עבודות [1180-1188] מתוך 3475 :: [עמוד 132 מתוך 387]
<< עמוד קודם :: עבור לעמוד: 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 :: עמוד הבא >>

 

עבודה מס' 68845 SHOPPING CART DISABLED
אסטרטגיה שיווקית- חברת CMT, 2010.
ניתוח האסטרטגיה השיווקית של החברה לפי מודלים מקובלים.
8,785 מילים (כ-27 עמודים), 5 מקורות, 349.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
חברת סי.אם.טי הישראלית הינה חברת טכנולוגיות רפואיות אשר מושבה בפארק התעשיות ביקנעם,ישראל. החברה שהוקמה בשנת 1981 ע"י קבוצת מדענים מהטכניון, עוסקת ומפתחת מערכות דיגיטליות לצילום רנטגן. בין מוצריה הנבחרים הינו מוצר הדגל Digital SmartRad של החברה. מערכת זו המבוססת על משטח גלאי צילום שטוח, טכנולוגיה אשר משלבת מצב של אובייקט בצילום דיגיטלי.
החברה מתאפיינת בטכנולוגיות המתקדמות שלה, הגמישות בפתרונות של המערכת וההיענות לצורכי הלקוח היחיד.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
הקדמה-תאור האירגון
מודל peste
5 הכוחות של פורטר
TOWS-מחסומים
ניתוח מתחרים
יתרונות תחרותיים של הפירמה
ארגון ממוקד לקוח-Aaker
יכולות תחרותיות של הפירמה-CSF/KSF
ניתוח פורטפוליו-מודל BCG
מגמות והזדמנויות חדשות
חזון ושליחות/מטרות ויעדים
פילוח שוק/שיווק מטרה
יתרונות תחרותיים מתמשכים
מודל GE-עוצמות/אטרקטיביות
אסטר' המיצוב
השיווק הישיר
אסטרט' הבידול/האוקיאנוס הכחול
תמהיל השיווק
אסטרט' מומלצות
ביביליוגרפיה

מתוך העבודה:
כוח מיקוח לקוחות- שוק הלקוחות שצורכים טכנולוגיות בתחום הרדיוגרפיה גדל משמעותית מתחילת העשור ועד היום:צפון אמריקה- 150-200 הזמנות של מערכות הדמיה רפואית בשנת 2000 ועד לכמעט 1200 הזמנות בשנה הנוכחית (עלייה של 600-800 אחוז!!)
אירופה- 100 הזמנות לערך בשנת 2000 ועד ל-600 הזמנות כיום!
יפן/שאר העולם- פחות מ-100 הזמנות בשנת 2000 כיום זה עומד על 800 בערך!
ז"א השוק העולמי גדל במאות אחוזים ביחס לתחילת העשור בביקוש למוצרי ההדמיה הרפואית, מסקנה-רמת האטרקטיביות בענף גדלה.
 
עבודה מס' 68841 SHOPPING CART DISABLED
שיווק בינלאומי- חברת "תמנון", 2010.
ניתוח החברה ובחינת יכולותיה לחדור לשוק הברזילאי.
6,537 מילים (כ-20 עמודים), 5 מקורות, 199.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
רשת תמנון הוקמה ב-1993 והחלה את צעדיה הראשונים ברחוב קטן ירושלים ומשם התרחבה לשאר חלקי הארץ.
סיסמת הפעולה של החברה היא value for money. המשמעות היא -מחיר אטרקטיבי ביותר למוצר ושמירה על איכות מוצר גבוהה. החברה פונה לכל פלחי הגיל נשים גברים וילדים ובשנים האחרונות הרחיבה את סל מוצריה באופן משמעותי. נוכח התחרות הגוברת בתחום האופנה, הן מרשתות מקומיות והן מרשתות בינלאומיות, מציגה הרשת מחירים אטרקטיביים ביותר כבר מתחילת העונה תוך הצגת מחירים חסרי תחרות בתחום האופנה.
מתחריה העיקריים של הרשת הם :FOX, CASTRO, TNT ורנואר אשר מציעות אופנה דומה לזו של תמנון אבל במחירים יותר יקרים.
רשת תמנון טרם נחשפה לשוק הבינלאומי.

הגדרת המטרות השיווקיות לפעילות בינלאומית:
1)הגדלת הרווחים והצמיחה של הפירמה.
2)מיצוב החברה כחברה בינלאומית.
3)שיתופי פעולה עם חברות מקומיות בחו"ל .
4)יצירת יתרונות תחרותיים על המתחרים.
5)ניצול ביקושים בחו"ל.
6)שיפור ותכנון מחדש של מוצרי החברה בהתאם לדרישות קהל מדינת היעד.

ארץ יעד - ברזיל.

תוכן העניינים:
הקדמה
הבעיות/ הגורמים ליציאה לשוק הבינלאומי
המטרות השיווקיות לפעילות בינלאומית
ניתוח סביבת המטרה:מיקרו ומאקרו
ניתוח TOWS ויעדים שיווקים
ניתוח כדאיות עפ"י מודל GE
ניתוח אסטרטגיית חדירה של חברת תמנון
מבנה הפעילות הבינלאומית של תמנון
המאפיינים התרבותיים  ע"פ מודל HARRIS&MORAN
מאפיינים אתנוצנטריסטים  ע"פ מודל SRC
אסטרטגיית ניהול משא ומתן ע"פ מודל WEISS &STRIPP
אסטרטגיה שיווקית במדינת היעד
תמהיל שיווקי מומלץ
ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
2)מתחרים גלובאליים:
חדירה של מתחרים מתחום האופנה בשוק הבינלאומי לישראל כגון :
H&M,zara,pull and bear,gap
אשר נוגסים באופן משמעותי בכמות הלקוחות של תמנון,ופוגעים ברווחיה של החברה שעל מנת לאזן את ההשלכות של מעשים אלו צריכה להשתמש באסטרטגיה דומה לזו של מתחריה מבחוץ.

3)שווקים זרים עלולים להציע רווחיות גדולה יותר:
מיקום סניפים של החברה בחו"ל בעזרת שלבי תכנון של חדירה בינלאומית נכונה יובילו להגדלת הרווחים של תמנון ותגרום לתמנון למצב עצמה כרשת בינלאומית דבר שיבדל אותה מחלק מהמתחרים שלה.
 
עבודה מס' 68840 SHOPPING CART DISABLED
ניתוח אירוע: חברת Thomas Manufacturing, 2007.
ניתוח של אירוע הקשור להתייעלות בהוצאות הכספיות.
6,002 מילים (כ-18.5 עמודים), 7 מקורות, 299.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בעבודה זו יוצג אירגון / מפעל המייצר מוצר (מטהרי אוויר), האירגון נדרש ע"י הסמנכ"ל להתייעל בהוצאותיו הכספיות לשם כך יוצגו מס מרכיבים/ נושאים במפעל אשר להם השפעה גדולה מאוד בתחום הפיננסי.
נתחיל בנושאי ניהול חומרים המתקשרים לניהול מלאי:
שיטת הייצור המומלצת על ידי הינה JIT, וזאת לטובת צמצום מלאי.
המלצות בנושא ניהול משא ומתן עם ספקים שהרי מטרתו להגיע להסכם או פשרה בה כל הצדדים מרוויחים, כמובן בהמשך שיטת הרכש אשר תתאים לשיטת הייצור,גם היא מכונה JIT.
אני אנתח מס' המלצות לפעולה שניתנו לאירגון ע"י סטודנט למנהל עסקים (טים ינגר). על פי דרישת הסמנכ"ל, נבין את ההמלצות ואת השפעותיהן ארוכות או קצרות הטווח על המפעל ורווחיותו או לחילופין התייעלותו המיועדת.
כבכל מפעל יצרני השואף לשימור ושיפור תפוקותיו והישגיו נדרשת מערכת בקרת איכות. גם בזו נדון ונמליץ על דרכי פעולה ספציפיות כגון בקרה בטרום תהליך ובתהליך הייצור. לא נפסח גם על ביקורת מוצר מוגמר, אלה תותאמנה למוצר המיוצר במפעל המדובר.
נסכם בראשית הגורם המשפיע על כלל המפעל ותצורתו הוא מערך המפעל, משמע אופן מבנהו היצרני.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
תיאור האירוע
1. המלצות בנושא ניהול החומרים
1.א. המלצות בנושא ניהול מלאי :
1.ב. המלצות בנושא ניהול משא ומתן עם ספקים :
1.ג. המלצות בנושא שיטת הרכש
2. המלצות טים ינגר
2.א. הסכמה / אי הסכמה
2.ב. סיכום תוכנית פעולה על פי ההמלצות
3. גישה לניהול ספקים
3.א. סוגי ספקים
3.ב. המידע לבדיקת הספקים :  
4. שלבי בניית מערכת בקרת איכות לארגון
4 א. בניית מערכת בקרת איכות
4.ב. ביקורת איכות במפעלינו המייצר מטהרי אוויר :
5. כיצד יתחשב הארגון בכל אחד מהגורמים המשפיעים על מערך המפעל
5.א הגורמים המשפיעים על מערך המפעל :
5.ב. קביעת דרישות לתכנון מחסני המפעל :
ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
במידה וישנם עוד כמה וכמה סוגי ריחות נאמר שנגיע לעשרות בודדות.

לכן מיותר לנהל מחסנים,להזמין כמויות מלאי אדירות למחסנים , להחזיק הרבה כ"א שיתפעל את הנושא, כל אלו הוצאה כלכלית שלאו דווקא נדע שהשקעתה תוחזר לנו, אנו ננסה להימנע מהוצאה מיותרת כזו עד כמה שאפשר.

שיטת ניהול המלאי המומלצת לעניות דעתי הינה :
JIT" (JUST IN TIME )- בדיוק בזמן".
 
עבודה מס' 68839 SHOPPING CART DISABLED
יחסי ציבור - עמותת "תכלית", 2008.
הצגת תוכנית יחסי ציבור לעמותה באמצעות מודל RACE.
5,932 מילים (כ-18.5 עמודים), 11 מקורות, 399.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בעבודה זו מוצגת תוכנית יחסי ציבור על מנת להגדיל את מודעות הציבור לבעיית העוני וכמות הנזקקים הקיימים בארץ, והכרת עמותת תכלית הפועלת למען אותם עניים ונזקקים.
התוכנית הוצגה באמצעות מודל  RACE.
בתחילה נציג מחקרים בנושא העוני בארץ ועל סמך הנתונים בוצע מחקר אישי אשר כלל דיון מול נציגי העמותה.
בהמשך נציג את פעילות העמותה ומטרותיה.
לקהל היעד הנבחר ביצענו תוכנית תקשורת מפורטת כאשר המטרה הינה "להגיע" לאותו קהל יעד באמצעות ערוצי המדיה השונים, עיתונות, טלוויזיה , רדיו וסיורים בשטח.
בהמשך נוכל לראות דוגמא למשבר שאירע בעמותה ונציג את הדרך הנכונה לפעול על פי כל השלבים במודל "ניהול משברים".
את פרטי תוכנית העבודה מוצגים באמצעות תרשים גאנט המשקף את כל הפעולות כולל נקודות ביקורת, סקרים וכדומה.
בסיום מוצג סיכום והערכה ביקורתית שבהם מוגדרים המדדים להצלחה והנקודות אשר טעונות שיפור במקרה של כישלון כלשהו.

תוכן העניינים:
פרק 1: מבוא תיאור הארגון
פרק 2: מחקר וקהל המטרה - (RACE: Research)
2.1 מחקר ראשוני
2.2 מחקר שניוני
2.3 בעיית המחקר
2.4 קהל המטרה
2.5 שיתופי פעולה . ספונסרים
פרק 3: פעילות העמותה ומטרותיה (RACE: Activity)
פרק 4: תקשורת (RACE: Communication)
4.1 מיפוי כלי התקשורת ומסר קריאטיבי
4.2 קומוניקטים
4.3 תיק ניהול משבר
4.4 תיק עיתונות
4.5 אירוע
פרק 5: הערכה (RACE: Evaluation)
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

מתוך העבודה:
קהל המטרה מתחלק לשני מגזרים עיקריים: המגזר העסקי והמגזר הפרטי.
במגזר הפרטי מדובר בנשים וגברים בגילאים 21 עד 65 מרחבי ישראל, בעלי רמת הכנסה מעל הממוצע. מעמד בינוני ומעלה. כאשר אפיונם הפסיכולוגי: מושפעים מפרסומות וקמפיינים. מאזינים ומחוברים לאמצעי התקשורת. ניתן יהיה להגיע ולהשפיע על קהל המטרה, לתרום ולהתנדב בעזרת הבאת נושא המצוקה למודעות באמצעות כלי התקשורת השונים. שמועות על אנשים ומכרים שתרמו ו/או התנדבו. בפניה לקהל היעד תינתן אפשרות של מתן תרומה או לחילופין התנדבות להסעת החולים ומשפחותיהם לבתי-החולים.
הבחירה בתחום נרחב של גילאי קהל המטרה נובע מ:
 
עבודה מס' 68835 SHOPPING CART DISABLED
תקשורת שיווקית משולבת- "אחריי הכנה לצה"ל"., 2010.
ניתוח העמותה באמצעות מודלים וכלים מעולם התקשורת השיווקית המשולבת.
6,266 מילים (כ-19.5 עמודים), 10 מקורות, 199.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
הארגון הוא ארגון שמוכר כמלכ"ר(מוסד ללא כוונת רווח) מעסיק כ-210 עובדים מפעיל כ-400 מתנדבים משרדיו הראשיים של הארגון ממוקמים בת"א. התנועה פועלת בקרב בני נוער משכונות, עיירות פיתוח ופנימיות הנמצאים בצומת הדרכים האחרונה בה ניתן להשפיע על עתידם באמצעות חינוך.

תוכן העבודה נוגע בנקודות הבאות:
תיאור האופי מבנה הארגון ותמהיל הפורטפוליו,שווקי המטרה,מאפייני התנהגות צרכנים ומיצוב, פעילות התקשורת השיווקית הנוכחית של הארגון, אסטרטגיית המסר הנוכחית של הארגון, הגדרה מחדש של אסטרטגיית התש"מ.

תוכן עניינים:
תיאור האופי מבנה הארגון ותמהיל הפורטפוליו
שווקי המטרה, מאפייני התנהגות צרכנים ומיצוב.
פעילות התקשורת השיווקית הנוכחית של הארגון
אסטרטגיית המסר הנוכחית של הארגון.
הגדרה מחדש של אסטרטגיית התש"מ.
* מגמות חדשות בתחום כוחות השוק
* הגדרה מחדש של המטרות השיווקיות
* הגדרת המתחרים
* ניתוח היתרונות התחרותיים.
* הגדרה מחדש של המיצוב ונכסיות המותג לפי מודל bav.
* הגדרת היעדים התקשורתיים עפ"י מדרג ההשפעות של וובסטר
* ניתוח על פי מודל fcb.
* אסטרטגיית המסר, תסדיר ופרסום מחודשים
* (לפי( caples, shimp, serf.
* תקציב התש"מ
* תמהיל המדיה המשולב
* תמהיל קידום משולב
* תכנון משולב של קמפיין התקשורת השיווקית ולוח גאנט.
ביבליוגרפיה
נספחים

מתוך העבודה:
מקור המסר:
אופי מקור המסר באחריי מורכב מ2 מקורות עיקריים שהם
1. מקור אישי-רוב החניכים באחריי מצטרפים לקבוצות בעקבות עדות אישית של חבריהם על החוויות שעברו באימונים
2. מקור בלתי תלוי-ישנם כתבות רבות במקומונים בעיקר אבל במדיה בכלל על פעילותה הענפה של אחריי בתחום החינוך במדינת ישראל.
ומשאבי המקור העיקריים הם בעצם המדריכים אשר מהווים מודל לחיקוי עבור החניכים.
 
עבודה מס' 68830 SHOPPING CART DISABLED
אסטרטגיה שיווקית - ארגון "אחריי!", 2011.
הצגת תוכנית עסקית לארגון המעניקה מבט על האסטרטגיה הנוכחית כיום בארגון תוך כדי פיתוח אסטרטגיה חדשה ללקוחות פוטנציאלים בהתאם לשינויים בסביבה.
8,886 מילים (כ-27.5 עמודים), 10 מקורות, 249.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
המטרה העיקרית של התוכנית העסקית המוצגת לפניכם היא שיפור וחידוש האסטרטגיה השיווקית של עמותת אחריי. תוכנית עסקית זו באה לעניין משקיעים או נכון יותר לומר תורמים פוטנציאלים להצטרף לאחריי וגם לתת לבעלי התפקידים השונים באחריי נקודת מבט נוספת על האסטרטגיה השיווקית הנוכחית ובחינתה המחודשת בהתאם לשינוים בסביבה החיצונית והפנימית של הארגון.

כמדריכים באחריי רצינו לבחון כיצד ניתן לשפר ולייעל את פעילות העמותה. לשם כך ביצענו ניתוח סביבה מלא וזיהנו את העוצמות והחולשות של הארגון על מנת לדעת אם אחריי תוכל להתמודד עם הסיכונים וההזדמנויות; בדקנו את המתחרים ועוצמתם על מנת לדעת האם הם נוגסים בפלחי השוק של אחריי במסגרות השונות; בחנו את האסטרטגיה השיווקית הנוכחית של אחריי באמצעות המודל של אירגון ממוקד לקוח עפ"י Aaker'; ניתחנו את היכולות התחרותיות של אחריי עפ"י מודל sca; ובדקנו את תיק המוצרים של הארגון וגילנו שהיתרונות הגדולים מאחורי הצלחת אחריי הם הוותק ומוניטין שרכשה לעצמה במרוצת השנים. בעזרת כל הממצאים הנ"ל הגדרנו מחדש את החזון והשליחות של הארגון. מצאנו מגמות והזדמנויות חדשות אשר עלולות להתרחש והצבנו מטרות ויעדים מתאימים בכדי לשפר את נתח השוק של אחריי ולהגדיל את כמות החניכים. בעקבות המטרות החדשות בנינו מחדש את תיק המוצרים. הצבה של הנתונים במודל GE  אימתה את השערתנו בכך שעל אחריי לגדול ולהתרחב בכדי לנצל ביקושים ולכן הגדרנו מחדש את אסטרטגיית המיצוב תוך הסתמכות עיקרית על מיצוב תכונות אחריי כאסטרטגיה שיווקית עיקרית על מנת להגדיל את אחוז החשיפה לבני הנוער ואפילו להוריהם בכדי לשמר את שיעור הצמיחה של הארגון ואף להגדילו.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
1) תאור הארגון וסביבתו
* ניתוח  סביבת מאקרו(מודל peste)
* ניתוח סביבת המיקרו(porter)
* ניתוח tows
2) ניתוח היתרונות התחרותיים
3) מיקוד בלקוח לפי Aaker
4) ניתוח ביקורתי של היכולות התחרותיות(מודלsca  לפי Aaker )
* KSF &CSF
5) ניתוח תיק המוצרים (BCG)
6) תהליך אסטרטגי שיווקי חדש
6.1) חזון ושליחות
6.2) מגמות והזדמנויות חדשות
6.3) מטרות ויעדים
6.4) פילוח שוק ושיווק מטרה מחודשים
6.5) יתרונות תחרותיים מתמשכים מומלצים
6.6) ניתוח עוצמות/אטרקטיביות לפי מודלGE
6.7) תכנון מחדש של תיק המוצרים(BCG מחודש)
6.8) אסטרטגיית המיצוב המחודשת של החברה
6.9) אסטרטגיית השיווק הישיר
6.10) אסטרטגיית בידול מחודשת
6.11) התמהיל השיווקי המומלץ
6.12) אסטרטגיות מומלצות
אסטרטגיה גנרית מומלצת לפי PORTER
* אסטרטגיית הערך של AAKER
* אסטרטגיה תחרותית מומלצת לפי KOTLER
* אסטרטגיית לוחמה מומלצת לפי KOTLER
* אסטרטגיית צמיחה מומלצת לפי ANSOFF
7) ביבליוגרפיה
8) נספחים

מתוך העבודה:
ילד בעייתי:
מתוך ניסיון להחיות מחדש את אחריי לשטח נמקם אותו בתחום הילד בעייתי. בעזרת שיווק נכון ותכנון מחדש של התוכנית השנתית יהיה ניתן להגדיל את שיעור הצמיחה של פרויקט זה מכיוון שקהל היעד שלו הוא הגדול ביותר(תלמידים מכיתה ט').
כוכב:
בתחום הכוכב נמקם את פרויקט שנת השירות וזאת מכיוון שבאחריי מצפים לגידול בכמות החניכים בפרויקט זה ומשקיעים המון משאבים לשם כך, במידה ויצליחו והגדיל את פרויקט שנת השירות דבר זה יספק תרומה משמעותית לאחריי.
 
עבודה מס' 68828 SHOPPING CART DISABLED
זכויות סוציאליות למהגרי עבודה/עובדים זרים, 2010.
השוואת זכויותיהם הסוציאליות של העובדים הזרים מול אלה של העובדים ישראליים.
21,548 מילים (כ-66.5 עמודים), 110 מקורות, 399.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
חדשות לבקרים מתפרסמות בעיתונים כתבות המתייחסות למעמדם של העובדים הזרים בישראל בהקשרים שונים.
בתאריך 10.4.03 פורסמה כתבה בעיתון גלובס שכותרתה "אני מציע שיפרישו הטבות סוציאליות לעובדים זרים כספים אלה יישמרו בקרן, והעובדים הזרים יקבלו את כספם כשיעזבו את הארץ" (פרופ' רפי מלניק). מאידך גיסא, בכתבה שפורסמה בעיתון ידיעות אחרונות מתאריך 28.03.08 תחת הכותרת "ארגון זכויות אדם בינלאומי: ישראל מנצלת עובדים זרים". הכתבה מציגה דו"ח מיוחד שחיבר הארגון  (FIDH)המציג את אופן הניצול של העובדים הזרים בישראל: "זכויותיהם של עובדים זרים מופרות באופן שיטתי, שני שלישים מהעובדים שוהים בישראל באופן בלתי חוקי, וחוששים לדווח על ניצול במקום העבודה, מחשש שיגורשו".
הפדרציה הבינלאומית לזכויות אדם קראה לישראל לחתום על אמנת האו"ם להגנה על זכויות עובדים זרים ולהתחייב ליישם את עיקרי האמנה. דובר במשרד החוץ בירושלים, יונתן פלד, הגיב על הדו"ח: "ישראל היא מדינה דמוקרטית ושומרת חוק, שאזרחיה נהנים מחירות ומכל הזכויות הדמוקרטיות, וזה נכון גם לגבי תיירים ועובדים זרים".
אין ספק כי מעמד העובדים הזרים בישראל מעורר תהיות רבות, גם חוקרים רבים ניסו לפענח סוגיה זו, בעזרת מחקרים  רבים. "כל חבר שלגביו עומדת אמנה זו בתקפה מתחייב לנהוג במהגרים הנמצאים בהיתר בתחומי ארצו, ללא הפלייה מטעמי אזרחות, לאום, דת או מין, יחס שלא יהא נופל מזה שהוא נוהג באזרחיו שלו" (מתוך אמנה מס' 97 של ארגון העבודה הבינ"ל).

שאלות המחקר שהנני מעלה בעבודתי הן: האם קיימת הלימה בין הזכויות הסוציאליות המגיעות על פי חוק לעובד ישראלי לבין אלו המגיעות לעובד זר, וכן האם ההתאמה בזכויות מתקיימות בפועל.

המתודולוגיה בה בחרתי להשתמש הינה סקירה וניתוח של חומר ספרותי רלוונטי הכולל מאמרים בנושא, נתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, דו"חות ממשלתיים, המוסד לביטוח לאומי ונתונים מארגונים המגינים על זכויותיו של עובד זר: קו לעובד, האגודה לזכויות האזרח, מכון אדווה, רופאים למען עובדים זרים, קרן סיוע לעובדים הזרים וכו'.
אסקור את מדיניות הרווחה בישראל כפי שבאה לידי ביטוי בחקיקה ובפסקי דין ואבדוק את יישומם הלכה למעשה.
אבחן את מצבם של העובדים הזרים בשוק העבודה בישראל באופן כללי לעומת עובדים ישראליים.
אסקור את החסמים שעומדים בפני העובדים הזרים מלקבל את זכויותהם, את תפיסתם העצמית ומעמדם בחברה הישראלית.

תוכן העניינים:
1. מבוא                                                
2. סקר ספרות
2 א'. הגדרות
2 ב'. רקע כללי-תופעת מהגרי עבודה בעולם ובישראל
2 ג'. נתונים סטטיסטיים על מהגרי עבודה בעולם ובישראל
3. בטחון סוציאלי למהגרי עבודה בעולם
3 א'. מדיניות רווחה בעולם
3 ב'. אמנות בינלאומיות וכללים בינלאומיים שנקבעו בהסכמים.
3 ג'. ארגון העבודה הבינלאומי I.L.O
4. בטחון סוציאלי
4 א'. עובדים ישראליים
4 ב'. עובדים זרים בישראל
5. גישות שונות ביחס למעמד העובדים הזרים במדינת ישראל
5 א'. גישת הפרשנות הצרה
5 ב'. גישת הפרשנות הרחבה
6. עיצוב מדיניות הרווחה לעובדים זרים בישראל
6 א'. חוקים
6 ב'. פסקי דין
7. יישום מדיניות ובעיית החסמים
7 א'. רקע תיאורטי
7 ב'. החסמים המונעים מעובדים זרים את קבלת הזכויות.
7 ג'. קשיים באכיפת החקיקה המגנה.
8. סיכום
8 א. מסקנות ודעה אישית בנושא.
8 ב. המלצות
ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
גוטליב ואמיר (2005) ציינו את דחיקתם של עובדים ישראלים מעוטי השכלה מתעסוקה במגזר העסקי ואת ירידת שכרם כתוצאה מכניסתם של עובדים זרים. המחברים מצאו גם כי בשנים 1990-2000 הסתברות היציאה מתעסוקה, ואף הנשירה מכוח העבודה, בקרב גברים ישראלים צעירים מעוטי השכלה שעבדו בענפי הבינוי והחקלאות, ששיעור העסקת הזרים בהם גדל הייתה גבוהה ביחס לקבוצות אחרות.
בקרב קובעי מדיניות מקובלת ההנחה כי הזרים דחקו את ישראלים מיעוטי השכלה ממקומות עבודתם, ואולם הנחה זו טרם בוססה דיה בדרך מחקרית.
 
עבודה מס' 68827 SHOPPING CART DISABLED
אבטלת אקדמאים בישראל, 2010.
מהם גורמי המוטיבציה לחזרה לעבודה בקרב אקדמאים מובטלים?
7,088 מילים (כ-22 עמודים), 25 מקורות, 199.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
אוכלוסיית האקדמאים החלה גודלת בשנות התשעים עם הצורך הגובר לידיים עובדות משכילות ועם ייסודן של מכללות רבות שהקפיצו את מספר האקדמאים במאות אחוזים (הלר, 2002). אקדמאים אלו חוו עדנה כלכלית ונהנו משכר בשיעור גבוהה בממוצע של 20% מיתר השכירים במשק (בר צורי, 2004). בשנים אלו הובן כי ללימודים הגבוהים ישנה השפעה מכרעת על השכר במה שנודע כ"יחס התשואה על ההשכלה" (מועלם ופריש, 1999; Weisberg and Meltz, 1999). עם זאת שינויים מאקרו כלכליים והצפת השוק הובילו לאבטלה גם אצל אוכלוסיית השכירים האקדמאים ומספר המובטלים בהם עולה לאורך השנים האחרונות באופן עקבי (טולידנו, 2008). כמו כן, נמצא כי אקדמאים רבים אינם עובדים במקצועות שיועדו להם, או שבוחרים להיות מובטלים מרצון, עקב דמי האבטלה הגבוהים שהם מקבלים ומנצלים את חוק ביטוח אבטלה לרעה (הלר, 2002; בר צורי, 2004; גץ ואחרים, 2007; רגב, 2004).

משום האמור לעיל ישנו ניסיון תדיר להחזיר את המובטלים למעגל העבודה, היות ואקדמאי המקבל קצבת אבטלה מהווה פגיעה כפולה למדינה, הן באיבוד הון אנושי, והן בהסתמכותו על קצבאות שיכלו להיות מיועדות לאחרים שצריכים אותן יותר (מתוך אתר משרד התמ"ת ). יחד עם זאת אקדמאים רבים אינם ששים לחזור למעגל העבודה, משום פרמטרים אישיים כגון פגיעה בסטאטוס בעבודות החדשות שמוצעות להם, היעדר סיפוק אישי, שכר שונה וניסיון לניצול המדינה ודמי האבטלה, תוך כדי ראיית תקופת האבטלה כסוג של חופש )בר צורי, 2004; ישיב, 2000; רגב, 2004; בן עמי-סונין, 2009).

לאור האמור לעיל, בעבודה זו ארצה לבחון מהם גורמי המוטיבציה שיכולים להחזיר את המובטל למעגל העבודה. זאת היות ומובטלים רבים מעדיפים את הבטלה ואת הנוחות של דמי האבטלה על מציאת עבודה. יחד עם זאת מחקרים רבים מראים כי האבטלה פוגעת בפרמטרים אישיים כמו הסטאטוס והסיפוק האישי, אלמנטים היכולים לעודד פרט לחזור למעגל העבודה, באם יטופלו בצורה נכונה על ידי הרשויות המתאימות (גל ווייס, 2005). אל מול האמור לעיל, השערתי היא שעבודות שיפנו ו/או יאתגרו את הגורמים הללו, יגרמו למובטלים האקדמאים לחזור למעגל העבודה. לצורך בחינת השערתי אבצע מחקר כמותי בו אבחן את עמדותיהם של מובטלים אקדמאים בנושא.

בפרק המחקרי אספתי כ-15 נחקרים כאשר המשותף לכולם שהם אקדמאים (בעלי תואר ראשון במקצועות חופשיים) והינם מובטלים. לכל הנחקרים חילקתי "שאלון סגור" ובו מספר שאלות שבוחנות את עמדותיהן כלפי מושא עבודתי- אבטלת האקדמאים בישראל. השאלות שניסחתי ויוצגו להלן, חוברו בהשראת עבודתם של גל וויס (2005), הלר (2002), בר צורי (2004) וישיב (2000). עבודות אלו עוסקות באבטלה, משמעותה ובהשפעת האבטלה על האקדמאים בישראל.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.1. שוק העבודה הישראלי
2.2. אבטלה ודמי אבטלה בישראל
2.3. אקדמאים בישראל
2.4. אבטלת אקדמאים
3. מתודולוגית המחקר
3.1. מהלך המחקר
3.2. שאלת המחקר
3.3. השערת המחקר
3.4. השאלות שנשאלו קבוצות המחקר
4. המחקר - חלק מעשי
5. סיכום ממצאים
6. דיון ומסקנות
7. ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
הקמתן של מכללות רבות נעשתה כחלק מן הניסיון "להוריד את הלחץ" מן האוניברסיטאות ולהעלות את איכות הלמידה. כאשר בפועל הדבר הוליד שטף רב של מקצועות לימוד אקדמאים שלא היו מתוכננים ללמידה במכללות ולהצפת שוק העבודה באקדמאים בעלי תואר ראשון, וכיום גם בעלי תואר שני (הלר, 2002). עם זאת, יציאתם של בוגרים אקדמאים רבים לשוק העבודה הישראלי עלתה בצורה יפה בעיקרה, זאת הודות לצמיחה מואצת, מעבר לשוק עבודה גלובאלי המתבסס על כישורים אישיים, צמיחת תעשיית עתירת ידע וביקושים ערים למקצועות חופשיים (בר צורי, 2004; אחדות, לביא וסולה, 2000).
 
עבודה מס' 68825 SHOPPING CART DISABLED
עתיד התארגנויות עובדים בישראל, 2011.
סקירת השינויים שחלו בהתארגנות העובדים מלפני הקמת המדינה ועד לשנים אחרונות, תוך התייחסות לשינויים במדיניות הממשלה.
7,125 מילים (כ-22 עמודים), 30 מקורות, 249.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
מדינת ישראל כמו מדינות רבות בעולם המערבי עברה שינויים גדולים במבנה המשק בשנים אחרונות.ממשק די קטן ויחסית סגור עם מגזר ציבורי גדול, ממשלה ששולטת על הבנקים חברת התקשורת וחברות גדולות אחרות, הפכנו להיות למדינה עם משק חזק וצומח, חברה בארגון המדינות המפותחות OECD. המדינה שפסחה את המשבר הכלכלי של 2008-2009 בצורה הטובה ביותר בעולם,שהפגיעה בכלכלתה כתוצאה מהמשבר הייתה מזערית וכבר היום כאשר בשאר המדינות מרגישים את התוצאות של המשבר המשק הישראלי השאיר אותו מאחוריו ודוהר קדימה לעבר צמיחה של כ-4% בשנת 2010 יותר מהצמיחה הצפויה בכל המדינות המפותחות. המדיניות הכלכלית של ישראל מקבלת  מחמאות רבות מכלכלנים בכירים בעולם וראש הממשלה ושר האוצר הפכו להיות למרצים מבוקשים בכל כנס כלכלי.
ישראל הפכה להיות חברת של כבוד בכפר הגלובלי. אך כדי להיות שייכם למשפחת העמים מבחינה כלכלית מדינת ישראל הובילה שינויים רבים בכלכלתה,פתיחת השערים לכניסה ויציאה של הון מחו"ל ולחו"ל,רפורמות גדולות כמו ביטול שער האלכסון במסחר במט"ח, הפרטה, מעבר מפעלי תעשייה רבים לחו"ל בגלל עלויות כוח אדם, הם חלק מהתוצאות של הגלובליזציה.לשינויים אלה הייתה השפעה מכרעת גם על התארגנויות עובדים ואחוז העובדים המאוגדים ירד רבות עם השנים.
בעבודה זו אנסה לענות על השאלה: "האם השינויים שחלו במשק הישראלי בשנים אחרונות יגרמו להתחזקות או היחלשות התארגנות העובדים?" תוך כדי סיקור של השינויים שחלו בהתארגנות העובדים ב-90 שנות קיומה של הסתדרות העובדים, תוך התמקדות במגמות שהיו בהתארגנות, כמו כן אתאר את השפעתו של יו"ר הסתדרות הנוכחי עופר עיני על ההתארגנות והאם התחרות החדשה שקיימת בין ארגוני העובדים טובה להתארגנות.

תוכן עניינים:
מבוא
מצב התארגנות עובדים בארץ, עבר הווה ועתיד
תמורות שחלו במשק הישראלי בשנים אחרונות
השפעתו של עופר עיני על מצב ההתארגנות במשק
תחרות בין ארגוני עובדים,האם זה טוב להתארגנות?
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
בשנים שבין 2000 ל-2006 אפשר היה להצביע על חיזוק הכיוון הנאו-ליברלי של הכלכלה והחברה הישראלית, כיוון שבא לידי ביטוי גם במערכת יחסי עבודה.בשנים אלו התקיימו שביתות ממושכות בסקטור הציבורי, תהליכים של פירוק התפיסה בדבר שותפות בין המדינה לבין ארגוני העובדים והמעסיקים, תהליכים של ביזור משא ומתן, רפורמות רחבות היקף במדיניות הרווחה, המשך ניתוק הזיקה שבין האיגודים המקצועיים למערכת הפנסיונית ועוד. משתנים נוספים המשפיעים בדרך כלל על צפיפות הארגונית - כגון חשיפה לתהליכים כלכליים גלובליים, ירידה בערך המוסף של ההסכם הקיבוצי לעומת הליכי רגולציה, היחלשות במבנה הארגוני של ההסתדרות הכללית וביזור המערך הארגוני - מובילים להערכה שלפיה חלה ירידה נוספת בצפיפות הארגונית מאז המדידה האחרונה בשנת 2000.
 
סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪

חפש עבודות
מדריך החיפוש
חפש על פי המילים:
קטגוריה:
תת-קטגוריות:
All
אסטרטגיה עסקית
כללי
לימודי עבודה
מוסר בעסקים
מימון
מערכות מידע
משאבי אנוש
ניהול
עיונים וסקרים
פרסום
שיווק
שיטות מחקר
עבודה מס':

אפשרויות חיפוש
הצג עבודות שאורכן
מ- עמ' עד עמ'
הצג תוצאות בכל עמוד

הכנס את קוד הקופון:
עבודות [1180-1188] מתוך 3475 :: [עמוד 132 מתוך 387]
<< עמוד קודם :: עבור לעמוד: 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 :: עמוד הבא >>