היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח פיננסי והערכת שווי- חברת ישרוטל בע"מ

עבודה מס' 070052

מחיר: 447.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הענף ,הסביבה העסקית של החברה, חישוב וניתוח יחסים פיננסים על בסיס הדוחות הכספיים תוך השוואה לחברת דן המתחרה ולבסוף ביצוע הערכת שווי לחברת ישרוטל ל-31.12.12.

13,188 מילים ,6 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

בעבודה זו נסקור את ענף המלונאות בדגש על רשת המלונות ישרוטל. נסקור את מאפייניו הרבים של הענף,השינויים שעבר בשנים האחרונות ברמת התיירות הפנימית והחיצונית,ההשפעות הכלכליות והביטחוניות של ישרוטל וענף המלונאות, מעמדה בענף, סיכונים עסקיים, חשיפות, הזדמנויות וכדומה.
לצורך הניתוח בחרנו להתמקד בחברת ישרוטל תוך השוואת הממצאים לרשת המלונות דן. את הניתוח ביצענו על סמך הדוחות הכספיים ודוחות הדירקטוריון של החברות כאשר בניתוח עשינו שימוש בכלים חשבונאיים, יחסים פיננסים, ניתוח דוחות כספיים (מאזן, דוח רווח והפסד, דוח תזרימי מזומנים) והערכת שווי על פי מודל ה-DCF תוך השוואה לחברה המתחרה בענף.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ענף התיירות והמלונאות, סקירת החברה וניתוח הסביבה הכלכלית
3. ניתוח S.W.O.T
4. ניתוח המאזן והאיתנות הפיננסית
5. ניתוח דוחות רווח והפסד
6. ניתוח דוח תזרים המזומנים
7. סיכום הניתוח הפיננסי
8. הערכת שווי חברה בשיטת DCF
9. סיכום ומסקנות
10. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

סקירה ברמה שנתית 2010-2012
בשנים האחרונות חלה עלייה הדרגתית במספר התיירים בישראל, כשהשיא השנתי היה ב-2011 עם 2.8 מיליון תיירים, (הסך הכולל לשנת 2011 היה 3.4 מיליון מבקרים כולל מבקרי יום) ובשנת 2012 היו 2.9 מיליון כניסות תיירים לארץ(הסך הכולל לשנת 2012 היה 3.5 מיליון מבקרים כולל מבקרי יום). מדובר בגידול של 2% לעומת שנת 2011 וגידול של 3% לעומת שנת 2010.

תגים:

הערכת שווי · ישרוטל · ניתוח פיננסי · הערכת שווי · מלונות · תיירות · דוחות כספיים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח פיננסי והערכת שווי- חברת ישרוטל בע"מ", סמינריון אודות "ניתוח פיננסי והערכת שווי- חברת ישרוטל בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.