היישום אינו מחובר לאינטרנט

יצרכנות ברשת החברתית פייסבוק

עבודה מס' 069215

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד בא לידי ביטוי המושג יצרכנות ברשת החברתית הפופולארית Facebook?

8,929 מילים ,30 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

"מאחר שהיצרכנות עומדת להתפשט אין להבין את עתידה של כלכלת הכסף, וודאי לא לחזותה, בנפרד מכלכלת היצרכנות. לאמיתו של דבר שתי הכלכלות קשורות זו לזו לבלי הפרד. כשנבין זאת - ואת הערוצים שבהם הן מזינות זו את זו - נקנה לנו תובנות מעמיקות על חיינו הפרטיים עכשיו ובעתיד" (טופלר, עמוד 17, 2006).

היצרכנות הנו מושג שנתבע על ידי אלבין טופלר. המושג דן בעידן כלכלי חדש, שצמח לאור הקדמה הטכנולוגית במהלך השנים. אנו עדים ליצרכנות שתבע טופלר במרבית עיסוקנו המודרניים, כגון שירות עצמי במסעדה, משיכת כסף מבנקט, כתיבת בלוג, העלאת תכני וידיאו לפלטפורמה מתאימה ברשת ואפילו טיפול מסור בהורה חולה.
בעבודת מחקר זו ברצוני לבדוק את היצרכנות ברשת החברתית Facebook, כאשר מוקד המחקר יעסוק באופן בו רשת הFacebook רותמות את הגולשים, שהם הצרכנים, ליצור עבורה ובעצם כך הופכים ליצרכנים- בחלק המחקרי אציג דוגמאות ליצרכנות ברשת החברתית Facebook.

בהתבסס על הספרות המחקרית, יעניק המחקר דוגמאות של יצרכנות ברשת החברתית Facebook, תוך בדיקה של שני דברים: ראשית, מה הפרט מרוויח מפעולת היצרכנות ומה מניע אותו לבצע זאת. שנית, מה החברה מרוויחה וכיצד היא תורמת לצרכן וגורמת לו לייצור עבורה ללא תמורה.

תוכן ענייניים:
מבוא
מתודולוגיה
פרק ראשון: התיאוריות
1.1 המהפכה התעשייתית כהקדמה לפוסט תעשייתית
1.2 המהפכה הפוסט תעשייתית ועידן המידע
1.3 התפתחות הטכנולוגיה בתקשורת ההמונים
1.4 תהליך חדירתם של המחשב האישי והאינטרנט לחיינו
1.5 המעבר מצרכני אינטרנט פסיביים לאקטיביים
1.6 תוכן גולשים
1.7 רשתות חברתיות והפייסבוק בפרט
1.8 יצרכנות

פרק שני: המחקר
2.1 יצרכן התמונות וסרטוני הווידיאו
2.2 הגולשים כיצרכני תוכן
2.3 חברי הפייסבוק משמשים כיצרכני אתר הכרויות
2.4 קבוצות שנוצרות לנוכח בעיה חברתית, פוליטית או כלכלית
2.5 שכול והנצחה ברשת החברתית פייסבוק

סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

כנגזרת מהתפיסה הקפיטליסטית, אשר אפיינה את המהפכה, הופעלו בתי החרושת על ידי בעלי ההון, שהביאו להתפתחות הטכנולוגית וגידול הייצור. אלה הביאו לצמיחה כלכלית, לפיתוח קשרי מסחר ולעלייה ברמת החיים, בייחוד בקרבם של בני מעמד הבינוני - גבוה, באותן ארצות אליהן הגיעה המהפכה. המהפכה, שהתחילה "כמתכונתו של עסק משפחתי קטן" (אשטון, עמ' 80), הגיעה בסופו של דבר, לבתי חרושת עתירי מימדים ומסילות ברזל.

תגים:

יצרכנות · פייסבוק · רשת חברתית · ווב 2 · תוכן גולשים · אינטרנט · הגל השלישי · Facebook

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יצרכנות ברשת החברתית פייסבוק", סמינריון אודות "יצרכנות ברשת החברתית פייסבוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.