היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול בינלאומי - "Jaffa"

עבודה מס' 068972

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שיתוף הפעולה ישראל-ספרד בענף התפוזים- "Jaffa".

9,373 מילים ,16 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

בעבודה זו סקרה החוקרת את הדמיון והשוני בין המדינות ישראל וספרד בהיבט של שיתוף פעולה בינלאומי ביניהן. הוצג המותג הישראלי "Jaffa" ויכולות שיתוף הפעולה של ישראל עם ספרד. לשם גישור במגמות הגלובליזציה נמצא כי קיים צורך בגישור בין פערים תרבותיים ופערי שונות בנושאים כמו: ניהול משא ומתן, סגנונות ניהול וכדומה.
מכתיבת העבודה נמצא כי היא עלולה להוות מסמך למנהלים מאחת המדינות המעוניינים להרחיב את תחומי שיתוף הפעולה בתחום התפוזים. מסמך זה יכול לשמש גם מדינות אחרות הדוגלות בשיתוף פעולה ומאמינות במותג המצליח "Jaffa".
עבודה זו נבחנה על פי פרמטרים של ניתוחי סביבה: SWOT , PESTEL של כל מדינה, מאפייני התרבות שלה, האתיקה, שיטות וסגנון הניהול של כל מדינה, כמו גם בניהול מו"מ בינלאומי.
הוצגו קוים משותפים לשתי המדינות, תוך דגש על השוני והצורך בגישור הפערים ביניהן.

שיטת הניתוח:
מרבית החומר נאסף מהספרות המקצועית, מנתונים עדכניים באינטרנט, מכתבות אקטואליות ומחומרי הלמידה של הקורס. שיטת הניתוח התבססה על ניתוח תכנים אלה.

תוכן העניינים:
פרק 1 מבוא
פרק 2 PESTEL
תרבות עסקית
פרק 3 ניהול וניהול משא ומתן
ניהול
מו"מ
פרק 4 אתיקה בניהול בינלאומי
פרק 5 מודל SWOT
פרק 6 מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

התרבות העסקית - המושג "תרבות" הוא אפוא רחב ומופשט למדי. עם זאת, קל יותר להבין את משמעותו באמצעות הדגמת מרכיביו. עם אלה נמנים השפה, הדת, ערכים ועמדות, מנהגים וגינונים, אסתטיקה ותוצרים תרבותיים שונים (יחזקאל ושנקר, 2005).
קיימים לא מעט הבדלים מהותיים בין תרבויות עסקיות בספרד ובישראל. אי לכך לצד ניתוח שווקים מעמיק חשוב להכיר היטב את התרבות העסקית של כל מדינה. אי ידיעת מאפייני התרבות, הבדלי השפה, המרחק הגיאוגרפי, הבירוקרטיה המקומית והמכשולים הרגולאטורים, מהווים לעתים חסם לחברות ישראליות המעוניינות לנצל את הפוטנציאל של השוק בספרד.
ההבדלים הם:

תגים:

חקלאות · ישראל · ספרד · תרבות עסקית · גלובליזציה · ניהול בין לאומי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול בינלאומי - "Jaffa"", סמינריון אודות "ניהול בינלאומי - "Jaffa"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.