היישום אינו מחובר לאינטרנט

מנהיגות המורה בהחדרת טכנולוגיות מחשוב

עבודה מס' 069797

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד באה לידי ביטוי מנהיגותו של המורה בהחדרת טכנולוגיות מחשוב לסביבת הלמידה בכיתה?

8,260 מילים ,33 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא לברר כיצד השימוש בטכנולוגיות מחשוב ומידע מתקדמות, בדגש על רשת האינטרנט, משפיע על מנהיגות המורה בכיתה. יתרה מזאת, כיוון שמנהיגות הולכת לעיתים קרובות יד ביד עם חדשנות, ייעשה ניסיון לעמוד על תפקידו המדויק של המורה בהחדרת הטכנולוגיות, וכיצד זה משפיע על היותו מנהיג ועל תפיסתו ככזה על ידי תלמידי הכיתה.

הבעיה המרכזית אם כן, בה ידון מחקר זה הינה התופעה בה המורה חדל להיות המנהיג הבלתי מעורער של הכיתה, הסמכות האחת והיחידה ומקור הידע היחיד. תפקידו משתנה והוא הופך להיות מוביל ומנחה את תלמידיו למציאת מידע, ארגונו והערכתו באופן עצמאי. בהתאם, מחקר זה ישאף להציג עד כמה השתנו תפקידו ומנהיגותו המורה מן התפיסה המסורתית לעומת התפיסה במאה ה-21, בה תפקידו ומנהיגותו של המורה שונה בתכלית, בכך שתפקידו העיקרי הוא הכוונת הלמידה. לשם כך ייבחנו הכלים השונים העומדים לרשותו של המורה המודרני באתגר מרתק זה.

תוכן העניינים:
מבוא
סקירה ספרותית
פרק 1: מנהיגות מהי
1.1 מנהיגות בחינוך
פרק 2: חדירת הטכנולוגיה לתחומי החינוך
פרק 3: חינוך מרחוק וחינוך מקוון
3.1 השלכות, יתרונות וחסרונות
3.2 מחסומים בדרך והתנגדות לשינוי
השלכות התפתחות הטכנולוגיה על מנהיגות המורה בכיתה
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

החזון המנחה את מעשיו של המנהיג לא יכול להיות בגדר המובן מאליו והמחויבות לא יכולה להיות רק תחושת בטן או אינסטינקט, כי אם חזונו חייב להיות בהיר ומוצדק בראשו כדי שיוכל להפוך לכזה גם במחשבתם ובליבם של המונהגים על ידו (הרפז, 2009; כהן, 2012).

תגים:

חינוך · טכנולוגיה · מיחשוב · אינטרנט · מידע · חינוך מרחוק · חינוך מקוון · שינוי · מורים · התמודדות · מחשבים בחינוך · הטמעת טכנולוגיה · תקשוב · מורים · מנהיגות חינוכית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מנהיגות המורה בהחדרת טכנולוגיות מחשוב", סמינריון אודות "מנהיגות המורה בהחדרת טכנולוגיות מחשוב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.