עבודות [1180-1188] מתוך 3461 :: [עמוד 132 מתוך 385]
<< עמוד קודם :: עבור לעמוד: 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 :: עמוד הבא >>

 

עבודה מס' 68819 SHOPPING CART DISABLED
התנהגות אירגונית - סלקום, 2007.
תקשורת אירגונית, מוטיבציה וקבוצות עבודה בחברת סלקום.
4,291 מילים (כ-13 עמודים), 5 מקורות, 299.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
עבודה זו עוסקת בנושאי התנהגות ארגונית וביישומם בתוך חברת סלקום. אלה מוצגים ע"י
שלושה נושאים: תקשורת ארגונית, מוטיבציה וקבוצות עבודה.
בעבודה תובא התייחסות כללית לנושאים, משמע הצגתם באופן כללי בארגונים/חברות; לאחר מכן נבחרו שני מודלים/ תיאוריות לכל נושא והוצג הקשר (השונה והדומה) בין אלו.
בכל השוואה יוצגו כל פרמטרי התיאוריה ומשמעותם כדוגמת מוטיבציה והצרכים אותם הסביבה אמורה לספק על פי התיאוריה הרלוונטית.
בכל נושא נבחרה אחת התיאוריות ליישום בארגון הנבחר - "סלקום" - ויפורט אופן היישום, מתוכו הוצאו הקשיים הצפויים ביישום ולאלה ניתן מענה / אופן טיפול. מדובר בטיפול מונע, לפני הופעת הקשיים, אך יחד עם זאת מניעה מלאה אינה אפשרית ולכן ניתן להגדיר זאת באופן הנכון כמזעור הקשיים.

תוכן עניינים:
1. הצגת הארגון
2. תקשורת ארגונית - מהי, סוגים, ערוצים, התקשורת הארגונית
2.1 - תיאוריית ארנולד ופלדמן
2.2 - תיאוריית גוצ'קו
2.3 - הקשר בין התיאוריות- גוצ'קו למול ארנולד ופלדמן
2.4 - הקשיים שביישום והמלצות לטיפול באלו
2.5 - סיכום
3. מוטיבציה
3.1 - תיאוריית הצרכים של מקלילנד
3.2 - תיאוריית EIV וורום
3.3 - הקשר בין התיאוריות- מקלילנד למול וורום
3.4 המלצות ליישום בארגון
4. קבוצות עבודה
4.1 - תיאוריית טוקמן וג'נסן
4.2 - תיאוריית ג'ואל וריטצ
4.3 - הקשר בין התיאוריות - טוקמן וג'נסן למול ג'ואל וריטצ
4.4 המלצות ליישום בארגון
5. סיכום
6. ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צוינו מראי מקום.

מתוך העבודה:
המדרג הראשוני לתקשורת משמע הבסיסית ביותר היא תקשרות בין אישית זו מתקיימת בין שני אנשים המעבירים אחד לשני מסרים כאלו ואחרים אלו מוצפנים לסימנים ומועברים באמצעות ערוצי תקשורת ישירים,עקיפים וחוצצים המכילים סוגי תקשורת מילוליים ושאינם מילוליים. השלמת מעגל התקשורת מתבצע ע"י פיענוח המשמעויות ומתן המשוב וזו יוצרת זרימה ופותחת מעגל חדש.
התקשורת העוברת בארגון/ חברה ודרכי פעולתה והשפעתה על כלל הארגון מהווה נושא מרכזי בחקר ההתנהגות הארגונית. הרי שהתקשורת מצויה ומתקיימת בכל תהליכי הארגון ובכל שכבותיו, זו מהווה חלק בסיסי בכל תהליכי התשומה, התפוקה וההמרה.
 
עבודה מס' 68811 SHOPPING CART DISABLED
"אפקט המומנטום" במניות הנסחרות במדד ת"א 100 בשנים 2000-2009 , 2011.
סקירת הנושאים: הנחת יעילות השוק, אנומליות, ואפקט המומנטום ומחקר שמטרתו לבדוק האם מתקיים אפקט המומנטום במניות הנסחרות במדד ת"א-100.
6,478 מילים (כ-20 עמודים), 15 מקורות, 349.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
במסגרת עבודה זו הסברנו מהי הנחת יעילות השוק, מהן אנומליות, ומהו אפקט המומנטום. הצגנו את הספרות האמפירית בנושאים אלה, וקיימנו מחקר עצמאי ורוחבי שמטרתו לבדוק האם מתקיים אפקט המומנטום במניות הנסחרות במדד ת"א-100.
התקופה שנבחרה לצורך ביצוע המחקר עמדה על 10 שנים, וחתך המדידה היה חודשי. לאחר ריכוז הנתונים עבור כלל החברות למשך התקופה האמורה, בנינו טבלה שהמירה את שווי השוק לתשואה, וטבלה נוספת הגדירה ערכים בינומיים עבור כל מנייה לכל חודש - "1" עבור תשואה הגבוהה מתשואת המדד ו "0" עבור תשואה הנמוכה מתשואת המדד. תצפית נספרה כאשר במשך שלושה חודשים ברציפות המנייה התנהגה באופן זהה (רצף של 111 או 000), ואז נבחנה התנהגות המנייה בשלושת החודשים העוקבים כאשר במידה ובשניים או שלושה חודשים המנייה השיגה תשואה גבוהה מהמדד התצפית נחשבה כמומנטום חיובי בפועל (בעוצמה בינונית או חזקה), ובהתאם חושב גם מומנטום שלילי.
המניות חולקו לענפים השונים כפי המקובל. התייחסות נוספת הייתה גם למניות שלא נסחרו במדד במשך כל תקופת המחקר.

תוכן:            
1. סקירת ספרות
2. השערות המחקר
3 שיטת מחקר
4. תוצאות המחקר
5. דיון ומסקנות
6. ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
1.3 אפקט המומנטום - הרחבה
Lamoureux, C. G. and Lastrapes, W.D הציגו ב-1994 את "אפקט המומנטום" כאנומליה היחידה, הידוע בשוק, אשר עודנה קיימת גם לאחר גילויה, ועל כן חשיבותו. זאת להבדיל מאנומליות אחרות אשר נעלמו לאחר גילוין או שנעלמו וחזרו לפרקי זמן שונים.
וויליאם שארפ, גורדון אלכסנדר וג'פרי ביילי התייחסו בספרם "השקעות - המהדורה השישית" לתופעת "משקיעי המומנטום" והוגדרו על ידם כמשקיעים הבוחרים מניות אשר עלו טרם מועד הרכישה ופשוט "רוכבים" על גל העליות. עוד השלישייה הנ"ל מוסיפה כי המשקיעים נוהגים כך מתוך אמונה כי המניות ימשיכו לעלות אודות לעלייה המתמשכת של עקומי הביקוש שלהן. מצד שני "משקיעי המומנטום" בוחרים מניות אשר ירדו טרם מועד המכירה מתוך אמונה כי המניות הנ"ל ימשיכו לרדת אודות לירידה המתמשכת של עקומי הביקוש שלהן.
 
עבודה מס' 68807 SHOPPING CART DISABLED
השפעת פעילות גופנית על איזון מחלת סוכרת סוג 2., 2011.
סקירה כללית של המחלה ותרומת הפעילות הגופנית לאיזונה.
3,602 מילים (כ-11 עמודים), 14 מקורות, 179.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
סוכרת הינה גורם המוות הרביעי במספר בישראל, אחרי סרטן, מחלות לב ומחלות כלי דם. כמו גם אחת המחלות הכרוניות השכיחות ביותר בארץ ובעולם. בשנת 2007 ע"פ נתוני "התוכנית הלאומית למדדי האיכות לרפואת הקהילה בישראל" מספר החולים במחלה עמד על 292000. מחלת הסוכרת אינה ניתנת לריפוי ותופעות הלוואי שלה כוללות סיבוכים ופגיעות במערכות שונות בגוף. ניתן לצמצם את שיעור החולים במחלה ואת איכות החיים של החולים ומניעת סיבוכים אפשריים של המחלה ע"י הקפדה על אורח חיים בריא הכולל: פעילות גופנית, תזונה נכונה, שמירה על משקל תקין, הימנעות מעישון וכו' (אבני, 2010).
בעבודה זאת נראה כי מחלת הסוכרת הינה מחלה מטבולית המאופיינת ברמת גלוקוז גבוהה מהנורמאלית בדם. המחלה יכולה לגרום לסיבוכים בטווח הקצר (היפוגליקמיה והיפרגליקמיה) היכולים לגרום במקרים קיצוניים להסתיים במוות ולסיבוכים בטווח הארוך הפוגעים באיברי מטרה שונים בגוף (לב, כלי דם, כליות, גפיים תחתונות, ועיניים) ולמחלות שונות שיגבילו את החולה ואף יביאו למותו. ההתמודדות במחלה מצריכה מעקב רפואי צמוד וטיפול תרופתי כרוני, אם זאת, ע"מ לשפר את מצבו של החולה,להביאו לאיזון, למנוע סיבוכים עתידיים במחלה ולהפחית את מינון הטיפול התרופתי יש צורך בשימוש ברפואה התנהגותית המשלבת : דיאטה מאוזנת והפחתה במשקל, פעילות גופנית סדירה, הפסקת עישון, חיי חברה פעילים ואף טיפול פסיכולוגי במקרה הצורך.
פעילות גופנית ודיאטה מאוזנת הינם הגורמים החשובים ביותר היכולים להשפיע באופן ישיר על מצבו הגופני של החולה ומצב בריאותו הכללי מלבד טיפול תרופתי. שינוי באורח החיים והתמדה בפעילויות אלו יביאו את החולה לאיזון של המחלה, מניעת סיבוכים עתידיים והפחתה במינון הטיפול הרפואי.
פעילות ספורטיבית אירובית ואנאירובית משולבת תשיג את התוצאה הטובה ביותר, פעילות זאת צריכה להיות מאושרת רפואית ומבוקרת ע"י החולה עם דגש על העלאת דרגות הקושי של הפעילות ע"מ להשיג את התוצאה המיוחלת ולראות שינוי משמעותי במצבו הגופני של החולה.

תוכן עניינים:
א. מבוא
ב. מחלת הסוכרת
ג. שכיחות מחלת הסוכרת בעולם ובישראל
ד. השפעות מחלת הסוכרת על החולים במחלה
ה. השפעת רפואה התנהגותית באיזון מחלת הסוכרת סוג 2
ו. השפעת פעילות גופנית כאמצעי לאיזון מחלת הסוכרת סוג 2
ז. סיכום ומסקנות
ח. ביבליוגרפיה

הערת מערכת: העבודה נכתבה במסגרת לימודי כלכלה ומנהל עסקים.

מתוך העבודה:
הסוכרת היא קבוצה של מחלות מטבוליות המתאפיינת ברמות גבוהות של גלוקוז הנובעות בהפרשת הורמון האינסולין בגוף ו/ או פעילות הורמון האינסולין בגוף. המצב הכרוני של רמות סוכר גבוהות המאפיינות את הסוכרת קשור בנזקים לטווח ארוך, הפרעות בפעולה ובכישלון תפקודי של כמה איברי מטרה בגוף (שוחט ואשכנזי, 2000).
 
עבודה מס' 68798 SHOPPING CART DISABLED
התנגדות לשינוי וכוונה התנהגותית כמנבאות שביעות רצון בעבודה, 2005.
מחקר אמפירי שנערך בארגון בטחוני.
3,480 מילים (כ-10.5 עמודים), 10 מקורות, 199.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
נבדקו שתי השערות בנוגע לקשר שלילי של התנגדות לשינוי ושל כוונה התנהגותית להתנגד לשינוי, (בפיקוח על שיתוף העובדים בקבלת החלטות לגבי השינוי) על שביעות רצון בעבודה. רגרסיות לינאריות גילו כי לא ניתן היה לאושש את שתי ההשערות וכי עוצמת הקשרים בין המשתנים הנ"ל ורמת המובהקות של הבדיקה הסטטיסטית נותרה בעינה גם משהוסר הפיקוח על המשתנה שיתוף.
נמצא כי חלק מהמשתנים אינם מתפלגים באופן נורמלי ודומה כי הדבר הקשה על אישוש ההשערות.

בכדי להבין טוב יותר את מהותו ואופיו של המשתנה התנגדות לשינוי במחקר זה נבנו 4 משתנים "מצביים", ו-4 משתנים אישיותיים אשר נבדקו כל אחד בתורו כמנבא של שביעות הרצון בעבודה. התוצאות מספקות מקום להניח כי המשתנה התנגדות לשינוי שייך לקבוצת המשתנים האישיותיים ולפיכך, כמו משתני אישיות אחרים ישנם גורמים הקשורים למקום העבודה אותם הוא אינו יכול לנבא לכשעצמו, כדוגמת שביעות רצון בעבודה. ייתכן כי במשתנה כוונה התנהגותית מוטבעות אינהרנטית השפעות אישיותיות למרות שהוא אינו משתנה אישיותי טהור וייתכן כי זה מה שגרם למובהקות הגבולית בהשערה 2. תרומותיו התיאורטיות והמעשיות של המחקר, והצעות למחקרי המשך מפורטות גם כן.

המחקר נערך בארגון בתעשייה הבטחונית בישראל והתייחס לשני שינויים עיקריים שעברו על יחידות הארגון בשנת 2001. האחד נגע לאיחוד של שתי יחידות בארגון והשני היה מעבר לשיטת ניהול מטריצית. הנבדקים הונחו להתייחס לשינוי המשמעותי יותר עבורם בין השניים.
השאלון שהועבר בין המשתתפים הוא שאלון עמדות שפיתח אורג הכולל שאלות בסולם 1-5 הממפות את המבנה האישיותי של כל נבדק לפי מודל 5 גורמי האישיות, ושאלות בסולם 1-7 (1-לא מסכים כלל, 7- מסכים מאוד) אשר בוחנות את כל האספקטים של התנגדות העובד לשינוי, ותפיסות לגבי השינוי וכלפי מקום העבודה.

מתוך העבודה:
ארגונים רבים משקיעים משאבים גדולים מאוד בפיתוח המשאב האנושי מתוך ראיה שהוא המשאב החשוב ביותר בארגון. פן בולט ביותר של מגמה זו הוא פיתוח שביעות הרצון של המשאב האנושי, מתוך התפיסה שעובדים שבעי רצון יהיו עובדים יעילים, יצירתיים ומחוייבים יותר למקום העבודה.
בנוסף, ההתנגדות לשינוי בארגונים הוא תחום מדעי שהתפתח בעיקר בעשרים השנה האחרונות ובמסגרתו נדונות תופעות של התנגדות של אנשים וקבוצות לשינויים ארגוניים מסוגים שונים.
עד כה, רובם המכריע של המחקרים בחר לעסוק בהתנגדות כגורם מנובא - אם ע"י מין הנחקר (רוזנבלט, תלמוד ורוביו, 1999), ע"י שיתוף העובדים בקבלת החלטות (Coch & French, 1948) או ע"י תכונות אישיותיות כאלה ואחרות (Judge, Thoresen, pucik and welbourne, 1999), ואפילו הקשר ההפוך למטרת המחקר הזה דהיינו הקשר בין שביעות רצון בעבודה להתנגדות לשינוי, אשר נבדק בתרבות המערבית, כמו גם בתרבות לא-מערבית (Darwish, 2000).
 
עבודה מס' 68796 SHOPPING CART DISABLED
החדרת טכנולוגיית המים לשוק הסיני, 2007.
ניתוח הסוגיה השיווקית.
11,419 מילים (כ-35 עמודים), 19 מקורות, 299.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בעבודה זו אנו נדרשים לנתח בעיה שיווקית כלשהי. נדון בסוגיות העולות מהבעיה, נסיק את המסקנות המתבקשות וננסה לתת מענה ע"י המידע שלקטנו ובאמצעות הכלים שרכשנו.
הנושא הנבחר הוא: "החדרת טכנולוגיית המים של חברת מקורות הישראלית לשוק הסיני".

הבעיה השיווקית בה בחרנו לדון היא החדרת מוצר/שירות לשוק חדש. מדובר בדילמה קשה לחברות רבות ושונות בשוק המתלבטות האם מהלך שכזה הוא אכן כדאי, האם יגרום להתפתחות החברה לשווקים חדשים ויצדיק את ההשקעה, או מנגד יהווה בזבוז זמן ומשאבים רבים הכרוכים באי ודאות וסיכון פיננסי.
בחרנו להתמקד בשוק הסיני כיוון שזהו השוק בעל הצמיחה הגבוהה ביותר בעולם, נכון לעכשיו ולכן הפוטנציאל השיווקי בו אדיר.
המוצר/שירות אותו בחרנו להחדיר הוא טכנולוגיית המים, כיוון שזהו מוצר שהביקוש אליו הולך וגדל בעולם עקב התחממות כדור הארץ ומחסור אמיתי במים מתוקים.
החברה בה אנו מתמקדים היא חברת "מקורות", חברת המים הלאומית של ישראל, המתמחה בכל נגזרות טכנולוגיית המים על פלחייה השונים ונחשבת למובילה בתחומה.

תוכן עניינים
מבוא :
1. הצגת הנושא
2. מטרת העבודה
רקע כללי :
1. סין - תעודת זהות
2. סין - המעצמה
2.1. סין - סביבה פוליטית
2.2. סין - סביבה כלכלית
2.2.1. תוכנית החומש
2.3. סין - סביבה חברתית תרבותית
2.4. יחסי ישראל-סין
3.  ענף טכנולוגיית המים
3.1. מבט לעתיד
4. חברת "מקורות" - תעודת זהות
4.1. חברת "מקורות" - רקע כללי
4.2. מתחרים
אסטרטגיות לחדירת שוק :                    
1. אלטרנטיבות שונות לחדירה
2. מסלולי חדירה ייעודיים לסין
3. נקודת מבט ישראלית לחדירה לשוק הסיני
4. דוגמאות להחדרת טכנולוגיית מים בשווקים אחרים
5. נקודת המבט של "מקורות" לחדירה לשוק הסיני
6. כיצד "מקורות" פועלת
7. מניסיונה של חברת "ארד" בחדירתה לסין
8. השוואת אסטרטגיות בין "ארד", "נטפים" ו"מקורות"
9. ניתוח ממצאים
10. מסקנות
המודל האידיאלי:
1. הצעת מודל חדירה לסין ל "מקורות"
סיכום והמלצות:
ביבליוגרפיה
נספחים

מתוך העבודה:
לאחר בחינת אלטרנטיבות החדירה המקובלות כיום לשוק זר ולאחר בחינת ניסיון העבר של חברות ישראליות וזרות מתחום המים לשוק הסיני, ניתן לראות כי רוב המודלים שהוצעו נכשלו או נחלו הצלחה מועטה, במיוחד כשהיה מדובר על ה- JOINT VENTURE (בהסתכלות על ניסיונה של חברת "ארד" בפרק 7) אשר מבחינת הסינים הייתה זו הזדמנות נפלאה לקדם את שאיפותיהם בדבר הכנסת טכנולוגיה למדינה ושמירת "הביצים" בשקיהם, כך שהמרוויח הגדול ידוע מראש.
 
עבודה מס' 68793 SHOPPING CART DISABLED
שיטות מחקר בשיווק - שביעות רצון ברכבת ישראל, 2010.
בחינה סטטיסטית של ממצאי סקר שביעות רצון.
3,806 מילים (כ-11.5 עמודים), 3 מקורות, 349.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
מטרת המחקר: בדיקה מהם השיקולים והגורמים,שמשפיעים על הנוסע ברכבת ישראל להיות לקוח שבע רצון.

שאלות מחקר:
מה היא תדירות הנסיעה ברכבת?
מה דעתך על מחיר כרטיס הנסיעה?
האם לדעתך הרכבת עומדת בלוחות הזמנים?
האם אתר האינטרנט תרם לאיכות השירות?
האם קיים שוני בין בנים לבנות בשביעות רצון כללית מהרכבת?
האם קיים שוני בין בנים לבנות בתדירות בשימוש ברכבת?
כיצד משפיע גיל הנבדק על איכות השירות של הרכבת?

המחקר התבסס על מדגם שהשתתפו בו 100 נחקרים, מהם 64 גברים ו-36 נשים.
ניתוח הנתונים בוצע באמצעות SPSS (טבלאות מצורפות כנספח לעבודה).

תוכן עניינים:
מטרת המחקר
סקירה הגוף הנחקר
שאלות מחקר
תאור המדגם
ניתוח תיאורי של משתני המחקר
השערות מחקר,מבחנים.
ביבליוגרפיה (אתר אינטרנט רכבת ישראל, חוברת הנחייה, חוברת לימוד SPSS הוצאה ד"ר גיל שרוני)
נספחים

מתוך העבודה:
1. הקשר בין גיל לשביעות רצון כללית מרכבת ישראל
בבדיקת הקשר בין גיל הנבדק לשביעות רצון כללית מרכבת ישראל באמצעות מבחן פירסון התקבלו התוצאות הבאות:
(n=100, p>0.05, r=0.022), כלומר לא נמצא מתאם מובהק בין גיל הנבדק לשביעות רצון כללית מרכבת ישראל.
 
עבודה מס' 68792 SHOPPING CART DISABLED
הקשר שבין חוק העסקת עובדים למידת ביטחון תעסוקתי, 2010.
סקירת ספרות הבוחנת את הקשר בין המשתנים.
4,887 מילים (כ-15 עמודים), 17 מקורות, 99.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
במסמך זה אציג את חוק העסקת עובדים ע"י חברות כ"א והשפעתו החזקה על תחושת אי ביטחון תעסוקתי בקרב עובדים המועסקים ע"י חברות כ"א. אראה איך קשר זה משפיע על תחושות העובדים ואציג מספר פתרונות אפשריים שיגבירו את תחושת הביטחון התעסוקתי בקרב עובדים אלה.
בתחילה אציג את החוק העוסק בהעסקת עובדים ע"י חברות כ"א, משמעות החוק, הרקע הכללי שהביא לחקיקת החוק במדינת ישראל, השפעתו על ציבור העובדים במהלך השנים במדינת ישראל ובשאר העולם.
לאחר מכן אציג את המשתנה אי ביטחון תעסוקתי, הגדרת המשתנה, סקירה של המונח בספרות ומאפייניו.
לבסוף אציג את הקשר בין החוק והשפעתו החזקה על תחושת אי ביטחון תעסוקתי בקרב עובדים המועסקים ע"י חברות כ"א.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.1  חוק העסקת עובדים ע"י חברות כ"א
2.2 אי ביטחון תעסוקתי
2.3 חוק העסקת עובדים ע"י חברות כ"א והשפעתו על אי ביטחון תעסוקתי
3. סיכום
4. ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
במהלך שלושת העשורים האחרונים, ענף קבלני כוח אדם התפתח מאד במדינות המערב. התפתחות זאת השפיעה על כל הצדדים השותפים ליחסי העסקה באמצעות קבלני כ"א, העובדים באמצעות קבלני כ"א וארגונים המשתמשים בעובדי קבלני כ"א. עיקר המחקר בתחום קבלני כ"א התמקד בשנים האחרונות במיפוי עסקים המשתמשים במסגרות העסקה גמישות ובבחינת מאפייני העובדים באמצעות קבלני כ"א.
ענף קבלני כ"א מוגדר באופיו כענף המספק שירותים,אולם השירות שהוא מספק הינו ייחודי: הוא משכיר את עובדיו לעסקים לשם ביצוע מטלות ומשימות. ובנוסף לכך, ענף קבלני כ"א נבדל מענפי שירותים אחרים בשני ממדים עיקריים (נדיב, 2005):
 
עבודה מס' 68791 SHOPPING CART DISABLED
שביעות רצון וביטחון התעסוקתי - חברת HOT, 2010.
הקשר שבין מידת שביעות רצון העובד לבין מידת הביטחון התעסוקתי בעולם וירטואלי בקרב עובדי מכירות העובדים במוקד השירות לעומת סוכני מכירות בשטח בחברת HOT.
13,228 מילים (כ-40.5 עמודים), 55 מקורות, 399.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
חברת HOT הינה אחת מחברות הטלקומוניקציה הגדולות בישראל והיא מתמחה במתן שירותים שונים כמו: שידורי טלוויזיה בכבלים, תשתיות אינטרנט בכבלים וטלפוניה קווית.
החברה מתמחה במתן שירות ללקוחותיה ובשימוש רב של טכנולוגיות מידע (IT) ותקשורת מתקדמים ביותר, המסווגים את הארגון במידה רבה כארגון וירטואלי, אך עם זאת הארגון מתנהל בצורה מסורתית עם הירכיה ברורה בין גופי הארגון וצורת ניהול מסורתית.

בעבודה זאת רצינו לבדוק את טיב הקשר שבין מידת שביעות הרצון מהעבודה למידת הביטחון התעסוקתי בקרב עובדי המכירות בארגון, שנחלקו לשתי קטגוריות: נציגי המכירות במוקד וסוכני המכירות בשטח.
כמו כן רצינו לבדוק מהי מידת הוירטואליות בארגון והאם היא משפיעה על מידת שביעות רצון העובדים ומידת הביטחון התעסוקתי בקרב העובדים.
רמת שביעות הרצון מהעבודה נחלקה לארבעה מימדים שונים: שביעות רצון משכר ותגמולים, שביעות רצון מהסביבה, שביעות רצון מהמנהל הישיר ושביעות רצון מהעמיתים לעבודה.
מידת הביטחון התעסוקתי נחלקה לשני מימדים: ביטחון תעסוקתי קוגניטיבי וביטחון תעסוקתי רגשי.
כמו כן נבדקה השפעות של משתנים דמוגרפיים של כל עובד (מגדר, גיל, וותק בארגון, גיל) על תוצאות המחקר.

המחקר התבצע באמצעות סקר בצורת שאלון שמולא ע"י 81 מאנשי המכירות בארגון ש- 60% מהם נציגי מכירות במוקד ו- 40% מהם סוכני מכירות בשטח.

לאחר ביצוע המחקר וניתוח סטטיסטי של הממצאים נמצא כי :
* מידת שביעות הרצון מהעבודה הינה בינונית עד גבוהה, מידת שביעות הרצון מסביבת העבודה והעמיתים לעבודה נצפתה כגבוהה אך עם זאת יש מקום לשיפור בנושאים כמו שביעות רצון משכר ותגמולים ושביעות רצון מהמנהל הישיר.
* מידת הביטחון התעסוקתי הינה בינונית עד גבוהה, לא נצפה הבדל בין מידת ביטחון תעסוקתי קוגניטיבי למידת ביטחון תעסוקתי רגשי.
* מידת שביעות הרצון מהעבודה בקרב נציגי המכירות במוקד גבוהה מסוכני המכירות בשטח.
* מידת הביטחון התעסוקתי בקרב נציגי המכירות במוקד גבוהה מסוכני המכירות בשטח.
* מידת הוירטואליות בחברה אינה משפיעה על מידת שביעות הרצון מהעבודה בקרב עובדי החברה.
* מידת הוירטואליות בחברה אינה משפיעה על מידת הביטחון התעסוקתי בקרב עובדי החברה.
* וותק העובד בארגון משפיע על מידת שביעות הרצון מהעבודה ועל מידת הביטחון התעסוקתי.
* גיל הנשאל אינו משפיע  על מידת שביעות הרצון מהעבודה ועל מידת הביטחון התעסוקתי.

ניתן לומר כי חלק מההשערות ששיערנו בתחילת המחקר והתבססו על סקירת הספרות וחשיבה לוגית אוששו וחלק מהן לא אוששו ואפילו היו הפוכות.

תוכן העניינים:
1. תקציר
2. מבוא
3. סקירת ספרות
3.1 ארגון וירטואלי
3.2 עבודה מרחוק
3.3 ניהול וירטואלי
3.4 שביעות רצון מהעבודה
3.5 שביעות רצון משכר ותגמולים
3.6 שביעות רצון מסביבת העבודה
3.7 שביעות רצון מהמנהל הישיר
3.8 שביעות רצון מהעמיתים לעבודה
3.9 ביטחון תעסוקתי בעבודה
3.10 משתנים דמוגרפיים והשפעותיהם על שביעות רצון מהעבודה וביטחון תעסוקתי
מגדר
גיל
וותק בארגון
השכלה
4. תאור הארגון
5. מודל המחקר
6. שאלת המחקר
7. השערות המחקר
8. השיטה
9. תוצאות
10. סיכום
11. דיון
12. מגבלות המחקר
13. ביבליוגרפיה
14. נספחים

מתוך העבודה:
ארגון וירטואלי יכול להיות מוגדר בשני אופנים: 1. ארגון וירטואלי הוא רשת של גופים אינדיבידואלים בלתי תלויים שביוזמה משותפת ובעזרת שימוש בטכנולוגיות מידע ותקשורת, מתאחדים ע"מ להשיג יתרון תחרותי. הגופים מתאחדים בצורה ורטיקלית, מביאים ומשתמשים ביכולות הליבה שלהם ומתנהגים כגוף יחיד.
2. ארגון וירטואלי הוא ארגון המורכב מקבוצה של אנשים או ארגונים בלתי תלויים שמשתמשים בצורה מוגברת מהרגיל בשימוש בטכנולוגיות מידע ותקשורת ע"מ לתקשר, לערוך עסקים ולפעול יחד ע"מ להשיג את מטרותיהם.
המטרה של ארגון וירטואלי היא לפעול במספר מקביל של שווקים משתנים ולנצל את יכולותיו ע"מ להשיג יתרון תחרותי, לשפר את ביצועיו, להגביר את יעילותו, להקטין את זמן התגובה לשינויים ולהקטין את תקורות הארגון (Sieber and Griese,1998).
 
עבודה מס' 68790 SHOPPING CART DISABLED
האם תמריצים שונים משפיעים על גישת האזרח בישראל למחזר פסולת ביתית?, 2009.
מחקר כמותי הבוחן את נכונות אזרחי ישראל למחזור בעקבות מתן תמריצים.
9,518 מילים (כ-29.5 עמודים), 42 מקורות, 399.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
מחזור פסולת ופסולת ביתית בפרט הינו נושא בעל סדר עדיפות נמוכה במדינתנו. כיום, כ 90% מהפסולת הביתית מועברת להטמנה, שהיא השיטה הרווחת כיום במדינה לסילוק פסולת. שטחי ההטמנה בישראל מצטמצמים מדי שנה בעוד ששיעור ייצור הפסולת עולה ב 5% כל שנה. בצורה זאת אנו גורמים לזיהום סביבתי, זיהום מי התהום, ניצול משאבי קרקעות ואיבוד חו"ג פוטנציאלים בכך שאנו לא ממחזרים פסולת.
בעבודה זאת אנו מציעים רעיון למיזם העוסק במחזור פסולת ביתית אורגנית מבתי מגורים משותפים באזור גוש דן, איסופו והפיכתו לקומפוסט - חומר מדשן טבעי ושיווק ומכירה שלו במגזר החקלאות ומגזר הגננות. החידוש הוא שיתוף פעולה עם תושבי ישראל ותגמולם על פעילות מחזור בדרכים חומריות ומוראליות.
כמו כן בדקנו האם יש קשר בין המשתנה גישה למחזור המתבטאת במודעות ליתרונות המחזור, הנורמות החברתיות והסוציולוגיות בהן שרוי האינדיבידואל הרוצה לקחת חלק בפעילות מחזור והתמודדות עם קשיים ואדישות לבין המשתנה מתן תמריצים לעידוד מחזור המתבטא בצורות של מתן ידע, נוחות, כלים, תמיכה ושיתוף פעולה ע"י גורמים סביבתיים שונים ע"מ לעודד את האינדיבידואל להתחיל בפעילות מחזור. בנוסף לכך בדקנו האם משתנים סוציו דמוגרפים כמו: מגדר, גיל, השכלה והורות לילדים משפיעים על טיב הקשר.
מצאנו כי הקשר בין המשתנים הינו בינוני עד חזק ובעל מובהקות חזקה.
כמוכן מצאנו כי לגיל, רמת השכלה והורות לילדים ישנה השפעה על חוזק הקשר שבין המשתנים בעוד שלמגדר אין השפעה.
כמוכן נראה בסופו של המחקר כי הנחת היסוד לביצוע המיזם הייתה שגויה בחלקה וכדי שתרומת הקהילה לתהליך המחזור תהיה גבוה וכדי שהמיזם יצליח אנו צריכים לחשוב על מתן תמריצים שונים החשובים יותר לקהילה ע"מ שיחלו בתהליך המחזור.

תוכן עניינים:
1. מבוא
1.1 הצגת הנושא (עפ"י http://www.sviva.gov.il/Enviroment/Static/Binaries/Articals/reyc_israel_world_2.pdf)
1.2 המיזם
1.3 שאלת המחקר
1.4 השערת המחקר
2. סקירת ספרות
3. שיטת המחקר
3.1 הגדרת משתני המחקר
3.2 המודל התיאורטי
3.3 השערות המחקר
3.4 המתודולוגיה של המחקר
3.5 הליך המחקר
3.6 שיטות לעיבוד נתונים
4. ממצאי המחקר
5. סיכום ומסקנות
6. בביבליוגרפיה
7. נספח - השאלון

מתוך העבודה:
ישנם מחקרים רבים הקשורים לשווק ומחזור, שווק מתמקד בעיקר בצרכן "הירוק". "השוק הירוק" הוא שוק אטרקטיבי שחברות רבות משתמשות בו ע"מ להשיג יתרונות תחרותיים למשל Ben & Jerry's,Body shop ועוד. אולם סילוק פסולת לסביבה לא מקבל את אותה תשומת לב מהמשווקים וכתוצאה מכך תהליך המחזור במונחי שווק הוא חלקי וחסר. ישנם מספר מאמרים ומחקרים המספקים מספר עקרונות לתקשורת המתמקדים בתפקידיהן החשוב של המידע ויחסי הציבור בקידום תהליך המחזור (Tucker & Spears 2002,Evison and Read,2001).
 
סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪

** עכשיו במבצע **
עבודה שניה ב – 40% הנחה*
בתוקף עד 30/10/2014
*) הזולה מבינהן

חפש עבודות
מדריך החיפוש
חפש על פי המילים:
קטגוריה:
תת-קטגוריות:
All
אסטרטגיה עסקית
כללי
לימודי עבודה
מוסר בעסקים
מימון
מערכות מידע
משאבי אנוש
ניהול
עיונים וסקרים
פרסום
שיווק
שיטות מחקר
עבודה מס':

אפשרויות חיפוש
הצג עבודות שאורכן
מ- עמ' עד עמ'
הצג תוצאות בכל עמוד

הכנס את קוד הקופון:
עבודות [1180-1188] מתוך 3461 :: [עמוד 132 מתוך 385]
<< עמוד קודם :: עבור לעמוד: 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 :: עמוד הבא >>