היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת קוקה קולה והטרנד הבריאותי

עבודה מס' 070121

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השבחת ערך חברה - ניתוח התמודדותה של חברת קוקה קולה עם השינויים בשוק המשקאות העולמי מול טרנד האוכל הבריאותי.

3,466 מילים ,10 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

זכות הקיום של כל חברה נמדדת בשורה אחת - שורת הרווח בסוף השנה. המיתוג של החברה, החזון שנוסח, העובדים שלה, שעות העבודה של כולם, ההון שגויס, המפעל שהוקם, המוצרים שמיוצרים ושירות הלקוחות הנשען על טכנולוגיה מתוחכמת- הכול חייב להביא יותר כסף ממה שהושקע בחברה, ואפילו יותר כסף מהשנה הקודמת.

מטרת החברה היא להשביח את ערכה לבעלי מניותיה. לפיכך, מטרת ההנהלה היא לגרום ליצירה מתמדת של ערך, ועליה לפעול בהתמדה לקראת מטרה זו. ככל שפירמה תהיה רווחית יותר כך ייטב למנהלים, לעובדים, לקהילה, וכמובן - לבעלים, ובתוכם כל מחזיקי המניות, כולל עמיתי קופות הגמל וקרנות הפנסיה. ברור שהתחשבות באינטרסים של בעלי עניין כמו עובדים, ספקים, לקוחות והקהילה תקדם את השגת המטרה לאורך זמן.

בעבודה זו אתמקד בחברת קוקה קולה, אחת מחברות המשקאות התוססים הגדולה בעולם, ונראה כיצד חברה זו מצליחה לשמור ולהגדיל את הערך והרווחיות שלה במשך השנים. נעסוק גם בהתמודדות החברה עם השינויים שחלים בה ובסביבתה, מבחינת כניסת מתחרים חדשים לשוק, שינויים ארגוניים, יישום אסטרטגיות חדשות, עליות במחירים וכ"ו.

תוכן עניינים:
מבוא
הבעיה המתוארת בכתבה
הפתרון המוצע בכתבה
פתרון אלטרנטיבי היכול לסייע
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

כאסטרטגיה ניהולית יצאה חברת קוקה קולה במסע פרסום אגרסיבי, ביצעה מס' רכישות בתחום המשקאות, והשיקה מותגים חדשים על מנת להתחרות בכל הנוגע לתחום הבריאות: משקאות אנרגיה, משקאות מועשרים בוויטמינים, מותגי מים מבקבוקים ומשקאות ללא קלוריות.
אולם לא תמיד מסעות פרסום בשווי מיליונים, רכישת מוצרים חדשים וסלוגנים מפוצצים ימשכו את דעת הקהל לעד לרכוש אותו מוצר כשיש שפע רב כ"כ בשוק.

תגים:

ניהולית מתקדמת · השבחת ערך חברה · יצירת ערך · בריאות · טרנדים · איכות סביבה · מיחזור · התיירקות · greenwash

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת קוקה קולה והטרנד הבריאותי", סמינריון אודות "חברת קוקה קולה והטרנד הבריאותי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.