היישום אינו מחובר לאינטרנט

האונס המאיים על דימויה של הודו ועל תיירותה

עבודה מס' 070097

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינה כללית של הפגיעה בדימוי ובתיירות של הודו כתוצאה מהאונס של ג'יוטי סינג פנדיי.

3,175 מילים ,11 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

בעבודה זו אבחן את הפגיעה בדימוי ובתיירות של הודו כתוצאה מהאונס של ג'יוטי סינג פנדיי. ג'יוטי סינג פנדיי היתה סטודנטית לפיזיותרפיה אשר הוכתה והותקפה מינית בדצמבר אשתקד במהלך נסיעה עם ידידה באוטובוס בעיר דלהי. השניים הותקפו על ידי ששת נוסעי האוטובוס ובסטודנטית בוצע אונס קבוצתי. שלושה עשר ימים לאחר התקיפה וכתוצאה ממנה, נפטרה ג'יוטי סינג פנדיי בעודה בת עשרים ושלוש שנים. התקשורת בהודו ובעולם עקבו אחר הפרשה באדיקות, ומספר מדינות אף פרסמו אזהרת מסע.
נושא הפגיעה בתיירות נשים חשוב ורגיש עבורי משום שבשנים האחרונות פקדתי באופן עצמאי יעדי תיירות מגוונים, לכן התהודה לה זכה מקרה האונס בעולם הסבה את תשומת לבי באופן מיידי. אני מניחה כי מקרה האונס נחרט בתודעתן של נשים רבות אשר מטיילות לבדן, והדעה הרווחת בימינו היא כי הודו אינה יעד בטוח לטיול עצמאי.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 - דימוי גבריות בהודו והקשר לזהותה הלאומית
פרק 2 - תיירות נשים בהודו
פרק 3 - "הכפר הגלובלי" סיקור תקשורתי
סיכום
נספחים
בבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

לעומתם על נשים מוטלת החובה לציית לנורמות חברתיות אשר משתנות בין מעמדות וקסטות. נשים הינדואיות בנות המעמד הנמוך מצופות להעמדת צאצאים, צניעות, שמירה על כבוד ועל שלמות המשפחה. בעוד השניים האחרונים אף מבטאים סמל לשמירה על כבודה של הודו כולה(7).

תגים:

אונס · הודו · תיירות · נתונים סטטיסטים · מגדר · כוחניות · תקשורת המונים · הכפר הגלובלי · דימוי · יעד תיירותי · תיירות נשים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האונס המאיים על דימויה של הודו ועל תיירותה", סמינריון אודות "האונס המאיים על דימויה של הודו ועל תיירותה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.