היישום אינו מחובר לאינטרנט

סוכרת נעורים: "רעה חולה" בעידן הגלובלי

עבודה מס' 071031

מחיר: 269.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת התסמינים, הגורמים וכן את דרכיי ההתמודדות עם מחלת הסכרת. ואת ההתפתחויות הטכנולוגיות לשיפור חיי החולה.

6,463 מילים ,23 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

סוכרת נעורים נמנית על המחלות הכרוניות שהרפואה לא יודעת לרפא לחלוטין, אך מסוגלת לאפשר את תהליך הצמיחה ואת התפקוד הסביר ואפילו הטוב של הילדים בחיי היומיום. הורות לילד חולה סוכרת נעורים מתחילה מרגע קבלת הבשורה המרה ועד ההסתגלות לחיים נורמאליים. מטרת עבודה זו לסקור את מחלת סוכרת הנעורים, את התפתחותה, גורמיה, הטיפול בה, גילוי האינסולין שהיא אחת התגליות החשובות בעולם שהפך את מחלת סוכרת הנעורים ממחלה חשוכת מרפא למחלה כרונית שאפשר לחיות איתה שנים רבות עם סוכר מאוזן בגוף, והאמצעים הטכנולוגיים שהומצאו בעולם להתמודדות עם הסוכרת נעורים, התמודדות ההורים והילדים ושכיחותה בישראל ובעולם. עבודה זאת עוסקת בסיקור מחלת סוכרת נעורים אשר הפכה למגפה של המאה- 21.
בעבודה זאת אסקור את התסמינים למחלה, הגורמים למחלה ודרכי ההתמודדות עימה, את ההתפתחויות הטכנולוגיות אשר משפרים את אורח החיים של הילד, הנער או הבוגר הסוכרתי. בנוסף, בעבודה זו ננסה לענות על השאלה מדוע נקראת סוכרת נעורים "מגיפת המאה ה-21", וכיצד מחלה זו זוכה להתייחסות בעידן הגלובליזציה המודרני?
מחלת סוכרת הנעורים של ילד מהווה נטל כבד על ההורות. פירושה התמודדות עם תהליך גילוי ואבחון, טיפולים ואשפוז, מתן תרופות, דיאטה, ניתוחים והתערבויות פולשניות, גרימת כאב כחלק מתהליך הטיפול, וכמובן- משאבי זמן וכסף רבים. לאלו יש להוסיף את הקושי להתמודד עם שאר ילדי המשפחה הזקוקים גם הם להורים מעורבים ומשקיעים. כאם לילדה חולת סוכרת נעורים נושא זה מאוד קרוב אליי ולהתמודדות היום יומית שלה ושלנו כמשפחה.
בחלקה הראשון של העבודה מוצגת סקירת הספרות בנושא סוכרת הנעורים הכוללת רקע למחלה, גורמים משפיעים, דרכי טיפול, אופן התמודדות עם המחלה בקרב הורים והילדים וכן בחינת התופעה בהיבטים גלובאליים. בחלקה השני של העבודה מוצג סיכום העבודה הדן בסקירה שהוצגה.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.1 סוכרת נעורים- תופעה בקנה מידה עולמי
2.2 רקע למחלה בעולם
2.3 תסמינים לתופעה בעולם
2.4 דרכי הטיפול בסוכרת הנעורים
2.4.1 אינסולין
2.4.2 ניטור
2.5 התמודדות הורים עם סוכרת נעורים
2.6 מגמות המחלה בעולם המערבי
2.7 היקף המחלה בישראל
2.8 מעמד ישראל בתחום ושיתופי פעולה גלובאליים
2.9 חברות בינלאומיות העוסקות בתחום תרופות למחלה
3. סיכום
4. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אחת השאלות האפידמיולוגיות המרתקות והמסתוריות ביותר בתחום בריאות הציבור, נוגעת לתופעה של עלייה מתמדת בשיעור התחלואה בסוכרת נעורים שהחלה במחצית המאה ה-20 ברחבי העולם. בתחילת המאה הקודמת, סוכרת בילדים הייתה נדירה והביאה תוך זמן קצר למותם של רבים מהם שהרי השימוש באינסולין החל רק בשנת 1924, אך מאה שנים מאוחר יותר, בסוף המאה ה-20 שלושה עד ארבעה מכל 1,000 ילדים במדינות המתועשות יזדקקו לטיפול קבוע באינסולין עוד לפני הגיעם לגיל 20 שנה. השינוי הבולט הזה בדמוגרפיה של סוכרת נעורים, הוא בעל משמעויות מרחיקות-לכת בהבנתנו את המחלה הדומיננטית הזו (בן עמי, 2005).

תגים:

רפואה · מחלות · סכרת · תסמינים · גורמים · גלוקוז · אינסולין · ניטור · סכרת נעורים · סוכר · מגיפה · בריאות · הורות · ילדים · תרופות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סוכרת נעורים: "רעה חולה" בעידן הגלובלי", סמינריון אודות "סוכרת נעורים: "רעה חולה" בעידן הגלובלי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.