עבודות [1-7] מתוך 7

תוצאות חיפוש "ריקוד":


עבודה מס' 41473 SHOPPING CART DISABLED
ריקודי הרוחות של האינדיאנים.
מקורותיו ןתפוצותיו של הריקוד, המאורעות שבאו בעיקבותיו, הטבח בוונדד ני, ודיווחים של מפקדים לבנים על התפרצות בני שבט הסו.
6,255 מילים (כ-19 עמודים), 5 מקורות, 208.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
תוכן עניינים:
1. מבוא
2. מקורותיו ותפוצתו של ריקוד הרוחות
3. ריקוד הרוחות והמאורעות שבאו בעקבותיו
4. הטבח בWounded Knee-
5. דיווחים של מפקדים לבנים
           הצהרתו של הגנרל מיילס (Miles):
           דיווחים שהעביר הבריגדיר-גנרל Ruger, המחלקה המפקדת של דקוטה:
           מברקים ששלח הגנרל מיילס בתחילת המהומות
           דיווח של המייג'ור James McLaughlin (הלשכה האינדיאנית בStanding -
Rock) בנוגע למותו של פר יושב
6. סיכום
7. ביבליוגרפיה

למרות שריקוד השמש המשיך להיות מבוצע בקרב האינדיאנים, הרי שבעשורים הראשונים של המאה התשע-עשרה הצטרף ריטואל אחר לרפרטואר הקודש של האינדיאנים האמריקאים כתגובה לתרבות האירופאית. ריטואל זה היה ריקוד הרוחות, שנקרא כך משום הנבואה שנקשרה אל הריקוד חזתה כי המתים
האינדיאנים ישובו ויצטרפו אל האינדיאנים שעדיין חיים, וביחד הם ידרשו בחזרה את העולם האינדיאני מן האדם הלבן. לריקוד הרוחות יש היסטוריה ארוכה ומורכבת. למרות שהוא הועמד במרכז הבמה בתקופת המאורעות שהובילו לתקרית ב-Wounded Knee בשנת 1890, הרי שההיסטוריה שלו שולחת שורשיה
יותר מחצי מאה לאחור, והיא מקושרת לאו דווקא עם האינדיאנים ששכנו בערבות אלא דווקא עם האינדיאנים של מערב נבדה באזור Pyramid Lake, במיוחד בקרב קבוצה של נביאים שאמאניים שנודעו כ"נביאי בתי הקרקע". נביאים אלה השתמשו לעתים קרובות בסאונות תת-קרקעיות (שנקראו בתי הקרקע) כאמצעי
כניסה למצב של טרנס. בין נביאי בתי קרקע אלה התפתח חזיון שובם של הרוחות והתפשט לשבטים ואזורים אחרים.
בשנת 1890 היו האנשים בדרום דקוטה מאוד לא מרוצים. הם חדלו להיות חופשיים לנדוד בערבות. עדרי הבופאלו הגדולים הומתו והאוכל לא הספיק למחייתם. בקיץ של שנה זו, החלו האינדיאנים לבצע את ריקוד הרוחות. התושבים הלבנים שגרו בסמוך לשמורות הפכו להיות מפוחדים מאוד ודרשו מן הממשלה והצבא הגנה, מה שהוביל לטבח ב-Wounded Knee.
בסתיו 1890, נע הצבא מערבה על מנת לאלץ את האינדיאנים לחדול מביצוע ריקוד הרוחות. באחת ההתנגשויות הראשונות נהרג 'פר יושב', נביאם של בני שבט סו.
מספר אנשים ממחנהו של פר יושב החליטו לנוע מערבה לשטחי הזיבורית, משום ששמעו שאינדיאנים אחרים מבצעים שם את ריקוד הרוחות. כשהגיעו, נתפס השבט על ידי חיילים ונלקח לכפר קטן בשם , משום ששמעו שאינדיאנים אחרים מבצעים שם את ריקוד הרוחות. כשהגיעו, נתפס השבט על ידי חיילים ונלקח לכפר
קטן בשם Wounded Knee. בבוקרו של יום ה-29 לדצמבר 1890, אספו החיילים את האינדיאנים והחלו לחפש עליהם ובבתיהם כלי נשק. מישהו ירה ירייה, ומייד החלו החיילים לירות באינדיאנים. כמה מאות אינדיאנים מתו באותו יום, רובם לא חמושים. זו הייתה התקלות הדמים האחרונה בין האינדיאנים האמריקאים
לבין צבא ארצות הברית.
מאמר זה יעסוק בריקוד הרוחות של האינדיאנים מנקודת מבט של הדמוקרטיה והגזענות בארצות הברית של המאה התשע-עשרה.
בתחילה אציג את ריקוד הרוחות, אסקור את תפוצתו המהירה בקרב האינדיאנים ואתאר את המאורעות הקשים שהתרחשו בשנת 1890. בהמשך, על מנת לחדד את התמונה מבחינת היחס שבין האדם הלבן לאינדיאנים, אציג את תמונת המצב כפי שהיא נתפסה בזמנו על ידי הממונים הלבנים שפעלו באזור באותה תקופה. לשם כך אביא מכתבים, מברקים ותיאורים אחרים שנכתבו על ידי האנשים הללו.
 
עבודה מס' 67485 SHOPPING CART DISABLED
ריקוד ההורה בארץ ישראל, 2004.
התגלגלותו של ריקוד ההורה לארץ ישראל והתפתחותו.
2,039 מילים (כ-6.5 עמודים), 10 מקורות, 199.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
ריקוד ההורה אשר כל כך מזוהה עם ישראל, למעשה הגיע מארצות הבלקן, אך למרות זו בשל היותה מקום נחמה ושמחה לחלוצים, תפסה ההורה את מקומה בלב העם והתפתחה עם השנים, וגם כיום שנדמה שההורה נמצאת בדעיכה, היא נמצאת כסממן הלאומי הן בארץ ובהן בחו"ל.

מטרתה של העבודה לסקור את התפתחות ההורה בארץ ישראל, ואת מקורה, העבודה כוללת גם את דמויות המפתח העיקריות של ההורה באותה עת, כגון ברוך אגדתי, לאה ברגשטיין,רבקה שטרומן וגורית קדמן. העבודה המקיפה ובנויה ממקורות רבים' בעיקרים מבית אריאלה.

תוכן עניינים:
מקור ההורה
מוזיקה וצעדי ריקוד ההורה
התפתחות ההורה בארץ ישראל
קיום ההורה כיום בארץ ישראל
סיכום וביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

מתוך העבודה:
מקור המילה הורה הינה מהמילה היוונית Choreia שפירושה ריקוד, כזהה למילה כוריאוגרפיה אשר מגיעה מאותה מילה.
למרות שההורה נחשב ריקוד ארצישראלי, למעשה מקורה בבלקן, מקורו שם הוא ריקוד עם. באנציקלופדיה העברית (תשכ"ט, 938) זוהי הגדרה להורה:
הורה, מילה שאולה מהספה היוונית- מחול העם הוואלכי והוא מצוי גם במחולות של עם ארצות הבלקן האחרות , וכן האנטליה.
ההורה שמקורה בארצות הבלקן אינה זהה בכל המדינות, לדוגמה בבולגריה, אשר יש מספר סוגים שונים של ההורה, או כפי שהיא נקראת בבולגריה :HORO, בבולגריה יש להורה חשיבות רבה לסביבה הכפרית ולאורך החיים העממים.
 
עבודה מס' 60430 SHOPPING CART DISABLED
הריקוד בתאטרון ביוון הקלאסית, 2001.
הצגת ריקודים שונים כפי שהוצגו בסוגי המחזות השונים: בטרגדיה, בקומדיה ובהצגות הסטיר.
4,324 מילים (כ-13.5 עמודים), 8 מקורות, 189.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
במאה החמישית לפנה"ס היתה אתונה בשיא פריחתה הכלכלית והתרבותית. אמנם היא היתה רק עיר מדינה מוקפת חומה ולה טריטוריה חקלאית לא גדולה ואוכלוסיה כוללת של כרבע מיליון נפש, אך היא שלטה על מרבית הים האגאי, על החוף המערבי של אסיה הקטנה, שהיה מיושב ערים יווניות, ואף על שטחים ניכרים בצפון יוון.
השגשוג הכלכלי וחופש המחשבה והביטוי של המשטר הדמוקרטי אפשרו את הפלא התרבותי של "תקופת פריקלס"1 (על שם המדינאי שעמד למעשה בראש המדינה שלושים שנה, בין 460 - 430 לפנה"ס): פריחת הטרגדיה, הקומדיה, ספרות הפרוזה (היסטוריוגרפיה, תורת הדברנות), האומנויות הפלסטיות והארכיטקטורה.
המחזאים של אתונה, מחבריהן של הטרגדיות והקומדיות, כתבו את יצירותיהם להצגה באחת מן החגיגות, לכבודו של אל הפריון דיוניסוס, שנחוגו מידי שנה באתונה או באחד היישובים הכפריים שבאטיקה.
התאטרון, גם אם המופעים בו היו מענגים, לא היה בבחינת בילוי של שעות, אלא חלק של פולחן דתי שעתותיו נקבעו בלוח השנה, ובשאר הימים אי אפשר היה לחזות בהצגות התאטרון.
המחזאים, השחקנים וכל שאר העושים במלאכה מילאו חובה אזרחית ודתית, וגם הצופים שישבו בתאטרון וצפו בהצגות, לקחו חלק בפולחן האל - הצפייה בהצגות היתה כשלעצמה דרך השתתפות בפולחן.
החגיגה החשובה והמפוארת ביותר היתה החגיגה העירונית הגדולה לכבוד דיוניסוס, שנערכה באתונה באביב (מרץ, אפריל).
בכל חגיגה לקחו חלק שלושה מחברי טרגדיות, שנדרשו להגיש ארבע יצירות בכל תחרות שרצו להשתתף בה - שלוש טרגדיות ומחזה סטירים אחד - וחמישה מחברי קומדיות (ככל הנראה) שנדרשו להגיש רק קומדיה אחת, כנראה מאחר והיה קשה יותר לחבר קומדיות מטרגדיות.2
המדינה ניהלה וארגנה את החגיגה ובכלל זה את הצגות התאטרון, שהיו חלק בלתי נפרד ממנה. בתחילה המחזאים, שחיברו לא רק את המילים אלא גם את המוסיקה לשירי השחקנים והמקהלה, היו גם הבמאים וגם המפיקים. הם לימדו את השחקנים את המילים ואת המוסיקה ואף אימנו את חברי המקהלה. מאוחר יותר קמו מאמני מקהלה מקצועיים.
המדינה מימנה חלק מהוצאות ההפקה והשאר מומן על ידי אזרחים עשירים, שתפקיד זה הוטל עליהם.
-----------------------------------------------------------------------------
1. J.R. Green, Theatre in Ancient Greek Society, London and New York, 1994, p.2
. 2. Ibid., p.5

תוכן העניינים:
מבוא
1. מבנה התאטרון היווני ומאפייניו
     1.1 התפאורה
     1.2 השחקנים והתלבושות
2. תולדות הריקוד בתאטרון היווני ומחקרו
3. סוגי הדרמה בתאטרון היווני ומאפייני הריקוד שלהם.
     3.1 הדיתירמבוס ((DITHYRAMB
     3.2 הטרגדיה
     3.3 הקומדיה
     3.4 הצגות הסטיר
סיכום
רשימת תמונות
ביבליוגרפיה
הערת מערכת: התמונות עצמן אינן חלק מהעבודה.
 
עבודה מס' 67455 SHOPPING CART DISABLED
קומפוזיציה וקו ביצירתו של מאטיס "הריקוד", 2009.
ניתוח של היצירה ע"פ קריטריונים של קומפוזיציה וקו.
1,605 מילים (כ-5 עמודים), 0 מקורות, 99.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
היצירה שבה בחרתי לעסוק בעבודתי היא "הריקוד" של מאטיס. ליצירה קיימות שתי גירסאות (גירסא אחת מ-1909, שנמצאת במוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק), ואני אתייחס לגירסא השנייה (המאוחרת יותר).  

כותרת: la dance "" /הריקוד.
שם האמן :אנרי מאטיס.
שנים: 1909-1910.
טכניקה: שמן על בד .
מידות: 260 × 391 ס"מ.
מיקום: ארמיטאז' ,סנט פטרבורג.

תוכן עניינים:
1.פרטי היצירה
2.קומפוזיציה
מאפייני הדמויות על פני מצע היצירה
תפיסת החלל ביצירה
קשר בין צורה לתוכן
3. קו
תפקידיו ומאפייניו של הקו ביצירה

מתוך העבודה:
בציור מתוארות חמש דמויות גדולות הנעות במעגל באופן אקסטטי. כאשר ברקע היצירה יש תיאור מינימליסטי של טבע (שמיים וארץ),אך הדמויות דומיננטיות יותר בגודלן,במסיביות שלהן ,בתנועה הסוחפת שהן מייצרות ובאלמנטים נוספים שאציין בהמשך, והן בונות את הקומפוזיציה. הקומפוזיציה-מעגלית ,נוצרת מהמעגל של הדמויות . בנוסף לכך-קומפוזיציה דינמית -יוצרת תחושה של תנועה בגלל האלכסונים והקשתות שנוצרים מהדמויות. בצד שמאל נראה כאילו אחיזת הידיים של הדמויות נשמטות ע"י הדמויות. אינן מצליחות לאחוז זו בידה של זו ,בשל כך המעגל מתעוות ונראה כאילו עוד רגע הן יאבדו את שיווי המשקל . אחיזת הידיים הנשמטת יוצרת תחושת מתח ואנרגיה סוחפת כדי להביע את הייצריות שבריקוד
 
עבודה מס' 68466 SHOPPING CART DISABLED
שביעות רצון לקוחות במרכז חוגי ריקוד (שיטות מחקר), 2008.
מחקר שביעות רצון שבוצע באמצעות שאלונים.
2,766 מילים (כ-8.5 עמודים), 2 מקורות, 199.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
סטודיו LIFE הינו מרכז למחול ואומנויות הבמה ובו חוגי ריקוד ודרמה לגילאי 3 ועד 18+. למרכז 2 סניפים: האחד בכפר סבא והשני בהוד השרון.

מטרת המחקר: בעבודה זו נבחן את רמת שביעות רצון הלקוחות בסטודיו בסניף הוד השרון בלבד.
השאלונים הופצו בקרב רקדניות הסטודיו בין הגילאים 12 ועד 18+.
בהנחה והמחקר היה אמיתי ולא לצורכי לימוד, גודל המדגם היה שונה מגודל המדגם בו השתמשנו.

שיטת הדגימה בה עשינו שימוש לצורך עבודה זו היא שיטת דגימה בלתי אקראית- מדגם נוחות, כלומר: נכנסנו לשיעורים בהם לומדות בנות בין הגילאים 12 עד 18+ וחילקנו להם 53 שאלונים. בשיטה זו, השאלונים חולקו ל- 50 הבנות הראשונות בהן פגשנו בשיעורים ולכן  לא היה לכל פרט באוכלוסייה סיכוי שווה להיבחר וקיימת הסתברות שהחמצנו חלק מייצג מאוכלוסיית המחקר.
במחקר אמיתי, שאינו לצורכי לימוד, על מנת להתגבר על כך, היינו משתמשות בשיטת דגימה אקראית שבה לכל פרט באוכלוסייה יש סיכוי זהה להשתתף במדגם. לדוגמא: היינו לוקחות את רשימת הלקוחות בכל מסלול ובוחרות 30 נשאלים באופן אקראי.

תוכן העניינים:
1. רקע
2. תיאור המדגם
3. תיאור וניתוח הממצאים
תיאור ממצאים סוציו-דמוגראפיים
-ניתוח שיווקי של הממצאים הסוציו- דמוגראפיים:
תיאור הממצאים הראשוניים
-ניתוח שיווקי של הממצאים הראשוניים
פילוח Pre-Hoc
פילוח Post-Hoc
-ניתוח שיווקי
השוואה מותגית
-ניתוח שיווקי
ניתוח רמות השפעה
-ניתוח שיווקי
ניתוחים נוספים:
- מבחן מתאם ספירמן
- מבחן מתאם פירסון
ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
ניתוח שיווקי של הממצאים הסוציו- דמוגראפיים:
עפ"י הממצאים הנ"ל נראה כי ישנה קבוצת גיל דומיננטית מבין הגילאים שדגמנו 14-15 ולכן כדאי לבחון אפשרות להשקיע משאבים בשיווק הסטודיו לבנות המשתייכות לקבוצות הגיל האחרות.
כמו כן, נראה כי כדאי לבחון אפשרות להשקיע משאבים נוספים בשיווק הסטודיו לבתי ספר אחרים מאשר בחטיבת הביניים "עתידים" ובחטיבת הביניים "השחר" ובתיכון "הדרים". למשל: באמצעות חלוקת פליירים, הופעות באירועים בבתי הספר, שליחת נציג הסברה וכדומה.
 
עבודה מס' 69883 SHOPPING CART DISABLED
הסרטון הויראלי ב-יוטיוב ע"פ התיאוריה של ולתר בנימין, 2013.
ניתוח הסרטון 'ריקוד הכניסה לחתונה של ג'יל פטרסון וקווין היינץ' עפ"י התיאוריה.
5,427 מילים (כ-16.5 עמודים), 15 מקורות, 249.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בשנת 1936, התפרסמה בברלין מסה מאת הפילוסוף ולתר בנימין "יצירת אמנות בעת השעתוק המכני" בה הרהר החוקר על השלכות והשפעות של הקדמה הטכנולוגית על אמנות בכל רבדיה.
המסה, למרות היותה קצרה מבחינת האורך, נגעה בנקודת רבות כמו האותנטיות של יצירת אמנות, מושג האורה של יצירת אמנות אותנטית, ערך הפולחן של יצירת מנות כנגד ערך התצוגה שלה בעת הטכנולוגיה שמאפשרת שעתוק מכני, ואת תפקידה של אמנות בעולם בו ניתן לעשות מספר אין סופי של עותקים כאשר ליצירת המקור אין שום השפעה או שליטה עליהם.
ביולי 2009, הועלה ליו טיוב סרטון שהפך תוך זמן קצר לסרטון ויראלי. בסרטון, הוצג ריקוד מיוחד של כניסה לחתונה של זוג צעיר ממינסוטה. מעבר ללהפוך לסרטון ויראלי ולהגיע למיליוני צופים ביו טיוב, הפך הסרטון למודל של שעתוק וחיקוי. עבר החל מאוגוסט 2009, הועלו ליו טיוב ריקודים דומים רבים. לעתים זה היה שעתוק של אותו הריקוד, ולעתים - יצירה "עצמאית"  בהשראת הריקוד.
בעבודה הנוכחית, אתייחס לתופעת הסרטון של "הריקוד של כניסה לחתונת ג'יל וקווין" והפיכתו ליצירת אמנות משועתקת בעזרת התיאוריה של וולתר בנימין. אבדוק כל אספקט של התיאוריה ויישומו במקרה של הסרטון הויראלי הזה.

תוכן העניינים:
מבוא
1. סקירת ספרות:
1.1 התיאוריה של ולתר בנימין?
1.2 פרשנויות לתיאוריה של שעתוק טכני
1.2.1 הקשר בין אמנות לחברה
1.2.2 האורה
1.2.3 עבודת השחקנים
1.3      סרטונים ויראלים ברשת
2. תופעת הריקוד המיוחד של כניסה לחתונה ביו טיוב
2.1 סקירת התופעה
2.2 תופעה נוספת בעקבות תופעת "ריקוד הכניסה של ג'יל וקווין"
3. מתודולוגיה
4. דיון
4.1 האם ניתן להגדיר את הריקוד של פטרסון והיינץ כיצירת אמנות.
4.2  יצירת האמנות כביטוי של צורך חברתי.
4.3 סרטון ויראלי ושעתוק.
4.4 אורה
4.5 ביצוע יצירת אמנות בכנסיה
5. מסקנות
ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
בנימין גם מציע מושג חדש, "אורה", בהקשר לאוטנתיות של יצירת אמנות לפני השעתוק. הוא מתייחס לאמצעים הטכנולוגיים הזמינים ליוצרי סרטים, למבקרי קולנוע כז'אנר בגלל ה"תזזיות" שלו (לעומת ציור אשר לא זז לשום מקום), ואף מוצא שקהל צופים המאומן בצפיה בסרטים, לומד את אמנות ה"לעשות יותר מדבר אחד בו זמנית".
 
עבודה מס' 68906 SHOPPING CART DISABLED
המחול ככלי טיפולי, 2011.
סקירה כללית על סוגי ריקוד ועל המחול ככלי טיפולי.
2,570 מילים (כ-8 עמודים), 4 מקורות, 99.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בשנים האחרונות הולך ומתרחב תחום אמנות המחול, על כל היבטיו וסגנונותיו כאשר עולם זה טומן בחובו עולם שלם של רגש, אומנות ותנועה. בעברית של ימינו משתמשים במושג מחול בכדי לתאר כל סוג ריקוד המיועד להתבצע בפני קהל ונתפס כאומנות, בניגוד לצורות ריקוד המבוצעות למטרות אחרות. מקורו של הריקוד הוא בשחר האנושות, בעוד שהיווה כחלק מרכזי של הפולחן האלילי, אולם, במשך ההיסטוריה תפס המחול מקום מרכזי בחיי האנושות ולו אספקטים שונים ומעניינים כגון: ריקוד המשמש לחיזור, ריקודי עמים- פולקלור, ריקודים אשר שימשו לאומנות לחימה ועוד. אחד האספקטים המרתקים שהתפתחו בשנים האחרונות הוא השימוש במחול ובתנועה ככלי לטפל בבעיות שונות וביניהן הפרעות קשב וריכוז בקרב ילדים. התפיסה עליה מבוססת תורת הטיפול היא כי קיימת השפעה הדדית בין הגוף לנפש. הנחות היסוד בתחום טיפולי זה הן כי הגוף והנפש הם יחידה פסיכו פיזית אחת, דהיינו קיים קשר הדדי בין הגוף והנפש, בין תנועות הגוף לבין הרגשות.  מצבים נפשיים שונים  והפרעות קשב ותיפקוד שונות משפיעים על מיצב הגוף כמו על תיפקודו הפיסיולוגי ובעיקר על עולמו הפנימי של הילד. התכנים הרגשיים הבאים לידי מימוש באמצעות הגוף ותנועתו משרתים באופן הדדי את המערכת התנועתית  והטיפול ב-תנועה מתייחס לגופו, תנועתו ונפשו של הילד. הטיפול מאפשר בדיקה ואבחון של תהליכים אישיים ובין אישיים, ושל הקשר ביניהם לבין הגוף והתנועה. הוא מעלה את המודעות לגוף, מפתח את ההתייחסות ליכולות התנועתיות, ומשחרר חסימות נפשיות המתבטאות בגוף ובדימוי הגוף.

העבודה תעסוק בהגדרות השונות ופרישת המונחים השונים בתחום.
הפרק הראשון יביא להגדרה את המונח, יפרט את סגנונות הריקוד השונים ויציג את מאפייניו.
הפרק השני יציג את המחול ככלי טיפולי בילדים בעלי הפרעת קשב וריכוז.

מתוך העבודה:
למחול היבטים שונים אשר נותנים דגש על מספר תחומים: ההיבט הראשון הוא ההיבט האסתטי אמנותי המתייחס לכל הקשור לצורת הריקוד ואופן הביצוע. ההיבט השני הוא ההיבט החינוכי בו עושים שימוש במחול כאמצעי חינוכי המחנך למשמעת, צייתנות וסבלנות. ההיבט השלישי הוא ההיבט האתנוגראפי- אנתרופולוגי בו מתייחסים להבנת השונות שבגוף ולהבנת השונות שבין העמים והשבטים השונים בריקוד וההיבט הרביעי ההיבט הדתי בו ניתן הדגש על הלהט שבריקוד, העוצמה וההתעלות שבלעדיהם היה המחול נתפס כתנועה ולא כריקוד.
 





 

אם אינך מוצא את הנושא המבוקש - אנא בצע חיפוש שונה.

סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪

** עכשיו במבצע **
עבודה שניה ב – 40% הנחה*
בתוקף עד 30/12/2014
*) הזולה מבינהן

חפש עבודות
מדריך החיפוש
חפש על פי המילים:
קטגוריה:
עבודה מס':

אפשרויות חיפוש
הצג עבודות שאורכן
מ- עמ' עד עמ'
הצג תוצאות בכל עמוד

הכנס את קוד הקופון:
עבודות [1-7] מתוך 7