היישום אינו מחובר לאינטרנט

השימושים החברתיים של בני נוער ברשת סלולרית ובטלפונים סלולריים

עבודה מס' 069588

מחיר: 725.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הנושא באמצעות סקר בקרב 30 בני נוער בגילאים 12-17.

7,550 מילים ,17 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בעבודה זו אסקור את מכלול השימושים האפשריים במכשירים הסלולריים נכון להיום.
נקודת המבט העיקרית תתמקד בשימושים החברתיים השונים שעושים בני נוער בגילאי 12-15 במכשירים ואבדוק את דפוסי ההתנהגות החברתית והתקשורת הבינאישית.
בחנתי סוגיה זו באמצעות שימוש בסקר, המבוסס על מחקרים קודמים, בקרב 30 בני נוער בגילאים 12-17. חצי מהם בנות וחצי בנים.
שאלון הסקר בחן נתונים דמוגרפיים, נתונים על רמת השימוש בשיחות והודעות SMS ובאינטרנט הסלולארי. כמו כן, בחנתי את הסיבות לשימושים בהודעות SMS, הצרכים שאותם ממלא הנייד עבור בני הנוער וסוגי השימושים באינטרנט הסלולארי. לאחר מכן, בדקתי מהם דפוסי התקשורת העיקריים של בני הנוער.

בשונה מן הסקר של בר צורי (2008), אשר ביצע ראיונות עם הורים לבני נוער, עבודה זו תתמקד בבני הנוער עצמם, בניסיון "להיכנס לראש" שלהם ולראות את הדברים מנקודת השקפתם.
שיטת העבודה תהיה סקר אינטרנטי, במטרה להגיע לקהל בני נוער רחב ומגוון ככל הניתן ולקבל תוצאות מהימנות המציגות את תמונת העולם של שימוש חברתי במכשירים הסלולאריים בקרב בני הנוער.
לאחר מכן אציג פילוח לפי מאפיינים דמוגרפיים, כגון מגדר, במטרה לבחון את השוני בדפוסי השימוש בין בני נוער המשתייכים לקבוצות מגדר או קבוצות דמוגרפיות שונות. לבסוף, אציג ניתוח מקיף של הנתונים במטרה לתאר את תפקידיו החברתיים של המכשיר הסלולארי בקרב בני הנוער ואציג מסקנות ותובנות אשר יעלו מן המחקר.

תוכן עניינים
1. תקציר
2. מבוא
3. סקירת ספרות
3.1 תרבות הנעורים
3.2 שימושים בטלפון הסלולארי
3.3 בני נוער והטלפון הסלולארי - מחקרים קודמים
4. שאלת המחקר
5. מתודולוגיה
6. ממצאים
6.1 נתונים כלליים
6.2 הצורך של בני נוער בטלפונים סלולאריים
6.3 דפוסי השימוש בהודעות טקסט
6.4 דפוסי שימוש באינטרנט סלולארי
6.5 עמדות אישיות של בני הנוער כלפי הסלולארי שלהם
7. סיכום
8. ביבליוגרפיה
9. נספח - שאלון

קטע מהעבודה:

במאמרו של Grixti (2006) בודק החוקר כיצד בני הנוער מאזנים בין השפעות סביבתיות שונות, לרבות השפעות של התקשורת הגלובלית, השפעות הנובעות ממסורת והשפעות של הסביבה התרבותית הדמוגרפית שבה הם חיים.

תגים:

תקשורת סלולרית · תרבות ופנאי · חברתי ותרבותי · אמצעי תקשורת · נוער · ניידים · טכנולוגיה · טלפון נייד · סמארטפון · תרבות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השימושים החברתיים של בני נוער ברשת סלולרית ובטלפונים סלולריים", סמינריון אודות "השימושים החברתיים של בני נוער ברשת סלולרית ובטלפונים סלולריים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.