היישום אינו מחובר לאינטרנט

מודלים בתמהיל השקעות של תיק פנסיה

עבודה מס' 070303

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מודלים של פנסיה בהיבט הכלכלי תוך התמקדות במודל הצ'יליאני.

5,791 מילים ,27 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

הרפורמה בתוכנית הפנסיה לטווח ארוך בצ'ילה, שהחלה צעדיה הראשונים בשנת 1982 הובילה לכך כי המודל הצ'יליאני הפך לשם דבר בכל עולם. מדינות רבות, מכל העולם, מנסות ללמוד וליישם בפועל את שיטתה של צ'ילה, כתוצאה מהצלחתה הרבה בתחום החיסכון לטווח ארוך. החלק הארי של המודל הצ'יליאני הינו פנסיה המותאמת לפי גיל. צ'ילה יישמה מדיניות שכוללת חיסכון רב - מסלולי לפנסיה, כזה המותאם על פי קבוצות גיל שונות באוכלוסייה, ובו רמות סיכון שונות המתאימות לפרט על פי גילו. בנוסף הובילה צ'ילה צעד נוסף של הבטחת תשואה מזערית לחוסכים. מנגנוני הפיקוח בצ'ילה התקינו תקנות בסיס לקרנות הפנסיה, ובנוסף הממשלה הצ'יליאנית מתחייבת לשלם תשואה זו באם הקרנות לא יעמדו בתשלום התשואה.
שאלת המחקר עליה אנסה לענות בעבודה זו הינה:
כיצד משפיע תמהיל ההשקעות בקרנות פנסיה על רווחת הפרט על פי המודל הצ'ילאני?

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1: החיסכון הפנסיוני
פרק 2: מנגנוני קבלת החלטות - החיסכון פנסיוני
פרק 3: קבלת החלטות התנאי אודאות
פרק 4: המודל הצ'יליאני
פרק 5: סקירה בינלאומית
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספח

קטע מהעבודה:

לאורך ההיסטוריה האנושית, ניתן להצביע על אופנים שונים אשר בהם ניתנה קצבה פנסיונית לפרטים מבוגרים שכבר לא הייתה להם יכולת כושר ההשתכרות. דוגמאות לכך ניתן לראות במקרים כגון: בעלי אחוזות עתירי ממון בימי הבינים אשר סיפקו פנסיה לנזקקים וזאת באמצעות דרכים כמו אספקת מצרכים או לחילופין בתשלומים לחיילים שרדו מלחמות או לחילופין אמנים מועדפים אשר קיבלו תשלומי קצבה מהפטרונים שלהם כאשר אילו האחרונים הזדקנו. חשוב לציין כי בהיסטוריה בני המשפחה טיפלו במבוגרים כך שחשיבות תשלומי הפנסיה הייתה נמוכה בשונה מהמגמות שהשתנו בעולם עם תחילת המאה העשרים (Stafford, 1987).

תגים:

פנסיה · גמל · כלכלה · מודל · השקעות · שוק ההון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מודלים בתמהיל השקעות של תיק פנסיה", סמינריון אודות "מודלים בתמהיל השקעות של תיק פנסיה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.