היישום אינו מחובר לאינטרנט

תופעת הזנות בקרב נערות במצוקה

עבודה מס' 069583

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת נושא הזנות והתמכרות לסמים כהשלכה של גילוי עריות בקרב נערות במצוקה.

5,108 מילים ,37 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

מטרת עבודה זו הינה בחינת נושא הזנות והתמכרות לסמים כהשלכה של גילוי עריות בקרב נערות במצוקה. גילוי עריות הינו כל מעשה בעל אופי מיני המתרחש בתוך המשפחה, בין אם מדובר במשפחה גרעינית או מורחבת, וכולל פגיעה מינית של הילד. שאלת המחקר בעבודה זו הינה האם גילוי עריות מהווה גורם לזנות ולהתמכרות לסמים בקרב נערות במצוקה. העבודה מציגה את גילוי העריות כתופעה המוכרת בעיקר בקרב משפחות בעלות פתולוגיה וכוללת פרופיל של משפחות בעלות סבירות גבוהה יותר להתעללות מינית. לגילוי עריות ישנן השלכות רבות ביניהן השלכות לטווח הרחוק ולטווח הקצר יותר, השלכות בכל תחומי החיים- פסיכולוגיות, גופניות ובינאישיות. אחת ההשלכות הנפוצות יותר של הפגיעה היא ההתדרדרות לזנות אשר מתאפשרת משום הכרות מוקדמת של הקורבן עם התנהגויות מיניות הנכפות עליה ויכולת הניתוק שלה מהתנהגויות אלה. ההתדרדרות מתאפשרת בעיקר משום הבריחה מהבית והכרות של סרסורים ברחוב. ממסקנות העבודה עולה כי גילוי העריות מהווה את אחת הסיבות העיקריות שבגינן נערות במצוקה מתדרדרות לזנות.

תוכן עניינים:
תקציר
מבוא
פרק 1: נערות במצוקה
השלכות של גילוי עריות
פרק 2: סמים וזנות
מניעה וטיפול
דיון
מקורות

קטע מהעבודה:

השימוש בחומרים מאפשר לנשים העוסקות בזנות להתנתק רגשית מהפגיעה וכביכול לשרוד בדרך זו את הפגיעה הנפשית שהותירה הטראומה. בפועל, לא רק שלא שרדו את הטראומה, אלא להפך הוסיפו לטראומה רבדים נוספים (גור, 2004).

תגים:

סמים · התעללות מינית · מצוקה · התעללות בילדים · נערות במצוקה · סיכון · גילוי עריות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תופעת הזנות בקרב נערות במצוקה", סמינריון אודות "תופעת הזנות בקרב נערות במצוקה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.