היישום אינו מחובר לאינטרנט

הבדלים בין מורה בבית ספר לגננת בפריסת דפוסי ההתקשרות

עבודה מס' 069846

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת תיאוריות ומחקר שכלל 30 גננות ומורות.

4,483 מילים ,8 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

עבודה זו חקרה הבדלים בין מורה בבית ספר לגננת בפריסת דפוסי ההתקשרות. חשיבותה של עבודה זו נגזרת מהחשיבות של דפוס ההתקשרות של אנשים באופן כללי, ושל אנשים הנמצאים בעמדות מפתח בקשר ובהשפעה על אחרים, כגון גננות ומורות. מטרת העבודה הייתה לבדוק האם קיימים הבדלים בדפוסי ההתקשרות בין הגננות והמורות.

מחקר זה בנוי באופן הבא: הפרק הבא יסקור את הספרות הרלוונטית; לאחר מכן, פרק השיטה יציג את המשתתפות במחקר, את כלי המחקר ואת הליך המחקר; פרק התוצאות יציג את ממצאי המחקר הסטטיסטי; ולבסוף, פרק הדיון והמסקנות יסכם את הממצאים וינתחם.

במהלך המחקר נעשה שימוש בשאלון מוכר שפותח על ידי Hazan & Shaver (1987). השאלון המקורי מכיל שלושה פריטים שכל אחד מהם מבטא היגד המשקף את סגנון ההתקשרות של האדם.

תוכן העניינים:
מבוא
1. סקירת ספרות
הגדרת תפקיד: הגננת והמורה במערכת החינוך
ההתקשרות בחינוך: תיאוריית ההתקשרות של באולבי
סוגי ההתקשרות השונים , סיבות והשפעתם בגילאים מאוחרים
דפוסי התקשרות בחינוך- הילד והמחנכת/ מטפלת
התקשרות בגן מול התקשרות בבית הספר
2. שיטה
נבדקות
כלים
הליך המחקר
3. תוצאות
דיון ומסקנות
המלצות
ביבליוגרפיה
נספח- שאלון המחקר

קטע מהעבודה:

בליבו של חקר תחום ההתפתחות הרגשית - חברתית בגיל הרך בשדות מחקר החינוך, פסיכולוגיה התפתחותית וחינוכית, ניצבת תיאוריית ההתקשרות. תיאוריה אשר יש במהלך הדיון בה לספק נקודת ראות רחבה ומעמיקה באשר לתפקידה המהותי של המחנכת בחייו של הילד (Bowlby, 1988).

תגים:

היקשרות · שאלון · באולבי · פסיכודינמי · הורים · ילדים · התפתחות החברתית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הבדלים בין מורה בבית ספר לגננת בפריסת דפוסי ההתקשרות", סמינריון אודות "הבדלים בין מורה בבית ספר לגננת בפריסת דפוסי ההתקשרות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.