היישום אינו מחובר לאינטרנט

התנהגות צרכנים - "זארה" ו"פוקס"

עבודה מס' 070290

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שני תיאורי מקרה של שני מותגי אופנה: זארה ופוקס.

5,676 מילים ,2006

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בתחום התנהגות צרכנים ומביאה השוואה וניתוח בין שתי החברות, תוך התייחסות להיבטים התיאורטיים של הנושא וליישום העסקי בהקשר של תיאורי שני המקרים.

תוכן העניינים:
1. צרכים והנעה
2. פילוח, בסיסי פילוח, בחירת שוק המטרה
3. פרספקטיבה פסיכולוגית בהתנהגות צרכנים
4. סוגי מעורבויות, סוגי התנהגויות ודרכים לשנותן
5. תקשורת שיווקית, ערוצי תקשורת והאפקטיביות שלהן בהבנת המקרים

קטע מהעבודה:

1. צרכים והנעה
קיומו של פער בין הרצוי למצוי מוגדר כצורך. על מנת, שההכרה בצורך תחרוג ממצב נפשי תיאורטי ותניע את קהל הלקוחות הפוטנציאלי להפוך לצרכנים בפועל, על המשווק לחולל שינוי בתודעת קהל המטרה. השינוי יכול שיתייחס לתפיסת המצב הקיים או לתפיסת המצב הרצוי או בתפיסת הפער ביניהם. שיווק מוצלח יתבצע באמצעות המניפולציה המתאימה אשר תגדיר לצרכן מחדש את הצרכים שלו.
"זארה" ו"פוקס", הינן חברות מצליחות הפונות לקהלים שונים ועונות מחד על צורך פיזיולוגי זהה, הצורך בכסות, אך מנגד מספקות צרכים פסיכולוגיים וחברתיים שונים. הצרכים והמניעים של הצרכן הם בסיס הקונספט השיווקי של כל אחת מהחברות. אנו נבחן כיצד מיישמת זאת כל אחת מהחברות, מהן נקודות הדמיון ומהם האלמנטים המבדלים אותן זו מזו.

תגים:

התנהגות צרכנים · צרכים · הנעה · פילוח · בסיסי פילוח · מיצוב · ELM · שוקי מטרה · פסיכולוגיה · מעורבות · תקשורת שיווקית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות צרכנים - "זארה" ו"פוקס"", סמינריון אודות "התנהגות צרכנים - "זארה" ו"פוקס"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.