היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת תגמולים קבועים ומשתנים על תפוקות עובדים - ארגון בנק הפועלים

עבודה מס' 070961

מחיר: 369.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד התגמולים הקבועים והמשתנים בשכר באים לידי ביטוי בהשפעתם על תפוקת העובדים- תוך התמקדות בארגון בנק הפועלים.

7,088 מילים ,22 מקורות ,2018

תקציר העבודה:

המחקר הנוכחי עוסק בחקר השפעת תגמולי שכר שונים אותם מעניק הארגון לעובדיו על ביצועים ותפוקות העובדים בארגון. על מנת לבחון האם ישנה השפעה לתגמולי שכר קבועים ומשתנים על תפוקות העובד, המחקר בנוי במספר שלבים. שלב ראשון של המחקר הוא שלב סקירת ספרות הסוקר מחקרים שונים העוסקים בתגמולי שכר, תפוקות עובדים ובקשר בין משתנים אלה.
חלקו השני של המחקר מתאר את הארגון הנבחן- בנק הפועלים. בנק זה מהווה את הבנק הגדול במדינת ישראל אשר קיים כבר למעלה מ-90 שנה. חלק זה של המחקר מציג את הארגון על חטיבותיו השונות ואת אסטרטגיית הארגון לשנים הבאות. בנוסף, חלק זה מתאר את שיטת תגמול העובדים בבנק זה על פי קריטריוני שכר משתנים, וכן את גורמי הסיכון בענף הבנקאות בישראל ולבנק הפועלים בפרט. מרכיב אחרון של פרק זה עוסק בדינמיות הארגון כאשר חלק זה מחולק ל-3 תתי קטגוריות של דינמיות אסטרטגית, דינמיות תפקידים ודינמיות שיווקית של הבנק.
חלקו השלישי של המחקר עוסק באופן בו תגמולי עובדי בנק הפועלים משפיעים על תפוקות עובדי הבנק. החלק הרביעי מהווה את שלב הדיון והסיכום של ממצאי המחקר השונים תוך הצגת תרומת המחקר בהיבטים תיאורטיים ויישומים לחברות נוספות וארגונים נוספים בענף הבנקאות בפרט.
בחקר השפעת תגמולי שכר על תפוקות עובדים נמצא עניין מחקרי רב שכן נושא זה רלוונטי לכל ארגון בישראל, ציבורי ופרטי כאחד כאשר התפיסה ההולכת וגוברת בעולם המערבי הינה כי עובד המתוגמל בהתאם לביצועיו ותפוקותיו יעמוד בסופו של דבר במטרות הארגוניות בצורה טובה יותר מאשר עובד בעל מרכיבי שכר קבועים בלבד אשר אינם מותנים בביצועיו השונים.
כל המחקר הוא שאלון.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
3. חקר מקרה בנק הפועלים
3.1 תיאור הארגון
3.2 תגמולי שכר בבנק הפועלים
3.3 גורמי הסיכון בענף בו פועל בנק הפועלים
3.4 דינמיות הארגון בשנים האחרונות
3.4.1 דינמיות אסטרטגית
3.4.2 דינמיות בעלי תפקידים
3.4.3 דינמיות שיווקית
4. מתודולוגיית העבודה
4.1 אופן הליך המחקר
4.2 תיאור כלי המחקר
4.3 מדגם המחקר
4.4 כלים סטטיסטיים
5. ממצאים
6. מסקנות עיקריות
7. המלצות כלליות ויישומיות עבור ארגונים נוספים
8. מגבלות המחקר
9. סיכום
10. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הספרות האקדמית עוסקת רבות בבחינת השפעת השכר על תפוקות העובדים. מחקרים אלה בוחנים הבדלים בין שכר קבוע ובין שכר משתנה על היבטים שונים של העובד בארגון כגון מחויבותו לארגון, מוטיבציה לעבוד, שביעות רצון ותפוקות וביצועים. לאורך ההיסטוריה שינויים במשימות הנדרשות מארגון ותמורות בהון האנושי ומגוון כוח האדם הנדרש לבצע משימות אלה, הביאו ארגונים רבים לידי חשיבה מחודשת על מרכיבי השכר של העובדים ושל מנהליהם בהקשר לאופן בו על הארגון לתגמלם לאור משתנים שונים כגון ביצועים ותפוקות העובד (משולם והרפז, 2015).

תגים:

כלכלה · בנק · הפועלים · עובדים · שכר · ביצועים · תפוקה · תגמול · ענף הבנקאות · ארגון · בנקאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת תגמולים קבועים ומשתנים על תפוקות עובדים - ארגון בנק הפועלים", סמינריון אודות "השפעת תגמולים קבועים ומשתנים על תפוקות עובדים - ארגון בנק הפועלים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.