היישום אינו מחובר לאינטרנט

הטמעה של טכנולוגיות ERP חדשות בארגון

עבודה מס' 069428

מחיר: 156.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת תיאוריות הדנות במימדים המסייעים להטמעה של טכנולוגיות בארגונים בדגש על מערכות ERP.

4,215 מילים ,9 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

מן המפורסמות הוא שבחברות וארגונים לסוגיהן ישנם שינויים ארגוניים מסוגים שונים החל משינוי מבני, דרך שינוי תרבותי-חברתי וכלה בשינוי טכנולוגי ואף שינויים בנקודות הקצה של פעילות הארגון למול הלקוחות כמו שינוי במוצר או בשירות. שינוי ארגוני במהותו הוא אימוץ של רעיון, תיאוריה, דרך או מודל התנהגותי חדש שהתבררו כחיוניים לתפקוד הארגון. לעתים התנהגות זו היא יישום מערכתי של חדשנות ארגונית, כשרעיון או התנהגות חדשה מתקבלת אצל הארגון ומשקפת מודל מבטיח וחדש בשוק, בתעשייה ובסביבה של הארגון.
אנו נתמקד בעבודתנו זו, בשינויים שהטכנולוגיה מביאה לארגונים, כשהנחת הבסיס הינה שתמורות מערכתיות בשדה זה מביאות בהכרח לשרשרת של החלטות ויישום שינויים ברמות הארגוניות האחרות, מרמת המבניות של הארגון (פיצול ואיחוד יחידות, שינויים בכוח אדם), שינויים במערך החברתי-אנושי, שינויים בתרבות הארגונית, שינויים פוליטיים (שינוי בעמדות מפתח, ביזור ומרכוז סמכויות) ושינויים ייעודיים ופונקציונאליים שונים (הסבת פעילות הארגון, שינוי מטרות הארגון ועוד).
ככלל, שינויים ארגוניים חלים בזמן שמאובחן פער מערכתי בארגון בין המצב המצוי למצב הרצוי. על פי הגישה המודרנית יש צורך תמידי בשינויים כדי להשתפר. נדלר (2004) הצביעה על מודל שבוחן מתי יש צורך בשינוי ארגוני. לשם כך היא מחלקת את הארגון לארבע מערכות: יעדים ומטרות, המשאב האנושי שאמור להוציא לפועל את המטרות, הסדרים ומבנים פורמאליים למסגרת עבודת הארגון, וכן מבנים בלתי פורמאליים מכורח התרבות הארגונית. בבסיס המודל עומד הרעיון שכאשר אין הרמוניה בין המרכיבים השונים, אזי יש צורך בשינוי ארגוני.

תוכן עניינים:
פרק 1 - מבוא
פרק 2.1 - תיאור השינוי והפיתוח הארגוני
פרק 2.2 - מודל של מאפייני מערכת ERP
פרק 3 - ניתוח ותהליכי השינוי בארגון
פרק 3.1 - איתור הסיבות למהלך השינוי הארגוני
פרק 3.2 - אסטרטגיות השינוי
פרק 3.3 - חברת "חבר הון אנושי" כמודל לשינוי ארגוני משמעותי
פרק 4 - סיכום ומסקנות
פרק 5 - ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

חברות השמה ומשאבי אנוש הן ארגונים המכילים לרוב עשרות יחידות התמחות ואזורי פעילות הפזורים ברחבי הארץ. עד שעברו תהליכים שוק מודרניים של הטמעת טכנולוגיות מידע עבדו חברות רבות באמצעות כמה מערכות מידע שונות. בשנים האחרונות רבות מהן עברו שינוי ארגוני טכנולוגי בנכסי התשתית שלהן (לוי, 2008, פרק 21) ומבין התוכנות הנפוצות והאיכותיות בתחום בחרו כמושא ההטמעה את מערכת ERP- PRIORITY: מערכת מודולארית המאפשרת לבצע תהליכים חוצי פונקציות ומותאמת לצרכים מוגדרים של הארגון.

תגים:

ERP · מערכות · הטמעת מערכות · מערכות מידע · מיחשוב · מידע בארגון

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הטמעה של טכנולוגיות ERP חדשות בארגון", סמינריון אודות "הטמעה של טכנולוגיות ERP חדשות בארגון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.