עבודה מס' 070290
מחיר: 120.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: שני תיאורי מקרה של שני מותגי אופנה: זארה ופוקס.
5,676 מילים ,2006
עבודה זו עוסקת בתחום התנהגות צרכנים ומביאה השוואה וניתוח בין שתי החברות, תוך התייחסות להיבטים התיאורטיים של הנושא וליישום העסקי בהקשר של תיאורי שני המקרים.
תוכן העניינים:
1. צרכים והנעה
2. פילוח, בסיסי פילוח, בחירת שוק המטרה
3. פרספקטיבה פסיכולוגית בהתנהגות צרכנים
4. סוגי מעורבויות, סוגי התנהגויות ודרכים לשנותן
5. תקשורת שיווקית, ערוצי תקשורת והאפקטיביות שלהן בהבנת המקרים
התנהגות צרכנים · צרכים · הנעה · פילוח · בסיסי פילוח · מיצוב · ELM · שוקי מטרה · פסיכולוגיה · מעורבות · תקשורת שיווקית
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות צרכנים - "זארה" ו"פוקס"", סמינריון אודות "התנהגות צרכנים - "זארה" ו"פוקס"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.