היישום אינו מחובר לאינטרנט

סוגיות משפטיות במאבק בטרור

עבודה מס' 069979

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד שלילת הזכות להיוועצות עורך דין מהווה אמצעי חקירה פסול המשפיע על זכות השתיקה של הנחקר.

3,160 מילים ,8 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בעבודה אדון בזכויותיו של הנחקר להיוועץ עם עורך דין וכיצד מניעת מפגש עם עורך דין מהווה אמצעי חקירה פסול ומה השפעותיו על זכות השתיקה של הנחקר. העבודה מחולקת לשלושה חלקים: אפתח במשמעות זכויות הנחקר - זכות השתיקה והזכאות לייצוג; בחלקה השני של העבודה אציג פסקי דין משמעותיים ומרכזיים הנוגעים לזכויות הנחקר; ובחלקה השלישי אבחן את התוצאה של מניעת כלל זכויותיו.

תוכן עניינים:
הקדמה
זכות השתיקה
הזכאות לייצוג
חשיבות מעורבות סנגור בחקירה
בג"צ מרעב- השופט א' ברק
בג"צ סמירק- השופטת ד' בינייש
התוצאה
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

בפסק דין מקיף ועקרוני, יצא בית המשפט העליון לראשונה בישראל כלל פסיקתי לפסילת ראיות אשר הושגו שלא כדין ותוך הפרה של הוראות החוק, תקנות או נוהלים מחייבים, כולל פגיעה בזכויות חשודים ונאשמים המביאה לפגיעה בזכות של נאשם להליך הוגן.
הפוטנציאל החדשני שבהלכת יששכרוב הוא רחב מאוד, ובכוחה לסייע במיגור נורמות שליליות של אי-לגליזם במערכת אכיפת החוק הישראלית, עם זאת מימושו תלוי בצורה שבה יופעלו מבחני הפסילה, המבוססים על איזונים בין אינטרסים שונים, על ידי בתי המשפט." (4)

תגים:

זכות השתיקה · זכויות עצירים · מעצר מנהלי · עצירים · מעצר · חשוד · סנגור · סמכויות חקירה · ביטחון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סוגיות משפטיות במאבק בטרור", סמינריון אודות "סוגיות משפטיות במאבק בטרור" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.