היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח הסרט 'הקרב על אלג'יר'

עבודה מס' 070068

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח על פי הגישה האידיאולוגית/ביקורתית ועל פי הגישה הקולוניאלית והפוסט קולוניאלית.

3,056 מילים ,4 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

עבודה זו מציגה ניתוח של הסרט "הקרב על אלג'יר", סרט שמתאר את המאבק של האזרחים האלג'ירים נגד הקולוניאליזם הצרפתי. בעבודה אבקש לבחון את הסרט לפי שתי גישות מחקריות - הגישה האידיאולוגית/ביקורתית והגישה הקולוניאלית והפוסט קולוניאלית. שתי הגישות מציעות אופן הסתכלות ודרך ביקורתית שונה של הסרטים. הפרק הראשון בעבודה יבחן את הסרטים לפי הגישה האידיאולוגית/ביקורתית המוצגת בכתביהם של קומולי ונרבוני ובהתייחס גם לגישות של אלתוסר ופיטר וולן. הפרק השני יבקש לבחון את הסרט לפי הגישה הקולוניאלית והפוסט קולוניאלית שהציגה אלה שוחט במאמרה.

תוכן העניינים:
מבוא
פרק 1: ניתוח לפי הגישה האידיאולוגית
פרק 2: ניתוח לפי הגישה הקולוניאליסטית והפוסט-קולוניאליסטית
3. סיכום ואינטגרציה בין שתי הגישות
פלימוגרפיה וביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

קומולי ונרבוני (1976/1968) בוחנים סרטים ככלי אידיאולוגי פוליטי שלא מייצג את המציאות עצמה, כמו שהיא "באמת", אלא את האידיאולוגיה של מי שמייצר אותם. לפיהם המציאות שמתוארת בסרטים אינה מציאות ניטרלית ואמתית אלא מוטה וסובייקטיבית. הם מסבירים כי המאבק הקולנועי האידיאולוגי בא לידי ביטוי בשתי צורות, האחת נוגעת לתוכן של הסרט (הנרטיב) והשנייה נוגעת לצורה הסגנונית שלו (ויזואלי). לפי החלוקה שהם מציעים, ניתן לשייך את הסרט לקטגוריה B, סרטים שהם חתרנים גם נרטיבית וגם ויזואלית.

תגים:

קולוניאליזם · כיבוש · צפייה ביקורתית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח הסרט 'הקרב על אלג'יר'", סמינריון אודות "ניתוח הסרט 'הקרב על אלג'יר'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.