היישום אינו מחובר לאינטרנט

עצים באומנות

עבודה מס' 070148

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח של שמונה יצירות.

2,686 מילים ,8 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

אחד המאפיינים של האמנות העכשווית היא שבירת התחומים בין הטבע לבין האמנות, בין תחומים שונים של האמנות והמדע. הטבע (העולם הממשי החלל-זמני) לא יכול להיתפס כדבר עצמו, אלא כמותנה בצורת התפיסה הטהורה של רוחנו. אין בכוחו של השכל האנושי להשיג את פנימיותם של הדברים, הכרת הטבע האובייקטיבי נותנת בידינו רק תחום מיעוט המוגבל לעולם התופעות. עולם התופעות אינו אשליה אלא מציאות אובייקטיבית. הלוגיקה הטרנסצנדנטלית נותנת לנו את היסודות העל-חושיים של תחום המציאות הקרוי "טבע" (הקר-אוריון, 2011).
בעבודה זו אציג שמונה יצירות העוסקות בטבע, ובדגש על העצים בטבע ובחיי האדם. היצירות שיוצגו בעבודה הן: "עץ הזית" של אנה טיכו, "גן תמרים" של נחום גוטמן, "יונה" של שמואל בק, "עץ אדום" של פיט מונדריאן, "ליל כוכבים" של וינסנט ואן גוך, והפסלים הסביבתיים "עצים" של מנשה קדישמן, "דו שיח עם אקליפטוס" של דליה מאירי, ו"עץ תפוז מרחף" של רן מורין.
סקירת היצירות כוללת תיאור כללי על חייו של האמן, תעודת זהות של היצירה, וניתוח היצירות על פי המודל לניתוח יצירה ויזואלית.

קטע מהעבודה:

בציורה של אנה טיכו, "עץ הזית", מצוייר עץ על רקע נוף פתוח, מדברי. הנוף המצויר הוא ריאלי ומינימליסטי. ניתן לסווג יצירה זו כתמונת טבע דומם וכתמונת נוף. החפצים בהם משתמשת טיכו ביצירתה הם אבנים, עלים וענפים הפזורים למרגלות העץ, המצוירים בקווים כללים ואבסטרקטיים.

תגים:

ציור · אמנות · טבע · קדישמן · נחום גוטמן

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עצים באומנות", סמינריון אודות "עצים באומנות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.