היישום אינו מחובר לאינטרנט

שימוש בסלבריטאים בפרסומות

עבודה מס' 069881

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד תורם ג'ורג' קלוני למיתוג הקפה של נספרסו?

7,421 מילים ,13 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בחרתי בשאלה כיצד השימוש במפורסמים תורם לפרסום המותג. בעבודה אסקור את כל השינויים שהוזכרו למעלה: הפרק הראשון יתמקד במהות המושג מותג, וזאת באמצעות סקירה של גישות ביקורתיות כלפי תרבות הצריכה. הפרק השני יתמקד בשימוש בסלבריטאים בפרסומות, עם דגש על ג'ורג' קלוני. הפרק השלישי יתמקד במותג ספציפי - מותג נספרסו למכונות קפה וקפסולות. בפרק האחרון אעשה ניתוח של סדרת הפרסומות של נספרסו המציגות את ג'ורג' קלוני.

תוכן העניינים:
מבוא
פרק ראשון: מותג ומיתוג
פרק שני: תיאוריות ביקורתיות:
ז'אן בודריאר / סימולציה וסימולקרה / 1981
סלבוי ז'יז'ק / התבוננות מן הצד / 2005
אלווין והיידי טופלר / עושר מהפכני / 2008
פרק שלישי: נספרסו כמותג
פרק רביעי: שימוש בסלבריטאים בפרסום מותג
ג'ורג' קלוני
ג'ון מלקוביץ'
פרק שישי: ניתוח הפרסומות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בספרה No logo, בוחנת נעמי קליין את ההיסטוריה של התפתחות המותג מאז ועד היום. היא טוענת שבעבר, המפרסמים התמקדו בהדגשה של איכות המוצר, של מחירו, של עמידותו, ובעצם בכל התכונות הפיזיות של המוצר, או בקצרה, מדוע אנחנו צריכים את המוצר המסוים שמפרסמים לנו. היום לעומת זאת, המצב שונה:

תגים:

פרסומות · פירסום · קפה · נספרסו · סלבריטי · ריאלטי · מותגים · לוגו · שיווק · צרכנות · תרבות הצריכה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שימוש בסלבריטאים בפרסומות", סמינריון אודות "שימוש בסלבריטאים בפרסומות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.