היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנית עסקית 'Baby guard'

עבודה מס' 071261

מחיר: 259.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח השוק, תוכנית אסטרטגית ותוכנית פיננסית.

5,713 מילים ,18 מקורות ,2016

תקציר העבודה:

בתרבות המערבית המודרנית הורים רבים נוהגים לעבוד עד מאוחר. לעיתים, הקריירה הינה ראשונה בסדרי עדיפויות של ההורים והמשפחה, גידול הילדים ופיתוח התא המשפחתי נדחקים לאחור בסדר העדיפות. בנוסף, במציאות הכלכלית הסזיפית בחברה המודרנית בה משפחות רבות מתמודדות עם יוקר מחייה במגמת עלייה והוצאות שוטפות רבות קיים צורך קיומי לעבוד שעות מרובות מחוץ לבית ולעיתים אף להמשיך לעבוד גם בבית על מנת לעמוד בדוחק הכלכלי הפוקד משפחות רבות. עקב כך, ניתן תרבות של שעות עבודה רבות משני ההורים במשפחה, כאשר על פי מחקר שהתבצע ע"י הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ב- 2009, ניתן ללמוד על הגידול בשיעור השתתפותן של אימהות לילדים עד גיל 4 בכוח העבודה מ-41.4% ב-1980 ל- 65.3% בשנת 2009 , והעלייה במודעות לצורך של הפעוט.
כאמור, הורים רבים עובדים שעות מרובות ומפקידים את ילדיהם בגילאים צעירים בגני ילדים ואצל מטפלות לאורך רוב שעות היום כאשר גילאים אלה הם קריטיים הן מבחינת עיצוב אישיותם והן מבחינת חוסר יכולתם לחלוק עם הוריהם את חוויות היום יום. במחקר שהתבצע ע"י וייסבלאי (2011), לאיכות הטיפול שילדים זוכים להם בשנות חייהם הראשונות השפעה מכרעת על התפתחותם השכלית, הרגשית והחברתית של הילד, על אופי השתלבותו והצלחתו במסגרות חינוכיות בגילאי הילדות וההתבגרות ועל עיצוב דמותו כמבוגר. וייסבלאי טוענת כי טיפול באיכות נמוכה עשוי להעלות את הסיכון לתופעות של היפראקטיביות, קשיי קשב וריכוז ואלימות.
שתי הטענות שציינתי לעיל מעלים צורך בפער שצריך לגשר עליו, זאת על ידי מתן פלטפורמה אינטראקטיבית חינוכית המותאמת לגיל הרך היוצרת שיתוף פעולה מלא ומעקב בין ההורים והסביבה הביתית עם המערכת החינוכית של הילד. מטרת המיזם היא כאמור לחזק את הקשר בין ההורה לבין הילד בחיי היום יום.

'Baby guard' הינה מערכת חינוכית-טכנולוגית לגני ילדים אשר באה ליצור קשר רציף בין ההורה לילד תחת תנאי המציאות התעסוקתית התובענית בישראל ובמדינות מקבילות לה. המערכת מאפשרת למעשה להורה לעקוב אחר פעילותו של הילד לאורך כל שעות היום על ידי מערכת אינטרנטית המאפשרת לראות את אופי הפעילות שהיה שותף בה הילד, כיצד השתתף ומשך זמן השתתפותו והכל בזמן אמת אונליין.
'Baby guard' מביאה מערכת אשר שמה את הילד במרכז ומחברת בין ההורים לגורמים האחראים בגן. זוהי למעשה אפליקציה היוצרת ממשק רציף בזמן אמת בין הילד-גננות-הורים ובכך מאפשר להורים להבין טוב יותר בסופו של יום על מה לעבוד עם הילד בבית ולמקד את ההורה טוב יותר בפיתוחו האישי של הילד מאשר לעבוד איתו על דברים שכבר חווה בגן במהלך היום. בנוסף, המערכת תאפשר לגגנות לראות איזו פעילות ביצע הילד בביתו לאחר שעות פעילות הגן ולמקד את הפעילות בתחומים חלשים יותר של הילד בהם נדרשת השקעה רחבה יתר מצד הצוות החינוכי בגן.

תוכן עניינים:
1. מהות המיזם
1.1 הגדרת הצורך והמוצר
1.2 יעול הזמן
1.3 בקרה התפתחותית
1.4 ביטחון ורווחת הילד
1.5 הפתרון המוצע
1.6 מרכיבי השירות
1.7 פיצ'רים מרכזיים למערכת
2. ניתוח השוק
2.1 הגדרת השוק ותיאורו
2.2 ניתוח מודל ESTEMPLE
2.3 פוטנציאל השוק
2.4 הלקוחות
2.5 ניתוח מתחרים ותחרות
2.6 ניתוח SWOT
2.7 ניתוח חמש כוחות של פורטר
3. תוכנית אסטרטגית
3.1 חזון, מטרות ויעדים
3.2 תכנית עבודה
3.3 קו מנחה אסטרטגי
3.4 יתרון תחרותי
3.5 מודל עסקי
4. תוכנית פיננסית
4.1 הנחות יסוד
4.2 הצגת הנחות שימושים/עלויות/הוצאות
4.3 עיקרי ממצאי התוכנית הפיננסית
4.4 תמצית תחזיות פיננסיות
4.5 דו"ח תזרים מזומנים
4.6 בדיקות רגישות
4.7 ההצעה למשקיעים
5. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מספר הילדים בארץ נכון לשנת 2013 עומד על 1,140,700 ילדים בגילאים 0-6, מתוכם 507,700 תינוקת בגילאים 0-3. ומספר הילדים שנולדו באותה השנה 171,444 תינוקות. בתוך שכבות הגיל, קיימות שתי קבוצות עיקריות: הקבוצה הראשונה בגילאי 0-3, המטופלים במסגרות שונות כגון מטפלת, מעון או משפחתון ומהווים 30%-40% מכלל הילדים בגילאים הנ"ל. קבוצה זו ברובה אינה נמצאת תחת פיקוח כלשהו, חלק מהילדים נמצאים תחת פיקוח של משפחתונים או מטפלות החלק השני נמצא בפיקוח משרד התמ"ת הקבוצה השנייה בגילאים 4-6, אשר 89% מהילדים נמצאים במסגרות יום שנות- גנים פרטיים וגני עירייה. קבוצה זו נמצאת תחת פיקוח משרד החינוך. (הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה)

תגים:

הורים · ילדים · תינוקות · קטינים · פעוטות · משפחה · טלפון · ביטחון · רווחה · טכנולוגיה · מעקב · אינטרנט · צפייה · אונליין · גננת · הכשרה · טכנולוגיה · ביטחון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנית עסקית 'Baby guard'", סמינריון אודות "תכנית עסקית 'Baby guard'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.