היישום אינו מחובר לאינטרנט

נטילת סיכונים

עבודה מס' 070083

מחיר: 350.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעת נטייה לנטילת סיכונים על אלימות בני נוער (סקירת ספרות).

5,297 מילים ,18 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

נתונים מהעולם ומישראל מגלים כי אחת הקבוצות המאופיינות ביותר בנטילת סיכונים הינה קבוצת המתבגרים. נתונים אלו מראים כי מרבית שיעורי המוות והחולי של מתבגרים קשורים לנטילת סיכונים. ישנה טענה שמתייחסת למידה מסוימת של נטילת סיכונים כחלק התפתחותי ואף הכרחי של המתבגר במסע לעבר המשימות ההתפתחותיות של הגיל כגון: השגת עצמאות, בנייה של בטחון עצמי, שיפור היכולת לוויסות עצמי וגיבוש זהות נפרדת מהורים ומעמיתים. לצד השקפה זו, ישנה טענה כי נטילת סיכונים במובן הרחב של התופעה ומכלילים בהגדרתם כמעט כל התנהגות הנעשית לשם חיפוש ריגושים ומרדנות (פורת-זימן, 2010). אך תהא הסיבה בגינה בני נוער נוטים לנהוג בפעילויות בעלי סיכון, לעיתים התנהגות זו עוברת ממסע של המתבגר לביצוע פעולות התפתחותיות למסע של התנהגות השמה אותו במצב של סיכון בריאותו או באופן מידי או באופן ארוך טווח. מטרת מחקר זה, הוא לבדוק האם התנהגות של בני נוער להיכנס למצבים בעלי אופי מסוכן, עלולה להשפיע על אלימות של אותם בני נוער כלפי סביבתם.

תוכן העניינים:
מבוא
סקירת ספרות
2. נטילת סיכונים
2.1 מזג
2.2 תחושות רגשיות
2.3 פעילות במוח
2.4 השפעה הורית
2.5 קבוצת השווים
2.6 חשיפה לטראומה\
2.7 מעבר מילדות לבגרות
2.8 אמצעי טיפול
3. התנהגות אנטי סוציאלית
3.1 אלימות
3.2 התנהגות אנטי סוציאלית
3.3 לחץ חברתי
3.4 השפעת ההורים
דיון
סיכום
מקורות

קטע מהעבודה:

אנשים בריאים נוטלים סיכונים במהלך חייהם - סיכון מחושב, המתבטא בהתנהגותם בכל תחומי החיים: בחיים האישיים והמקצועיים, במנהיגות ובפוליטיקה, ברכישת ידע ולמידה ובהשתתפות בפעילויות ספורט בשעות הפנאי (אהרוני, 2012). נטילת סיכונים בגיל ההתבגרות, נחשבת התנהגות נורמאלית ואפילו חשובה. נטילת סיכונים היא דרך להתמודד עם שינויים פיזיים וסביבתיים שמתבגרים עוברים (Brom, 2007).

תגים:

סיכון · מסוכנת · ספורט אתגרי · וויסות עצמי · מתבגרים · התבגרות · אלימות · לקיחת סיכונים · תאונות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "נטילת סיכונים", סמינריון אודות "נטילת סיכונים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.