היישום אינו מחובר לאינטרנט

דמות הילד בכתביו של שלום עליכם

עבודה מס' 070061

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת דמותו של הילד בספריו של שלום עליכם, מאפייניה הייחודים של דמות זו וכיצד היא באה לידי ביטוי בסיפוריו.

2,756 מילים ,3 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

דמות הילד בכתביו של שלום עליכם הינה פגיעה, בוגרת ומפוכחת, ומתכתבת היטב עם הבגרות הספרותית של המחבר שפרש את כתיבת עלילותיו של ילד-גבר זה על פני שנים רבות, היא משתלבת עם הסופר המהגר המשתלב במדינת המהגרים ארצות הברית ונאלץ אף הוא להיות בוגר ומפוכח יותר.
מתן חרמוני מציין במאמרו כי הכתיבה לסירוגין במשך שנים רבות הכתיבה גם את אופיו של הרומן הזה, הנראה לעתים כמקבץ של סיפורים שונים על אודות אותו הגיבור.

עבודה זו תבחן את דמותו של הילד המופיעה בספריו של שלום עליכם ותעמוד על מאפייניה הייחודים של דמות זו וכיצד היא באה לידי ביטוי בסיפוריו.

קטע מהעבודה:

מתרגמיו הראשונים לעברית, ח"נ ביאליק וי"ח רבניצקי, אף השמיטו ממנו פרקים מסוימים שנדמו בעיניהם קשים מדי לקריאה של בני נוער, וגם שלום עליכם עצמו ערך בו כמה שינויים כדי להתאימו למהדורות לספרי ילדים.
ועם זאת, כך היא מציינת, רוב החוקרים מסרבים כיום לראות ב"מוטל בן פייסי החזן" רומן לבני הנעורים: העובדה ששלום עליכם בוחר לספר את סיפור ההגירה הגדול לאמריקה מבעד לעיניו של ילד משמשת אותו כמכשיר סיפורי ופואטי.

תגים:

ספרות עברית · יהודית · יידיש · ילדים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דמות הילד בכתביו של שלום עליכם", סמינריון אודות "דמות הילד בכתביו של שלום עליכם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.