היישום אינו מחובר לאינטרנט

"חמורים" לדוד גרוסמן

עבודה מס' 070706

מחיר: 99.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הסיפור הקצר הראשון של דוד גרוסמן "חמורים"

2,331 מילים ,1 מקורות ,2020

תקציר העבודה:

'חמורים' הוא סיפורו הראשון של גרוסמן. מדובר בסיפור קצר של 53 עמודים. הסיפור נכתב בשנת 1979 ופורסם בכתב העת לספרות 'סימן קריאה' ולאחר מכן בקובץ הסיפורים 'רץ'.
רעיונות מרכזיים וניתוח הסיפור:
המחבר בסיפור מספר את סיפורו של 'האחר', סיפורו של חייל אמריקני שערק, ברח לאירופה והשתקע בווינה במשך תשע שנים.
המטא-נרטיב בסיפור מציג למעשה את ההתמודדות של החיילים בצבא ארצות הברית עם מלחמת ווייטנאם ואת הצד של העריקים והפצועים והיחס של החברה הכללית, האירופאית אל עריקים אלו.
המספר בסיפור הוא מספר גיבור. זהו למעשה מספר-עד המעמיד את עצמו בתור הגיבור המרכזי. המספר הגיבור מספר את הסיפור בגוף ראשון. הוא עשוי להגביה את עצמו, לגמד את דמותו או לתאר את חייו הפנימיים בפירוט רב.

סעיפי העבודה:
על היוצר- דויד גרוסמן
על היצירה- ''חמורים''
הדמויות בסיפור
תיאורי נוף
משלב לשוני:
לשון המראות
הנרטיב הסיפורי

קטע מהעבודה:

בסיפורנו, המספר הוא הגיבור, המספר את הסיפור בגוף ראשון, רוג'ר פיטרס, אמריקאי בן 36 אשר ערק מן הצבא במלחמת וייטנאם, לאחר שנפצע מכדור שנפלט מרובהו. במסגרת הסיפור, הוא חי כפליט באוסטריה במשך תשע שנים, כאשר הוא למעשה אדם ללא מסמכים וללא משפחה, תלוש וסוג של חי-מת. הסיפור מסופר על נסיעתו ושהייתו במשך לילה אחד בכפר בשם פאנדל שבאוסטריה וביקור בתחנת הדלק והחמוריה של מרטין.

תגים:

ניתוח · דמויות · סוז'ט · סיפור קצר

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""חמורים" לדוד גרוסמן", סמינריון אודות ""חמורים" לדוד גרוסמן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.