היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [523–531] מתוך 1340
עבודה מס' 64753
עמדות של הורים לילדים בהתפתחות רגילה או עם לקויות למידה לגבי שילוב ילדים בעלי חריגויות קשות (נכויות התפתחותיות, ספקטרום אוטיזם, תסמונות וכו') בכיתות רגילות.
10,298 מילים (כ-31.5 עמ'), 41 מקורות, 421.95 ₪
עבודה מס' 64743
השפעת ישום השיטה על הישגים הלימודיים של תלמידים בבית הספר היסודי.
7,469 מילים (כ-23 עמ'), 50 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 64741
כיצד משפיע סגנון ניהולו האישי של המנהל בחטיבת הביניים על מידת הפתיחות לשיתוף הורים בתהליכי קבלת החלטות.
7,484 מילים (כ-23 עמ'), 35 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 64726
סקירת שלושה מאמרים
1,343 מילים (כ-4 עמ'), 3 מקורות, 60.95 ₪
עבודה מס' 64716
השפעת התוקפנות על הסתגלות בקרב תלמידי בי"ס יסודי בשני שלבי התפתחות - מחקר באמצעות שאלונים.
16,049 מילים (כ-49.5 עמ'), 99 מקורות, 554.95 ₪
עבודה מס' 64696
השפעת הטמעת תוכנית מחשוב בית ספרי כאמצעי לקידום מוטיבציה להישגיות.
7,233 מילים (כ-22.5 עמ'), 26 מקורות, 433.95 ₪
עבודה מס' 64695
בדיקת דעות, תחושות ועמדות של גננות ומורות בנושא שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בחינוך הרגיל.
20,800 מילים (כ-64 עמ'), 100 מקורות, 724.95 ₪
עבודה מס' 64678
האם תהליך הפרטת בתי הספר התיכוניים בזרם החינוך הממלכתי הפורמאלי תביא לשיפור איכות החינוך ליעילות ולמצוינות; ומה מידת שביעות רצונם של השותפים במערכת.
17,196 מילים (כ-53 עמ'), 51 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 64628
האם מורים לילדים בעלי פיגור שכלי (להלן מפגרים) נוטים לנהוג לפי הצורה בה למדו ועליה חונכו או האם יש לעמדותיהם האישיות משקל נרחב בשיקול דעתם.
11,188 מילים (כ-34.5 עמ'), 37 מקורות, 324.95 ₪

עבודות [523–531] מתוך 1340