היישום אינו מחובר לאינטרנט

דיני זכויות יוצרים בעידן האינטרנט

עבודה מס' 069671

מחיר: 604.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אחריות ספקי שירותים בעידן האינטרנט בראי בינלאומי - הפרות והלכות.

11,674 מילים ,99 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

לאור התפתחות תעבורת המידע מהרו ברשאית שנות התשעים ובמהלך העשור האחרון להספיד את דיני זכויות היוצרים.
במאמרו המפורסם משנת 1994 "כלכלת הרעיונות" שהתפרסם במגזין WIRED מגזין שהפך לסמלו התרבותי של עמק הסיליקון, הכריז פרי ברלו כי "דיני זכויות היוצרים הגיעו לקיצם".

עם זאת, נראה כי זכויות היוצרים הקלאסיות כפי שהכרנו אותן במאות השנים האחרונות הולכות ומאבדות מחשיבותן, אם כי מסיבות שונות לחלוטין מאלו שהניחו מנהיגי תנועת התוכן החופשי. רשות האינטרנט הציבה אתגרים חדשים בפני דיני זכויות היוצרים. ובשנים האחרונות החלה מערכת המשפט להתמודד עם השאלות המתעוררות בעקבות הפרת זכויות היוצרים באינטרנט ועם השאלת אחריותם של הגורמים השונים התורמים לה או הממלאים תפקיד בהוצאה לפועל של ההפרה. ולכן בעניין זה חשוב הדיון אודות היקפה הרצוי של הגנת זכויות היוצרים באינטרנט ונקודת האיזון בינה לבין חופש המידע וחשיפת היצירה לציבור כולו.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 - זכויות יוצרים - רקע והגדרה
פרק 2 - היבטים בינלאומיים של הגנה על זכויות יוצרים
פרק 3 - הגבלתה של הזכות
פרק 4 - מהי הפרת זכויות יוצרים בעולם הווירטואלי?
פרק 5 - הגבלת אחריות של ספקי אינטרנט
פרק 6 - המצב בישראל: אחריות ספקי שירות ביחס לחשיפת שם של גולש מפר
פרק 7 - חריגים להפרה - זכות העמידה לרשות הציבור
פרק 8 - סמכות בינלאומית בדיני זכויות יוצרים באינטרנט
פרק 9 - אכיפה
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הליך הגלובליזציה, ההתפתחות הטכנולוגית ובמיוחד רשת האינטרנט הביאה לצורך מוגבר בהגנה על הקניין הרוחני שכן לא רק טובין גשמיים חוצים גבולות בין מדינות אלא גם זכויות קניין רוחני הנלוות להן. בהתאם לכך, ההגנה על הקניין הרוחני אינה מצטמצמת עוד להסדרה משפטית במסגרת מדינתית. האמנות שגובשו החל מסוף המאה ה-19 התמקדו בעיקרון בהסדרים פרוצדורליים, שמטרתם הייתה הקלה על בעל הזכות והיכולת להגן עליה מחוץ למדינת המקור. האמנות הללו לא חייבו מדינות לקבוע בדין הפנימי סטנדרטים מהותיים להגנה על הקניין הרוחני.

תגים:

אמנות · זכויות יוצרים · הורדות · אינטרנט · העתקה · קבצים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דיני זכויות יוצרים בעידן האינטרנט", סמינריון אודות "דיני זכויות יוצרים בעידן האינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.