היישום אינו מחובר לאינטרנט

הליך מיתוג העיר תל אביב- כעיר עולם

עבודה מס' 069603

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת תהליך המיתוג והאם אסטרטגיה זו הייתה בגדר אסטרטגיה ממשית או בגדר אסטרטגיה תדמית בלבד.

8,113 מילים ,25 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

מטרת מחקר זה היא לחקור תהליך מיתוגי זה אשר בחרה עירית תל אביב יפו: מיתוג ת"א כ"עיר עולם". מעבר למטרת המחקר נבקש לענות על שאלה נוספת, האם אסטרטגיה זו הייתה בגדר אסטרטגיה ממשית או בגדר אסטרטגיה תדמית בלבד? חשיבות מחקר זה נעוצה בחשיבות העיר הנחקרת. ת"א, כפי שצוין לעיל הינה עיר מרכזית וחשובה בישראל ולא ניתן להתייחס אליה כחלק נפרד מישראל- מיתוגה יכול בדרך עקיפה לעזור למיתוגה ומיצובה על ישראל בעולם, בדרך עקיפה. שדה המחקר אשר נבחר למחקר זה הינו שילוב בין מקורות שונים: ידיעות לעיתונות, מסמכים רשמיים הנוגעים להליך המיתוג שקיבלנו ממנהלת "עיר עולם", כתבות שפורסמו באינטרנט ועוד.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. תשתית תיאורטית
3. היכרות עם ה"מוצר"
4. ניתוח תהליך המיתוג
5. סיכום
6. רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

לתדמית של מקומות יש חשיבות רבה לגבי שגשוגם במציאות הבינלאומית. יחד עם זאת, חשוב לציין כי שיטות שיווק פשטניות לא יובילו לתוצאות הרצויות ולא ישרתו את המטרה. האתגר והמפתח להצלחת תהליך מיתוג המקום הוא מציאת הייחוד של המקום אשר מבדל אותו משאר המקומות. יש למצוא דבר המייחד את המקום. כמו כן ערך ממשי בשילוב עם התהליך המיתוגי הינו קריטי באותה מידה להצלחת הליך המיתוג. כלומר, יש ליצור שילוב והתאמה בין הערך המופשט לבין הערך הממשי של המקום. חשוב לדבוק במטרה של יצירת אסטרטגיה ממשית אשר באה לידי ביטוי בפעילות ועשייה בשטח, ולא רק לנקוט בצעדים של אסטרטגיה תדמיתית- קוסמטית.

תגים:

מיתוג · תל אביב · מיתוג ערים · מניצופאלי · עירוני · אסטרטגיה · תדמית · מותג · אסטרטגיה ממשית · אורבאני · ערי עולם · עירוני · מוניציפלי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הליך מיתוג העיר תל אביב- כעיר עולם", סמינריון אודות "הליך מיתוג העיר תל אביב- כעיר עולם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.