היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת "הום-סנטר" - מאיצי ערך

עבודה מס' 069439

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: באילו מאיצי ערך על הארגון לבחור ומהו מאיץ הערך הקשה יותר ליישום.

2,869 מילים ,5 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

מטרת החברה היא להשביח את ערכה לבעלי מניותיה. לפיכך, מטרת ההנהלה היא לגרום ליצירת ערך מתמדת, ועליה לפעול ללא הרף ליישומה של מטרה זו. השבחת הערך אינה בהכרח הגדלת שווי החברה בבורסה אלא הינה בנוסף שוויה הכלכלי כפי שמתבטא בתזרימי המזומנים העתידיים המהוונים שיתקבלו מפעילותה. על מנהלי החברה, מלבד האתגרים הפיננסים, ליישם מטרה זו תוך שימוש במאיצי ערך ניהוליים הכוללים יישום שינויים אסטרטגיים, שינוי מבנה עסקי או ארגוני, שינויים במערך השיווק והמכירות, שיפורים בשרשרת הערך, שינויים בשרשרת האספקה ועוד כל אותם מאיצים שונים ומגוונים אשר ללא היסוס יביאו לתוצאות טובות יותר.
בעבודתי בחרתי להתמקד במתן מענה לשתי שאלות עיקריות סביב אלמנטים אלו: האחת הינה באילו מאיצי ערך, מאותה רשימה, על הארגון לבחור כדי שישרתו את מטרתו ביעילות; כמו כן, מהו מאיץ הערך הקשה יותר ליישום. מנהלי החברה בחוכמתם נדרשים לבחור את אותם מאיצי ערך שעונים על קריטריונים אלו ובכך ישיגו תוצאה טובה יותר.
חברת הום סנטר פועלת בשוק הקמעונאי בישראל ובחו"ל. מתוקף זאת היא מהווה שחקנית באחד מהשווקים התחרותיים ביותר. בעבודה מוצגת המגמה החדשה שחלה בשוק זה, הן ברמת הסביבה התחרותית והן ברמת השינויים במישור המקרו-כלכלי, לצד אימוץ גישת ה"דיסקאונט" בקרב חברות רבות בענף, והפתרון שהמציאו מנהלי החברה כמענה לאותה מגמה. בעזרתם של מחקרים אמפיריים שנעשו על בסיס עניין זה אבחן את יעילות החלטתה של החברה ואביע את דעתי האם זו נעשה באופן ראוי ונבון.
בנוסף לכך, אציג מאיץ ערך נוסף מבחינתי שמקורו גם כן בהגדלת המכירות, אך באמצעות הרחבת פעילות השיווק והפרסום של החברה והאימפלקציות הנובעות ממנה. יתקיים דיון שמטרתו לבחון את האופי בו על הפירמה לשווק את מוצריה מחד גיסא ומדיניותה מאידך תוך שימוש בבחינת הקשר בין הפרסום בכלי המדיה השונים ולנפח המכירות.

תוכן העניינים:
מבוא
רקע כללי - הום סנטר כחברת DIY
אימוץ אסטרטגיה חדשה? בעיות ופתרונות בכתבה (www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000681658)
פרסום ושיווק כמאיץ צמיחה מודרני
סוף דבר
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

כפי שמצוין בכתבה, ניתן להצביע על סיכונים שהתעוררו לחברה בעקבות שינויים שחלו בסביבה העסקית ובמישור החברתי-מקרו-כלכלי.
ראשית, חלה היטלטלות במשק הישראלי בעקבות רוחות המחאה הציבורית אשר התרחשה עקב התקוממות הציבור על רמת המחירים הגבוהה מהמקובל בשאר המדינות המערביות בעולם. מחאה זו הביאה הלכה ולמעשה איומים ליצירת חרם כלכלי על חברות בתחום הקמעונאות בכלל ובתחום המזון בפרט, החברה באופן ישיר לא ספגה חרם כלכלי מסוג זה אולם הושפעה באופן עקיף מירידת הצריכה של מוצריה דבר אשר בא לידי ביטוי במכירות וברווח התפעולי.

תגים:

סמינריון · מאיצי ערך · DIY · הומסנטר · קיקה · איקאה · רשתות שיווק

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת "הום-סנטר" - מאיצי ערך", סמינריון אודות "חברת "הום-סנטר" - מאיצי ערך" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.