היישום אינו מחובר לאינטרנט

נאום רה"מ בנימין נתניהו בעצרת האו"ם - "הקו האדום"

עבודה מס' 069771

מחיר: 544.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח נאום "הקו האדום" שנשא ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, בעצרת האו"ם בתאריך 27.9.12.

5,335 מילים ,12 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בעבודה זו בחרתי לנתח את נאום "הקו האדום" שנשא ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, בעצרת האו"ם בתאריך 27.9.12. בתחילת העבודה אציג את הרקע הכללי והנסיבות שהובילו לנאום, אפרט לגבי מיקום הנאום תוך התייחסות לקשר בין הנואם למקום ואתייחס לקהל היעד כפי שאני רואה אותו. בהמשך, אציג את סוגי הנאום ומרכיביו כפי שרואה זאת אריסטו ואנתח לפי קריטריונים אלה את נאומו של ראש הממשלה. בניתוח אציג את המטרות והמסרים שלדעתי רצה להעביר הנואם ואפרט את האמצעים שהשתמש במטרה להשיג את מטרתו. בסיום, אחווה את דעתי האם נאומו של ראש הממשלה השיג את מטרתו.

תוכן עניינים:
מבוא
רקע כללי
נסיבות הנאום
מיקומו של הנאום
סוג הנאום
מרכיבי הנאום על פי אריסטו
קהל היעד של הנאום
סגנון הנאום
ניתוח מרכיבי הנאום
האם נאומו של נתניהו השיג את מטרתו
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

על מנת להבין את הדרישה להצבת קו אדום, יש להבין את המהלכים שקדמו לכך. במהלך השנים, הוטלו על איראן שורה של סנקציות, ראשיתן בשנת 1979 על ידי הנשיא קרטר, המשכן בחוקים המגבילים יצוא לאיראן, איסור מכירת ציוד צבאי, איסור קיום מסחר ומכירת טכנולוגיות וכלה בסנקציות שהוטלו על ידי הנשיא אובמה במהלך כהונתו וחרם הנפט שהוטל בשנת 2012 על ידי האיחוד האירופאי. כל המהלכים לא עצרו את פיתוח הנשק הגרעיני אלא רק גרמו להאטה.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "נאום רה"מ בנימין נתניהו בעצרת האו"ם - "הקו האדום"", סמינריון אודות "נאום רה"מ בנימין נתניהו בעצרת האו"ם - "הקו האדום"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.