היישום אינו מחובר לאינטרנט

הבדלים בדרכי הטיפול באלימות בכדורגל בישראל באנגליה

עבודה מס' 070592

מחיר: 349.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מקורות על מנת להשוות בין הטיפול בנושא בשתי המדינות.

6,107 מילים ,33 מקורות ,2018

תקציר העבודה:

בחרתי לעסוק בנושא: "הבדלים הקיימים בדרכי הטיפול באלימות בכדורגל בישראל באנגליה" במסגרת העבודה הנוכחית. כששאלת המחקר המרכזית היא: "האם קיימים הבדלים בין דרכי הטיפול באלימות בישראל לדרכי טיפול באלימות באנגליה?".
העבודה הנוכחית היא עבודה עיונית. במהלך הכתיבה נעזרתי במקורות אקדמיים ובמקורות שאינם אקדמיים. בד בבד, נעזרתי במקורות מקוונים.
העבודה מחולקת לשלושה חלקים מרכזיים: חלק ספרותי, חלק של דיון וחלק של סיכום. בחלק הספרותי, אתייחס לאלימות בכדורגל בישראל, תוך התמקדות ברקע לאלימות, בתופעת "שנאת הזרים", בדרכי הטיפול באלימות, בחקיקה ובמשפט בנושא זה. כמו כן, בחלק זה, אתייחס לאלימות בכדורגל באנגליה, תוך התמקדות ברקע לאלימות, בתופעת ה"חוליגניזם", בדרכי הטיפול באלימות, בחקיקה ובמשפט בנושא זה. בחלק של הדיון, אערוך השוואה בין השונה והדומה בדרכי הטיפול באלימות בכדורגל בשתי המדינות - אנגליה וישראל. תוך שימת דגש לסיבות המרכזיות לשוני המשמעותי הקיים בין שתי המדינות. בחלק של הסיכום, אסכם את העבודה ואעלה מסקנות מהעבודה והמלצות למחקר המשך.
הסיבה בגללה בחרתי לעסוק בנושא זה קשורה לכך שאני חובב כדורגל מושבע. מעבר לכך, ברצוני לציין, שכל נושא האלימות מעורר אצלי כעס אמיתי, משום שלדעתי האלימות הורסת את ענף הכדורגל בישראל בכלל ואת החברה הישראלית בפרט.

תוכן עניינים:
1. מבוא וסקירת ספרות
1.2 אלימות בכדורגל בישראל
1.3 אלימות בכדורגל באנגליה
2. דיון
3. סיכום
4. רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

המחקר החברתי-הפסיכולוגי מצביע על עלייה ניכרת ברמת התוקפנות והאלימות בעידן הפוסט מודרני. תופעות של תוקפנות ושל אלימות הפכו חלק משגרת היום יום, ושכיחותן הולכת וגוברת ביחסים בין היחידים בחברה האנושית (ויינגרטן ואחרים, 2001).
כשבעולם הספורט התחרותי, אמורה הייתה התחרות לאפשר פורקן תרבותי ליצר התוקפנות הטבוע באדם, אולם לעיתים היא הופכת לזירה מכוערת המאפשרת פורקן ליצרים אלימים ולתסכולים שונים (ויינגרטן ואחרים, 2001).
על פי גלילי ואחרים (2009), תופעת האלימות בספורט הינה תופעה חברתית. ועל מנת להבינה, יש לעשות זאת רק באמצעות מסגרת תיאורטית. לדבריהם, יש לבדוק את הקשר שבין אלימות בכדורגל להיבטים אחרים בעלי משמעות חברתית, כגון: חלוקה מעמדית, אתנית, פוליטית ודתית.
על פי פורת (תשע"ד), לכאורה יש סיבה של ממש לקשור את הכדורגל לאלימות: המשחק עצמו הוא אגרסיבי וקהלו, בעיקר בני השכבות הנמוכות, נוטה מסיבות שונות להתנהגות אגרסיבית, כאילו מצא מין את מינו. אולם, הסיבות לאלימות אינן טבועות במשחק עצמו וגם לא בקהל המסוים, אלא בפרמטרים תרבותיים ופוליטיים המעצבים את סביבת הכדורגל.

תגים:

ספורט · חברה · אפליה · מודל המחאה · כדורגל · אלימות · כדורגל · אוהדים · אוהדי ספורט · אוהדי כדורגל · תוקפנות · מניעת אלימות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הבדלים בדרכי הטיפול באלימות בכדורגל בישראל באנגליה", סמינריון אודות "הבדלים בדרכי הטיפול באלימות בכדורגל בישראל באנגליה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.