בספרות בנושא: אירועי מדיה, זיכרונות הבזק וזיכרונות טפט.

תוכן העניינים:
הקדמה
אירוע מדיה
זיכרונות הבזק
זיכרונות טפט
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

Media event אירוע מדיה - על-פי Katz & Dayan (1992), זו קריאה לצופים להתנתק מהשגרה ולהתמקד בתופעה הדורשת את מלוא תשומת ליבם. מדובר בשידורים חיים של אירועים גדולים, ההופכים המוני פרטים אינדיווידואלים, השייכים לרבדים חברתיים שונים, לקהילה אחת, ומרתקים אותם לאותו שידור עצמו. השידורים סוחפים את הצופים אל "המרכז". אלו שידורים חיים של אירועים טקסיים שתוכננו מראש וזוכים לפרסומת רבה. הם נותנים לצופים תפקיד של משתתפים ומציעים לחברה אפשרות של אינטגרציה מחודשת. משדרים אלה הם ז'אנר השמור להזדמנויות מיוחדות מאוד, המנצל את יכולתה של הטכנולוגיה הטלוויזיונית להעביר מילים ותמונות בו-בזמן לכל מקום בעולם. המחברים מציינים שלושה סוגים של אירועי מדיה:

תגים:

אירוע מדיה · מדיה · טלוויזיה · מדורת שבט · הבזק · טפט · כיבוש conquest · עימות contest · זכרון · media event · חברה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "זיכרון קולקטיבי ותקשורת", סמינריון אודות "זיכרון קולקטיבי ותקשורת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.