היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח הסרט "קח את עיניי"

עבודה מס' 070428

מחיר: 109.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור וניתוח התמות העולות מן הסרט "קח את עיניי" ביחס לאישה החשופה לאלימות, ביחס לגברים האלימים, וביחס לילדיהם.

5,233 מילים ,4 מקורות ,2016

תקציר העבודה:

בעבודה זו מתוארות ומנותחות התמות העולות מן הסרט "קח את עיניי" ביחס לאישה החשופה לאלימות, ביחס לגברים האלימים, וביחס לילדיהם. כמו כן מנותחים האמצעים האמנותיים השזורים בסרט, שנועדו להעצים את התמות המוזכרות.

תוכן העניינים:
פרק ראשון - התמות העולות בסרט
- התמות ביחס לדמות האישה
- התמות ביחס לדמות הגבר
- התמות ביחס לדמות הילד
פרק שני - אמצעים אמנותיים בסרט המבטאים את התמות
פרק שלישי - ניתוח התמות העולות בסרט
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

פילאר, גיבורת הסרט, הינה בעלת דימוי עצמי נמוך ואמביוולנטיות ביחס להישארות עם בעלה, כפי שיפורט בפרק השני. בנוסף, היא חווה אלימות חוזרת ונשנית על כל גווניה: פיסית (ע"פ הדו"חות הרפואיים), מילולית (קללות והשפלות), נפשית (למשל כשבעלה כולא אותה עירומה במרפסת), ופסיכולוגית-מנטלית (הפנמת תפיסה קורבנית המיוצגת בביטוי "קח את עיניי"), שתוצאותיה הם אובדן כבוד, אובדן שליטה ואובדן בטחון. היא חיה בטרור ופחד (רועדת בבעתה בסיטואציות בהן אנטוניו אלים כלפיה), וחווה חרדה קיומית לבטחונה הפיסי והנפשי (הדבר ניכר כשאנטוניו מדבר איתה מבעד לשער בבית אחותה והיא רועדת, או כשנועל אותה עירומה במרפסת והיא עושה את צרכיה במקום). היא לא יכולה לצפות מתי תותקף ולא יכולה למנוע זאת, כלומר חיה בחוסר וודאות ובחרדה מתמדת בציפייה להתפרצות.

תגים:

אלימות · משפחה · התעללות · אלימות במשפחה · התעללות נפשית · התעללות פיסית · אלימות מילולית · גבר מכה · הוצאה מהבית · גברים מכים · קולנוע

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח הסרט "קח את עיניי"", סמינריון אודות "ניתוח הסרט "קח את עיניי"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.